سایر

پاورپوینت مديريت بازاريابي بين الملل

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت بازاريابي بين الملل،
در قالب ppt و در 181 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
فصل اول
مقدمه اي بر بازاريابي بين المللي
تعريف بازاريابي Marketing
بازاريابي فعاليتي است توسط انسانها براي ارضاء نيازها و خواسته هاي انسانهاي ديگر از طريق فراگردهاي مبادله
تعريف بازاريابي بين المللي International Marketing   
عملکرد يکپارچه فعاليتهاي بازاريابي براي بوجود آوردن مبادله در ميان کشورها به نحوي که اهداف فردي، سازماني و جامعه را ارضاء نمايد.
بازرگاني بين المللي International Business
منظور
از بازرگاني بين المللي يا تجارت جهاني، نقل و انتقال کالا از مرزهاي بين
کشورهاست و منحصراً صادرات و واردات و شرايطي را که اين نقل و انتقالات در
آن شرايط انجام مي گيرد، تجزيه و تحليل مي کند.
ابعاد گوناگون بازاريابي بين المللي
بازارگرايي
بازارشناسي
بازاريابي
بازارسازي
بازارگرمي
بازارگردي
بازارسنجي
بازارداري
بازارگرداني

اهميت بازاريابي بين المللي(1)
آمريکا حدود 25 درصد از کالاها و خدمات توليد شده در کل جهان بزرگترين بازار دنياست.
ژاپن با 15 درصد در مقام دوم قرار دارد.
در
ابتداي قرن بيستم هزاران شرکت اتومبيل سازي در سطح جهان و فقط 500شرکت در
آمريکا وجود داشت. امروزه کمتر از بيست شرکت خودرو سازي در سطح جهان و فقط
دو شرکت در آمريکا وجود دارند.
اهميت بازاريابي بين المللي(2)
کليد موفقيت دويست شرکت نمونه جهان
اين شرکتها روند مديريت، تصميم گيري و رفتار را بر اساس استراتژي رشد هدايت کرده اند.
در روند رشد اين شرکتها از کوچک به متوسط و از متوسط به بزرگ تأکيد جدي بر راهبرد رشد همچنان بعنوان يک عامل ثابت باقي مانده است.
در
سالهاي قبل، ايده اي وجود داشت مبني بر اينکه رشد سريع به نفع شرکتها نيست
ولي هم اکنون ثابت شده است که نه تنها رشد سريع زيان آور نيست بلکه سودمند
نيز هست.
رشد اين شرکتها ربطي به زمينه هاي فعاليت آنها ندارد.
يکي از راههاي رشد شرکت توسل آنها به ادغام يا خريد ساير شرکتها به منظور افزايش توان رقابت خود بوده است.
آنها براي تضمين موفقيت بايد فعاليتهاي خود را به خارج از کشور محل استقرار گسترش دهند.
در بعضي از مقاطع زماني، برخي از مناطق با فراهم آوردن زمينه هاي مناسب باعث تسريع يا کندي رشد شرکتها مي شوند.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت بازاريابي بين الملل”