سایر

پاورپوینت چگونگی مکاتبات و اتوماسیون اداری به وسیله نرم افزار word

دانلود پاورپوینت با موضوع چگونگی مکاتبات و اتوماسیون اداری به وسیله نرم افزار word،
با فرمت ppt و در 179 اسلاید قابل ویرایش

قسمتی از این پاورپوینت :

فصل اول:
در انتهای این قسمت باید قادر باشید:
برنامه Word را شروع کرده ببندید
متن دلخواه خود راوارد کرده ویرایش نمائید
کاراکترهای غیر قابل چاپ Word را تشخیص دهید.
از کلید های Tab,Delete,Backspace,Shift و کلیدهای جهتی استفاده کنید.
یک نامه استاندارد تایپ کرده و چاپ کنید
با استفاده از ویژگی Undo در Word, عملیات چاپ را معکوس کنید
اسناد ورد را ذخیره ونام گذاری کنید
از امکانات کمکی Online برای یادگیری بیشتر در مورد Word استفاده کنید
جایگزین کردن متن:
برای جایگزین کردن متن دو روش وجود دارد
جایگزین کردن مورد به مورد واژه مورد جستجو
در این روش ورد با برخورد به هر یک از موارد ظهور واژه مورد نظر امکان
جایگزینی یا عدم جایگزینی را در اختیار کاربر قرار می دهد.)
جایگزین کردن تمام موارد واژه به صورت یکجا:
برای این منظور دکمه Replace All را کلیک میکنیم.از این روش
زمانی استفاده میکنیم که از اشتباه بودن عبارت اطمینان داریم.)
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت چگونگی مکاتبات و اتوماسیون اداری به وسیله نرم افزار word”