دانلود پاورپوینت با موضوع الگوي مصرف،
در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش.
فهرست:
ارائه تعريفي از الگوي مصرف
لازمه هاي تغيير در الگوي مصرف
1- گسترش و نهادينه كردن عقلانيت (Rationality)
2- تغيير سبك زندگي (تغييرات فرهنگي) (Life Style)
3- زيرساخت ها و تغييرات تكنولوژيكي (Infrastructure)
نتيجه گيري
بخشی از متن پاورپوینت:
الگوي مصرف چيست ؟Consumption Pattern) )
الگو يعني تعيين چهارچوبه اي كه معطوف به نيازهاي فرد بر اساس سن ، جنس ، زمان و مكان است.
مصرف يعني صرف هر نوع كالا ، خدمت ، فرصت و موقعيتي براي رسيدن به هدف خاص
الگوی مصرف در هر جامعه عبارت است از آن نوع چهارچوب مصرفی که اکثریت افراد جامعه هنگام مصرف از آن الگو تبعیت کرده و شکل و میزان مصرف خود را بر آن منطبق می سازند.
الگوي مصرف مطلوب عبارتست از مطلوب ترين روش مصرف در جامعه به عبارت ديگر انطباق الگوي مصرف جامعه با موازين ديني، عقلي و منطقي به طوري كه در آن حد كمي و كيفي مصرف، بهینه و مبتني بر منافع فردی و جمعی باشد.
دانلود فایل”پاورپوینت الگوي مصرف”
مطالب مرتبط:
- پاورپوینت برنامه هاي مصوب ارتقاء بهره وري و اصلاح الگوي مصرف پاورپوینت برنامه هاي مصوب ارتقاء بهره وري و اصلاح الگوي مصرفاستقرار مدل تعالي سازماني شرکت فـولاد آذربايجـان به منظـور شركت در فرآينـد جايـزه ملي بهـره وري و تعالي سازماني و در سطح اهتمام به تعالي اولين خـودارزيابـي را در سـال…
- پاورپوینت بررسي راهبردها و راهكارهاي اصلاح الگوي مصرف در بخش راه و ترابري دانلود پاورپوینت با موضوع بررسي راهبردها و راهكارهاي اصلاح الگوي مصرف در بخش راه و ترابري،در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:جايگاه بخش حمل ونقل در اقتصادسهم حدود 8 درصدي بخش حمل و نقل در…
- پاورپوینت الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي دانلود پاورپوینت با موضوع الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:تبليغات واهداف گوناگون تبليغاتتبليغات متقاعد كننده ايجاد رحجان نسبت به مارك كالا- تشويق مصرف كنندگان به استفاده از مارك كالاي شركت- تغيير…
- پاورپوینت الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي دانلود پاورپوینت با موضوع الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي،درقالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:تبليغات واهداف گوناگون تبليغاتتبليغات متقاعد كننده- ايجاد رحجان نسبت به مارك كالا- تشويق مصرف كنندگان به استفاده از مارك…