سایر

پاورپوینت پیشرفت یکساله برنامه های سند جامع سلامت

دانلود پاورپوینت با موضوع پیشرفت یکساله برنامه های سند جامع سلامت،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
واحد گسترش شبکه
برنامه ها ی آموزش ضمن خدمت کارشناسان،کاردانها و بهورزان مراکز بهداشتی درمانی  طبق برنامه تنظیمی سال 89 انجام شده است که مستندات آن در اردیبهشت ماه سال 90 ارسال  می گردد . دوره آموزش عمومی و تخصصی بهداشتی نیز با اخذ مجوز توسط واحدهای ذیربط برگزار گردیده است .
در حال حاضر مبلغ پایش پزشکان و ماما های خانواده تا سه ماهه سوم، 70درصد مبلغ پایش تا آخر سال 89 و کارانه ستاد و سایرپرسنل مراکز بهداشتی تا پایان سال88 پرداخت شده است .
در خصوص تهیه و تجهیز محل سکونت پزشک خانواده در بودجه برنامه های سال آتی در نظر گرفته شده است همچنین طبق  اعتبارات استانی تملک دارایی های طرح 107 ی 30303 در سال 1389 در خصوص خرید تجهیزات بهداشتی مبلغ 96000000 ریال اختصاص یافته و سند مربوطه در دست اقدام می باشد .
برنامه نظارت و پایش پزشکان خانواده با همکاری کارشناسان و طبق برنامه تنظیمی بازدید از مراکز و خانه های بهداشت در حال اجرا می باشد .
در زمینه تامین خودرو عملیاتی مورد نیاز شبکه درخواست دو دستگاه خودرو سواری و وانت در تاریخ 23/9/1389برای مدیریت محترم پشتیبانی ارسال و همچنین پیگیری لازم در خصوص تامین یک دستگاه آمبولانس برای مرکز بهداشتی درمانی اسفند آباد انجام گرفته اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است .
در زمینه تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی درخواست بکارگیری نیروی طرحی یا بسیجی در رشته کاردان علوم آزمایشگاه ، کارشناس آموزش سلامت ، کاردان یا کارشناس بهداشت خانواده  ارسال گردیده است
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت پیشرفت یکساله برنامه های سند جامع سلامت”