سایر

پاورپوینت سامانه مدیریت ارتباط مردمی 190

دانلود پاورپوینت با موضوع سامانه مدیریت ارتباط مردمی 190،
در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف از راه اندازی این سامانه :
صیانت از اهداف عالی طرح تحول سلامت و جلب رضایت عمومی و ارتقاء کیفیت خدمات است
برای ارتباط مستقیم با مردم درحوزه های درمان، دارو و بهداشت 
همزمان با آغاز طرح تحول سلامت، این مرکز شروع به کار کرد.
حدود 60 نفر کارشناس پاسخگوی حرفه ای و مشرف در سه حوزه درمان، دارو و بهداشت در هر شیفت کاری پاسخگوی سوالات مردمی هستند. 
به طور میانگین درحوزه درمان تنها 10 درصد از تماس ها منجر به ثبت شکایات می شود و اغلب نارضایتی ها ناشی از عدم اطلاع تماس گیرندگان از قوانین است که با توضیحات کارشناسان این مرکز توجیه و اقناع می شوند و در نتیجه شکایتی ثبت نمی شود.
چگونگی برقراری ارتباط با 190
در تایم انتظار لطفا تلفن را قطع نکنید اپراتور نوبت شما هر چند ثانیه یک بار تکرار واز صبور شما تشکر می نماید.ارتباط با کارشناس مربوطه و طرح شکایت آدرس دقیق شامل استان شهرستان شهر خیابان کوچه وپلاک ثبت تلفن همراه شما صرفا برای پیگیری نتایج حداکثر تا 5 روز آیندهشکایات قابل بررسی و پیگیری به دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه ارجاع داده می شود و آنها موظف هستند طبق آیین نامه و پروتکل های ابلاغی ظرف مدت معینی به موضوع رسیدگی کنند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سامانه مدیریت ارتباط مردمی 190″