سایر

پاورپوینت آموزش سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار

دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار،
در قالب ppt و در 135 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
شركت و انواع آن
از زمان‌هاي گذشته بازرگانان براي دسترسي به وجوه بيشتر و همچنين پوشش ريسك كسب و كار خود در پي يافتن شراكت با افراد ديگر بودند. بر اين اساس دو يا چند نفر توافق مي كردند آورده مشخصي به مشاركت داشته باشند و از نفع يا ضرر حاصله هم به نسبت مشخصي سهم ببرند. 
تا پایان قرن هجدهم میلادی، واحدهای تجاری یا به صورت واحدهاي تك مالكي و یا به صورت شرکت های غیرسهامی، یعنی با مالکیت چند نفر شریک تاسیس می‌شدند.
هم زمان با پیشرفت علوم تجربی و پيدايش انقلاب صنعتي‏کشورهای پيشرفته اروپایی، شروع به گسترش قلمرو تجارتی خود نموده و علاوه بر تسلط بر بازارهای کشورهای دیگر، مستعمرات خود را بسط و توسعه دادند. در نتیجه عوامل فوق که خود مستلزم در اختیار داشتن مقادیر هنگفتی سرمایه بود، سرمایه داران به فکر به كارگيري پس اندازهاي اندک مردم افتاده و اقدام به تاسیس شرکت های سهامی کردند و بدین ترتیب اولین شرکت های سهامی به صورت محدود در اروپا تشکیل شدند. 
امروزه شرکت های سهامی عام که در تمام دنیا مهمترین شرکت ها را تشکیل می‌دهند و هدف اصلی تاسیس شرکت های سهامی به کار انداختن سرمایه های مردم در مقیاس وسیع تر به منظور کسب سود بیشتر و حفظ سرمایه افراد می‌باشد. بدیهی است که تاسیس شرکت های سهامی به دلیل مزایای متعددی که نسبت به سایر انواع شرکت های دیگر دارد، سال به سال افزایش یافته و از طرف دیگر شرکت های سهامی تکامل یافته اند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت آموزش سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار”