سایر

پاورپوینت راهبردهای نوین روابط عمومی

دانلود پاورپوینت با موضوع راهبردهای نوین روابط عمومی،
در قالب ppt و در 124 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
راهبردهای نوین در روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی در جهان:
پس از
رشد تحولات اجتماعی و اقتصادی در قرن های 18و19 مطبوعات رشد کرد. اواسط
قران 19 به دلیل اهمیت دادن به افکار عمومی مطبوعات علاوه بر اطلاع رسانی
پل ارتباطی شد. اوایل قرن 20 تبلغیات جای مطبوعات را گرفت، اما یک عملکرد
یک طرفه بود و اطلاعات واقعی می داند. حدود سال 1906 روابط عمومی پا به
عرصه گذاشت و یک عمل دوسویه ایجاد کرد.
راهبردهای نوین در روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی در ایران:
در
مرداد ماه 1332 در نمودار سازمانی شرکت سهامی تصفیه نفت ایران در آبادان
روابط عمومی جای خود را پیدا کرد و از سال 1340 دیگر سازمان ها روابط عمومی
را تاسیس کردند.
نخستین سمینار در تاریخ مهر سال 1344 در کرمانشاه توسط شرکت نفت برگزار شد.
در سال 1345 دانشکده ارشد روابط عمومی تاسیس شد.
در سال 1346 موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی تشکیل شد.
در خرداد
راهبردهای نوین در روابط عمومی
تعریف روابط عمومی از دیدگاه ادوارد برنیز:
روابط عمومي يعني سه مفهوم ‘مردم را مطلع كنيد’ ، ‘مردم را همگرا كنيد’ و ‘مردم را متقاعد كنيد.’
در این تعریف به نوعی اطلاع رسانی که به تقاعد و همگرایی بیانجامد و برشفافیت، پیوستگی ، تمرکز داشته باشد تاکید شده است .
راهبردهای نوین در روابط عمومی
تعریف روابط عمومی از دیدگاه دکتر حمید نطقی:
روابط عمومي وکيل مدافع سازمان در بيرون و مدعي العموم در داخل سازمان است .
راهبردهای نوین در روابط عمومی
روابط عمومی از دیدگاه پیامبر اسلام:
رسالت من آگاهی بخشیدن به امت است.
روابط
عمومی در زمان پیامبر اکرم (ص) به صورت گسترده و به منظور اشاعه و ترویج،
پیام جدید دین، طریقه جدیدی از تفکر، رفتار در زندگی صلح آمیز با دیگران به
کار می رفت.
راهبردهای نوین در روابط عمومی
روابط عمومی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی
روابط عمومی ها باید مردم را از روش های سالم و معتبر آگاهی دهند
شفاف سازی جریان جزو وظایف روابط عمومی هاست
ایجاد فرصت های مناسب و برابر برای همه یکی از وظایف روابط عمومی هاست
بررسی ویژگی های متقاضی
بررسی نتایج توسط روابط عمومی ها که به چه میزان اطلاع رسانی دقیق صورت پذیرفته است
تعریف روابط عمومی
دایره
المعارف امریکا روابط عمومی را بدین شکل تعریف کرده است:’يک زمینه فعالیت
است مربوط به روابط سازمانهای صنعتی، شرکتها، مشاغل، دولت، اتحادیه‎هاو یا
سایر سازمانها که هریک با مردمی چون کارمندان، مشتریان،سرمایه داران، تهیه
کنندگان، اعضا احزاب سیاسی ویا عامه مردم روبرو هستند،
 کارهای روابط
عمومی شامل است برتقویم افکار عمومی، ارزیابی وتفسیر آن به حسب منافع یک
سازمان، شناساندن سازمان به مردم مربوط به خود وهمچنین آن مردم به سازمان’
تعریف روابط عمومی
روابط
عمومي هنر است، علم است، فن است. روابط عمومي آيينه تمام‌نماي سازمان و
جايگاه دريافت و انتقال اطلاعات است. روابط عمومي وظيفه تبليغ، ترغيب،
تشويق و نفوذ در افكار عمومي را بر عهده دارد. روابط عمومي پل ارتباطي مردم
و سازمان و جايگاه دريافت و انتقال اطلاعات است. ايجاد حسن تفاهم، حسن
رابطه متقابل وظيفه اصلي روابط عمومي است. روابط عمومي اعمال مديريت، فلسفه
مديريت، فلسفه اجتماعي مديريت، مشاور مديريت و كاركرد ارتباطي مديريت است.
 
اهمیت روابط عمومی
مردم باید بدانند ، خیلی چیزها را می دانند و
خیلی چیزها را هم نمیدانند . اما آنچه را می دانند و باور دارند مطالبی است
که در روزنامه ها می خوانند ویا از دیگر رسانه ا دیده و شنیده اند.
زندگی
دشوار و پیچیده است ،مردم نمی توانند شخصا همه چیز را آزمایش کنند ویا
ببینند ،پس باید به رسانه ها اعتماد کنند. یا از دیگران بشنوند.
محتوای رسانه ها را باید روابط عمومی ها تامین کنند.
در مقابل قدرت رسانه ها و روابط عمومی ،قدرت تبلیغات بسیار ناچیز است
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت راهبردهای نوین روابط عمومی”