دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك،
در قالب ppt و در 109 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
تجزيه و تحليل موردي
تجزيه و تحليل موردي در سياستهاي بازرگاني
در
تجزيه و تحليل موردي سياست بازرگاني وضع داخلي و خارجي سازمان شرح داده
ميشود و دربارة مأموريت ، استراتژيها ، هدفهاي بلند مدت و سياستها
مسألههايي مطرح ميگردد.
مراحلي كه در تجزيه و تحليل موردي جامع و كتبي بايد انجام داد :
پنجاه رهنمود براي موفقيت در تجزيه و تحليل موردي
بايد
تجزيه و تحليل موردي و ارائه آن را به عنوان يك محصول مورد توجه قرار داد
بهگونهاي كه يك مزيت رقابتي آن را از تجزيه و تحليل موردي ساير دانشجويان
متمايز و ممتاز نمايد.
بايد مدتها پيش از زمان ارائه مطلب آماده بود تا وقت كافي براي انديشيدن و تمرين وجود داشته باشد. مسامحه و تعلل جايز نيست.
بايد
پيوسته مجموعهاي از «چراها» را مطرح ساخت و در مورد مفروضات و آنچه قرار
است ابراز گردد پرسشهايي را مطرح نمود و درصدد يافتن پاسخ مناسب برآمد.
اگر
نتوان ديدگاهي را به خواننده منتقل كرد ، حتي بهترين عقايد هم هيچ
فايدهاي نخواهد داشت. بنابراين ، به هنگام دست يافتن به عقيدهها و
نظريههاي جديد بايد جهت ارائه هر چه بهتر آنها انديشيد.
بايد نسبت به همكلاسيها و افراد موجود در كلاس يك نگرش مثبت داشت. بايد درصدد حل مسائل برآمد و نبايد با آنها ستيز كرد.
بايد با ديدگاه استاد هماهنگ بود و به ارزشها و توقعات يا انتظارات وي احترام گذاشت.
تجزيه و تحليل موردي
تجزيه و تحليل موردي در سياستهاي بازرگاني
در
تجزيه و تحليل موردي سياست بازرگاني وضع داخلي و خارجي سازمان شرح داده
ميشود و دربارة مأموريت ، استراتژيها ، هدفهاي بلند مدت و سياستها
مسألههايي مطرح ميگردد.
مراحلي كه در تجزيه و تحليل موردي جامع و كتبي بايد انجام داد :
پنجاه رهنمود براي موفقيت در تجزيه و تحليل موردي
بايد
تجزيه و تحليل موردي و ارائه آن را به عنوان يك محصول مورد توجه قرار داد
بهگونهاي كه يك مزيت رقابتي آن را از تجزيه و تحليل موردي ساير دانشجويان
متمايز و ممتاز نمايد.
بايد مدتها پيش از زمان ارائه مطلب آماده بود تا وقت كافي براي انديشيدن و تمرين وجود داشته باشد. مسامحه و تعلل جايز نيست.
بايد
پيوسته مجموعهاي از «چراها» را مطرح ساخت و در مورد مفروضات و آنچه قرار
است ابراز گردد پرسشهايي را مطرح نمود و درصدد يافتن پاسخ مناسب برآمد.
اگر
نتوان ديدگاهي را به خواننده منتقل كرد ، حتي بهترين عقايد هم هيچ
فايدهاي نخواهد داشت. بنابراين ، به هنگام دست يافتن به عقيدهها و
نظريههاي جديد بايد جهت ارائه هر چه بهتر آنها انديشيد.
بايد نسبت به همكلاسيها و افراد موجود در كلاس يك نگرش مثبت داشت. بايد درصدد حل مسائل برآمد و نبايد با آنها ستيز كرد.
بايد با ديدگاه استاد هماهنگ بود و به ارزشها و توقعات يا انتظارات وي احترام گذاشت.