سایر

پاورپوینت نقش رسانه در ترويج فرهنگ مصرف پايدار

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش رسانه در ترويج فرهنگ مصرف پايدار،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
نقش رسانه در ترويج فرهنگ مصرف پايدار
بحران مصرف ناپايدار
كاركرد رسانه در تغيير رفتار و نيل به توسعه پايدار
راهبردهاي ارتقاي نقش رسانه در ترويج الگوي مصرف پايدار
بحران مصرف ناپايدار
مصرف انرژي
مصرف آب
مصرف دارو
مصرف سموم و كودهاي شيميايي
1- مـصــرف انـــرژي
مصرف انرژی در ايران 17 برابر کشور ژاپن، 4 برابر کانادا و2 برابر چين است.
مصرف سرانه انرژي به ميزان 61/1 تن معادل نفت خام است.
رشد سالانه مصرف انرژي در سال 1384:
بخش خانگي و تجاري 76/10%
بخش صنعت 96/11%
بخش حمل و نقل 65/8%
بخش كشاورزي 75/3%
نيروگاهها 67/8%
پالايشگاهها 50/0%
مصرف فرآورده‌هاي نفـتـي
مصرف فرآورده‌هاي عمده نفتي (گاز مايع،‌ بنزين،‌ نفت سفيد، نفت گاز و نفت كوره) طي سالهاي 1384-1376 بطور متوسط داراي رشدي معادل 5/2%‌ در سال بوده است.
مصرف گـــاز
ايران با مصرف 108 ميليارد مترمکعب گاز در سال رتبه سوم را در دنيا دارد!!!
سهم گاز طبيعي در تامين انرژي مصرفي كشور در سال 1384:
بخش خانگی و تجاری و عمومي 5/59%
بخش صنعت 1/52%
بخش حمل و نقل 8/0%
بخش نيروگاه ها 2/72 %
بخش پالايشگاهها 6/91%
سهم گاز در سبد مصرف انرژی های فسيلی 60 % است که تا پايان برنامه چهارم اين رقم به 63 و در سال 1403 به 71 % افزايش مي‌يابد.
مصرف بنـــزيــن
متوسط مصرف روزانه بنزين در سال 84 ،1/10% نسبت به سال قبل از آن رشد داشته است.
مصرف روزانه بنزين در سال 85 به 82 ميليون ليتر رسيده است.
بدين ترتيب طي دهه گذشته مصرف بنزين در كشور سالانه 4/8 %‌ افزايش يافته است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نقش رسانه در ترويج فرهنگ مصرف پايدار”