سایر

پاورپوینت خلاصه ای از طرح های بانک توسعه تعاون از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی

دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه ای از طرح های بانک توسعه تعاون از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری  ،
در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
طرح احداث سوله و سیلو ذخیره سازی سیمان سیستان
کارخانه سیمان سیستان در 65 کیلومتری جاده زاهدان به زابل واقع گردیده است. این کارخانه با فلسفه وجودی رفع بخشی از محرومیت های مردم منطقه از طریق ایجاد اشتغال ، بهره گیری از ظرفیتهای انسانی، طبیعی و معدنی استان ، تولید و تامین سیمان مورد نیاز منطقه و ایجاد بستر صدور سیمان به کشورهای شرق و جنوب شرق ایران تأسیس شده است.
با مشارکت بانک توسعه تعاون و با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ، ساخت سوله و دو عدد سیلوی فلزی 5000 تنی  جهت بالا بردن ظرفیت تولید کارخانه در حال احداث و راه اندازی می باشد.
احداث واحد  فرآوری معدن مس
طرح فرآوری معدن مس گیتی مهر روشنا شهر نصرت آباد واقع در کیلومتر 80 شهرستان زاهدان قرار گرفته  است. 
این کارخانه دومین کارخانه لیچینگ پیوسته کشور به روش اینووت کانادا می باشد که از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بخش نصرت آباد سیستان و بلوچستان که بزرگترین ذخایر و پتانسیل های کانسنگ مس را داراست با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در فاز اول متناسب با ذخایر و پتانسیلهای مس منطقه در حال احداث است که با بهره برداری از این کارخانه تولید سالیانه 1700 تن پودر و کاتد مس به تولیدات کشور اضافه خواهد شد. 
این کارخانه طی فرآیند لیچینگ ، یون مس را در مجاورت محلول آبی و اسید سولفوریک بصورت محلول PLS از کانسنگ خردایش شده مس جداسازی کرده و پس از غنی سازی دربین دو الکترود آند خنثی و کاتد باردار شده الکتریسیته ، در فاز EW-SX بصورت پودر و کنساتره مس 75 درصد و کاتد 99 درصد با راندمان بالای 85 درصدتبدیل میکند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه ای از طرح های بانک توسعه تعاون از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی”