سایر

پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه براي ارتقاي عادلانه سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع جلب حمايت همه جانبه براي ارتقاي عادلانه سلامت ،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
چرا جلب حمايت همه جانبه؟
جلب حمايت همه جانبه يكي از رويكردها يا استراتژي هاي كليدي در برنامه ها و مداخله هاي ارتقای سلامت است.
كاركنان بهداشتي كه با مردم و گروه هاي هدف ارتباط برقرار مي كنند و براي ايجاد زمينه ها و محيط هاي سالم و حمايت كننده سلامت تلاش دارند، بايد خود را با دانش، مهارت ها و روش هاي برنامه ريزي طرح هاي جلب حمايت همه جانبه مجهز کنند. 
جلب حمايت همه جانبه به معني دفاع از حقوق اوليه و اساسي كليه شهروندان در رابطه با مسايل و اولويت هاي سلامت است. دركنار مردم ايستادن و انعكاس     خواسته ها و معضلات آنها به سياست گذاران، جزء وظايف عمده برنامه هاي حمايتي است. 
هدف محوري جلب حمايت همه جانبه تلاش و اقدام منظم براي ايجاد تغييرات مثبت در سياست گذاري ها و يا جلب موافقت و حمايت سياست گذاران براي تدوين سياست هاي جديدي در راستاي منافع و خواسته هاي بر حق مردم و اقشار اجتماعي محروم و حاشيه اي، است. 
تعاريف جلب حمايت همه جانبه
جلب حمايت همه جانبه اقدامي است در جهت تغيير سياست ها، موضع گيري ها و يا برنامه هاي نهادهاي مختلف جامعه. در واقع جلب حمايت همه جانبه عبارت است از كار با مردم و سازمان ها براي ايجاد يك تغيير. 
جلب حمايت همه جانبه عبارت است از قرار دادن يك مشكل در دستور كار، ارايه راه حل براي آن و به دست آوردن حمايت لازم جهت اقدام در زمينه رفع مشكل.
جلب حمايت همه جانبه عبارت است از روند مشاركت مردم در فرآيندهاي تصميم گيري كه زندگي آنها را تحت تاثير قرار مي دهد. 
جلب حمايت همه جانبه ابزاري است براي نيل به يك هدف و روشي است براي بيان مشكلات و يا مسايلي كه مي خواهيم با طراحي استراتژي هاي مختلف به حل آنها بپردازيم. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت جلب حمايت همه جانبه براي ارتقاي عادلانه سلامت”