سایر

پاورپوینت کودک و خجالت

دانلود پاورپوینت با موضوع کودک و خجالت ،
در قالب ppt و در 12 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
آنچه باید بدانیم
کم رویی و خجالت در کودکان مهم و قابل توجه است،چرا که بچه های خجالتی ترکیبی از احساس ترس،تنش،نگرانی و خجالت را با هم تحمل می کنند.اگر این فشار زیاد،کاهش نیابد و از بین نرود پیامدهای نامناسبی خواهد داشت.
کودکان به خاطر خجالتشان نمی توانند به راحتی با دیگران دوست شوند و ارتباط برقرارکنند.بنابراین ترجیح می دهند به گوشه ای بروند و تنها به تماشای جمع و ارتباطات اجتماعی دیگران بنیشینند.
بچه های خجالتی احساس خود کم بینی دارند،نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند،مخالفتشان را نشان بدهند،از بیان نظراتشان در حضور دیگران می ترسند و با بیشتر شدن این حالات به مرور زمان احساس تنهایی و افسردگی می کنند.
چنین بچه هایی کارهایشان را به تعویق می اندازند، بی حوصله،کسل،خسته و نگران آینده اند،وقتی به مشکلی بر می خورند نمی توانند به راحتی از دیگران درخواست کمک کنند،اگر از وضع موجود ناراضی باشند با آن می سازند و اعتراضی نمی کنند،به راحتی خواسته ی دیگران را اجابت می کنند،گاهی حتی گناه و تقصیر دیگران را به عهده می گیرند.
از رقابت با کسی دوری می جویند،زودرنج،بی آزار و پریشانند و زود گریه می کنند،حواس متمرکزی ندارند،فکر می کنند دیگران کارها را بهتر از آنها انجام می دهند.تصویری که از خودشان دارند،چهره ای ناتوان است و این اندیشه ی منفی عامل این احساسات ناخوشاینداست.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کودک و خجالت”