سایر

پاورپوینت ارزيابي سيستم مديريت بحران در ايران

دانلود پاورپوینت با موضوع ارزيابي سيستم مديريت بحران در ايران ،
در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست:
چگونه بايد بحران را مديريت کرد ؟ 
نظري اجمالي بر ساختار مديريت بحران در ساير کشورها
اصول تهيه يک طرح جامع مديريت بحران 
تشريح ساختار سيستم مديريت بحران در ايران
ارزيابي سيستم مديريت بحران کشور 
نتيجه گيري
بخشی از متن پاورپوینت:
چگونه بايد بحران را مديريت کرد ؟ 
يك بحران، به هر شكل و از هر نوع، نياز به ساز و كاري مديريتي دارد. سابقه تشكيل اين ساز و كارها در دنيا به چند دهه مي سد. تا چندي پيش، مديريت بحران هاي متفاوت را سازمان هاي متفاوت بر عهده مي گرفتند و در زمان بحران هاي شديد و گسترده، هر يك جدا از ديگري به مقابله مي پرداختند. مشتركات متعدد در ذات همه بحرانها و نياز شديد به هماهنگي كامل سازمانهاي درگير در پاسخ به بحران و ايجاد دستورالعمل ها و استانداردهاي پيشگيري و مقابله با فجايع، در اكثر كشورها به ايجاد مراكز دولتي مديريت جامع شرائط اضطراري انجاميده است.
در اين ميان، حضور چشمگير دولت براي تضمين حقوق شهروندان در مديريت بحران ضروري است زيرا در قوانين اساسي كشورهاي مختلف، منجمله ايران، برخورداري مردم از امنيت و سلامت و حمايت در مواقع اضطرار حق ايشان دانسته شده و وظيفه تأمين آن بر عهده دولتها نهاد شده است.
با توجه به تجارب بدست آمده مراكز جامع مديريت بحران در سطوح مختلف تقسيمات كشوري بايد به وجود آيند تا با در نظر داشتن اختيارات و وظايف در هر سطح، جايگاه امر سياستگذاري و اجرا مشخص گردد. مديران جامع بحران در سطح ملي، استاني و شهري هر يك با مسائل و مخاطرات خاص خود مواجهند و راه كارهاي اجرايي برنامه ريزي آن نيز بايد متناسب با هر يك از سطوح تدوين و تنظيم گردد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ارزيابي سيستم مديريت بحران در ايران”