سایر

پاورپوینت فرهنگ آماری

دانلود پاورپوینت با موضوع فرهنگ آماری،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
حکومت‌ها چگونه می‌توانند مشکلات مردم را از زبان خود آن ها دریافت کنند. حکومت‌ها سیاست‌های خود را بر چه اساسی تنظیم و ارزیابی نمایند؟ برنامه­های حکومت‌ها چگونه براساس واقعیت‌هاي اجتماعی تطبیق می­یابد؟ موفقیت ها و نارسایی‌ها در روند فعالیت‌های حکومت‌ها به چه طریق می‌تواند مشخص شود؟
استفاده از آمار در باور مردم و تصمیم‌گیران و مسئولین چه جایگاهی دارد و فرهنگ آماری در باور عمومی جامعه از چه جایگاهی برخوردار است؟ چگونه می توان نتایج فعالیت‌های آماری را براي درک عمومی جامعه بهتر ارایه داد؟ و دغدغه ونگرانی پاسخگویان را برای همکاری بهتر فعالیت‌های آماری کاهش داد؟
 یکی از عوامل مهم در پاسخگویی به پرسش های مذکور آمارهای رسمی است. هنگامی می توان آمار دقیقی از پاسخگویان اخذ کرد، که بتوان نتایج طرح‌های آماری را به صورت ساده و قابل درک به نحو مناسب به آن ها ارایه داد. فرهنگ آماری در این خصوص نقش اساسی را به عهده دارد و فرهنگ‌ها نتیجه فراگیری اجتماعی است. در این موضوع برنامه هایی چون ‘آمار برای مردم’ وحتی  طراحی دروس در دوره‌های آموزشی سطوح ابتدایی و دبیرستانی که بتواند همکاری خانواده ها وبنگاه ها را از این طریق جلب نمود، بسیار مفید خواهد بود.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فرهنگ آماری”