سایر

پاورپوینت مشتری مداری

دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری،
در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
در درون هر سازمان فقط مراکز هزینه وجود دارند ، تنها مرکز سود و نقدینگی ، مشتریان هستند که می توانند خوش حساب باشند و صورتحسابهای خود را پرداخت کنند .
« ریچارد هوکر»
شعار  شرکتهای مشتری نواز:
توجه عمده ما به شما و نیازهایتان است .
ما بهترین راه حل برای برآوردن نیاز و خواسته شما را تقدیم  می کنیم .
امروزه مشتری نوازی جای خود را به ارزش آفرينی داده است به عبارتی
ديگردر دنيا ، سازمانها صرفاً در فکرتکريم ارباب رجوع نيستند بلکه مشتريان به عنوان سرمايه ای ارزشمند هستند که بايد برای نگهداشتن آن هر کاری کرد.
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
اولین خواسته مشتری احترام است .
با برخوردی نشاط آمیز و همراه با متانت با مشتری هم شخصیت انسانی اورا پاس
داشته ایم و هم نوع پاسخ مشتری به رفتارهای خود را ترسیم کرده و به او قبولانده ایم
حفظ ظاهر آراسته ، مرتب ، منظم و تمیز کارکنان و محلی که مشتریان در آن
وارد می شوند .
هر چقدر این ظاهر آراسته تر باشد ، تشویش های درونی مشتری کمتر و کمتر
می شود و جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مشتری مداری”