سایر

پاورپوینت فرهنگ

دانلود پاورپوینت با موضوع فرهنگ،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مفهوم فرهنگ
روش یا چگونگی انجام و عینیت یافتن موضوعی مشخص است. چگونگی کنش یا رفتار در قلمرو مشخص ریشه در باورها، اعتقادات، دانش، معلومات و در مجموع پذیرفته شده‌های مشترک اعضای یک جامعه یا گروه دارد؛ فرهنگ مجموعه‌ای از باورها، اندیشه‌ها و تراوشات فکری بشر در طول تاریخ است که زمینه ساز و تداوم بخش رشد و تعالی انسان و شکل‌گیری هویتی خاص برای او بوده است.
مفهوم کار 
آنچه از کسی سر می‌زند، عمل و دیگر اینکه فعالیت که شخص به طور روزانه به آن مشغول است و معمولاً بابت آن حقوق دریافت می‌کند.
در فرهنگ کار، بعد اقتصادی آن است که به معنی فعالیت‌های فکری و یدی انسان است که موجب ایجاد ارزش افزوده در تولید کالا یا خدمات گرد
کار یکی از عوامل تولید است که تمام فعالیت‌های اقتصادی انسان، اعم از فکری و یدی، تخصصی و غیرتخصصی برای تولید ثروت را در بر می‌گیرد.
مفهوم کار 
دایمی و همیشگی است. 
– به تولید کالا و خدمات می‌انجامد. – دستمزدی برای آن در نظر گرفته می‌شود. – به برقراری تعالی جسمانی و حفظ سلامت روحی و بدنی انسانی منجرمی‌شود. – موجب تقویت روابط اجتماعی و ارضای نیازهای اجتماعی افراد میگردد.- به تزکیه نفس و جلوگیری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی منجرمی‌گردد. – وسیله‌ای برای اندازه‌گیری نقاط قوت و ضعف انسان‌ها است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فرهنگ”