سایر

پاورپوینت ایجاد انگیزه بوسیله برنامه های پاداش در سازمان

دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد انگیزه بوسیله برنامه های پاداش در سازمان،
در قالب ppt و در 76 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست مطالب :
پرداخت جبران خدمات و پاداش با توجه به استراتژی کسب و کار
نظریه های مربوط به جبران خدمات
ساختار جبران خدمات
سطح جبران خدمات
بخشی از متن پاورپوینت:
چگونه پرداخت استراتژیک می تواند به اثربخشی سازمان کمک کند؟
جبران خدمات ، فرایند پرداخت و دادن پاداش به کارکنان برای جبران تلاش ها و خدمات آنها است. جبران خدمات مبین پاداش های مادی و معنوی است که کارکنان از سازمان دریافت می کنند. شرکت هایی که حقوق و مزایای خوبی پرداخت می کنند، کارکنان بهتری را جذب می کنند، پس از استخدام کارکنان از پرداخت رضایت بیشتری دارند، و در سازمان باقی می مانند. پیوند میان پاداش و عملکرد کارکنان را به تولید و ارایه محصولات و خدمات بیشتر و بهتر ترغیب می کند.
چگونه پرداخت استراتژیک می تواند به اثربخشی سازمان کمک کند؟
مزایای سیستم جبران خدمات را می توان در موفقیت مجموعه هتل های بین المللی ماریوت مشاهده کرد. این مجموعه در سال 1927 به صورت یک کافه کوچک افتتاح شد و سپس به یک مجموعه زنجیره ای گسترده هتلداری توسعه یافت. شعار ماریوت این بود : اگر ما به خواسته های کارکنان توجه کنیم، آنها نیز به خواسته های مشتریان ما توجه خواهند کرد. به اعتقاد رهبران این شرکت، درخواست کارکنان برای داشتن شغل مناسب، مشابه درخواست میهمانان برای داشتن اتاق مناسب است. مشکل اصلی صنعت هتلداری، پیدا کردن افرادی است که مایل باشند در مشاغل سطح پایینی چون نظافت و پذیرایی کار کنند. یافتن افراد متعهد در چنین مشاغلی دشوار است و جابجایی و ترک خدمت در این صنعت بسیار بالا است.
چگونه پرداخت استراتژیک می تواند به اثربخشی سازمان کمک کند؟
شرکت رویکرد مناسبی نسبت به سیستم پرداخت اتخاذ کرد. شرکت اطلاعات بسیاری را در حوزه دلایل ترک خدمت و خروج کارکنان جمع آوری و تجزیه و تحلیل نمود. شرکت دریافت برنامه های بازنشستگی و بیمه های کارکنان، احتمال خروج کارکنان را کاهش می دهد. تجزیه و تحلیل اولویت های کارکنان نشان داد فراهم کردن شرایط اضافه کار می تواند به افزایش وفاداری کارکنان منجر شود. البته اضافه کاری بیش از 10 ساعت در هفته نیز، احتمال خروج کارکنان را افزایش می دهد. بررسی نظامند این هتل نشان داد که هر یک از هتل های زنجیره ای در حوزه پرداخت به صورت مستقل عمل می کنند و پرداخت ها متفاوت است. به همین دلیل تلاش کرد تا کارکنان با مشاغل مشابه، پرداخت یکسان داشته باشند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ایجاد انگیزه بوسیله برنامه های پاداش در سازمان”