سایر

پاورپوینت سلامت موبایل Mobile Health

دانلود پاورپوینت با موضوع سلامت موبایل Mobile Health،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
خدمات الکترونیک
مكانيزه‌سازي و هوشمندسازي فرآيندهاي سازماني از طريق توسعه يك سامانه جامع و يكپارچه، جزء اهدافيســت كه امروزه ســازمان هاي مختلف در كشــورهاي توســعه يافته به دنبال تحقق آن هســتند.
با اســتقرار و توســعه ســامانه مديريت فرآيندهاي كســب و كار در ســطح يك ســازمان، تمام فرآيندهاي خدماتی، اجرايي و مديريتي سازمان به صورت سيستمي و كاملا آنلاین قابل اجرا، پيگيري و مديريت، خواهد شد.
استقرار موفقيت آميز يك سامانه پيشرفته و منعطف موجبات ايجاد شفافيت و عدالت،  بهبود چشــمگير عملكرد ســازمان، افزايش كيفيت ارائه خدمات، كاهش زمان و هزينه و ارتقاي چابكي را فراهم می کند كه در نهايت رضايت ارباب رجوع، مديران و پرسنل را به همراه خواهد داشت.
صندوق های بیمه سلامت
سازمان بیمه سلامت با توجه به رسالت‌های تکلیف شده در قانون بیمه سلامت همگانی کشور دارای جمعیت‌های بیمه‌ای متفاوت تحت پوشش می‌باشد که شامل:
کارکنان دولت
بیمه سلامت همگانی
سایر اقشار (شامل بیمه‌شدگان تحت پوشش بنیاد شهید، بنیاد جانبازان، سایر اقشار اتباع خارجی  و بهزیستی و …)
بیمه ایرانیان
روستایی
سایر اقشار نظام ارجاع 1 (بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی)
صندوق های بیمه سلامت
لازم به ذکر است که جمعیت بیماران خاص صندوق‌های فوق شامل بیماران مبتلا به بیماریهای تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی (همودیالیز و دیالیز صفاقی)، پیوند کلیه و ام اس مشمول تخفیف فرانشیز داروهای مخصوص همان بیماری می‌گردند.
سازمان بیمه سلامت علاوه برموارد یادشده زندانیان معرفی شده از اداره امور زندان ها، بیماران مجهول‌الهویه معرفی شده از سوی بهزیستی ونیز درمان ترک اعتیاد بیمه‌شدگان کلیه سازمانهای بیمه‌گر را نیز تحت  پوشش  قرار می‌دهد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سلامت موبایل Mobile Health”