سایر

پاورپوینت نوشتن برای روابط عمومی

دانلود پاورپوینت با موضوع نوشتن برای روابط عمومی،
در قالب ppt و در 77 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
آیا نامه ای که میان دو شخص حقیقی و بدون اشاره به شخصیت حقوقی شان نوشته می شود نامه اداری ست؟
آیا سند رسمی شامل تمامی گزارش ها و اوراق اداری می شود؟
چه ویژگی هایی باعث موفقیت یک گزارش اداری می شود؟
چرا نوشته اداری باید خلاصه باشد؟
رکن اصلی هر صورت جلسه کدام است؟
فنون اثرگذاری بر مخاطب در نگارش اداری کدام است؟
سرفصل ها
به نظر شما ضرورت این دوره چیست؟
ضرورت های نو، آموزش های نو را ایجاب کرده است.
شناخت از مكاتبات اداري
توسعه اداری در عصر اطلاعات و ارتباطات ایجاب می کند که نگارش های سازمانی به سادگی و بدون اتلاف وقت به خواننده، پیام رسانی کند و از آنچه باعث کاهش توجه مخاطب به اصل موضوع است، بپرهیزد.
مسائل مهم در نگارش برای روابط عمومی
1- ایجاد مسئولیت حرفه ای: ثبت هر نکته ای در یک گزارش، نامه یا سند سازمانی ایجاد مسئولیت می کند.
2- دقت، شفافیت و صداقت: وجود تناقض ها در هر سند اداری ممكن است زحمات صورت گرفته در یک بخش را بی اعتبار و مخدوش کند. بنابراین مهم ترین کار در نوشتن روابط عمومی، دقت در انتخاب کلمات، صداقت و صراحت است. گاهی یک واژه دوپهلو می تواند همه زحمات یک مجموعه را به هدر بدهد.
3- مسئولیت اجتماعی: انتشار یک بیانیه مطبوعاتی در روابط عمومی دستگاه خدمات رسان یا اداری که راهنمایی روشن و دقیقی برای مردم دربر نداشته باشد می تواند لطمه ای جبران ناپذیر بر امنیت و اعتماد آن ها در شرایط بغرنج وارد کند
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نوشتن برای روابط عمومی”