Fileca » مدیریت بازرگانی » بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد داده کاوی
این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها در سال 1392 ارائه شده است.
چکیده: امروزه مهم ترین سرمایه هر سازمان مشتریان ان سازمان می باشد. طبق اصل پارتو 80 درصد از سود هر سازمان از 20 درصد مشتریان آن سازمان به دست می اید. این قانون بر اهمیت حفظ مشتریان و جلوگیری از رویگردانی مشتریان تاکید دارد. حفظ مشتریان سودآور در هر سازمان علاوه بر افزایش سود از طریق ارائه محصولات و خدمات شخصی سازی شده، می تواند باعث جذب مشتریان جدید گردد. همانگونه که حفظ مشتریان سودآور از اهمیت ویژه ای برخوردار است جلوگیری از رویگردانی مشتریان باعث مزیت رقابتی سازمان ها می شود. در این مطالعه به بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان در یکی از اپراتورهای تلفن همراه پرداخته می شود.
دانلود فایل”بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد داده کاوی”
مطالب مرتبط:
- پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c) دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)،در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.تعداد سوالات پرسشنامه : 21قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :• معرفی پرسشنامه:پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال 1390 برای اولین بار…
- پاورپوینت تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات دانلود پاورپوینت با موضوع تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در خدمات،درقالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:تاثیر مولفه های ادراک شده ی مشتریان ورزشی بر قصد پذیرش نوآوری در…
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با CRM مشتری دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با CRM مشتری،در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:So, What is CRM!?تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات…
- تحقیق مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریCRM دانلود تحقیق با موضوع مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM،در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.چکیده تحقیق:بی شک می توان گفت مهم ترین دارایی اغلب سازمان ها، مشتریان آن ها هستند. مشتریان به خاطر ارتباط مستقیمی که با…