سایر

پاورپوینت نحوه استفاده ScienceDirect

دانلود پاورپوینت با موضوع نحوه استفاده ScienceDirect ،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
(ALERT) :آگاھي رساني
1- Search Alerts: به منظور اينكه به صورت اتوماتيك و متناوب هر روز٬ هر هفته و يا هر ماه جستجوي شما اجرا شود و در صورت يافتن ركورد جديدي با e-mail  به شما اطلاع بدهد Save as Search Alert  را كليك كنيد لازم به ذكر است كه براي استفاده از اين امكان ابتدا بايد جستجوي خود را اجرا كنيد و در صفحه نتايج جستجو Save as Search Alert  را كليك كنيد. امكان ايجاد تغيير (Modify) و حذف (Delete) و اضافه كردن Alert جديد (Add Search Alert) نيز وجود دارد.
2- Volume/Issue Alerts: به دو طريق مي توانيد  Volume/Issue Alertsرا ايجاد نماييد:     
الف) با مراجعه homepage نشريات از طريق انتخاب دكمه Journal و انتخاب نشريه مورد نظر٬ به منظور اينكه سيستم به محض اينكه شماره جديد نشريه به صورت Online در دسترس قرار گيرد٬ با e-mail به شما اطلاع بدهد گزينه Alert me when new Journal Issues are available را فعال كنيد و دكمه Submit را كليك كنيد. ب) با كليك كردن Add/Remove Volume/Issue Alerts ليست اسامي نشريات در دسترس شما قرار مي گيرد كه مي توانيد آن را انتخاب نماييد ٬ و امكان حذف (Delete) نيز وجود دارد. 
3- Citation Alerts: ابتدا بايد جستجوي خود را اجرا كنيد از صفحه نتيجه جستجو مقاله مورد نظر خود را انتخاب كنيد و سپس لينك Save ad Citation Alert  را كليك كنيد به اين ترتيب سيستم به صورت اتوماتيك و متناوب هر روز٬ هر هفته و يا هر ماه كنترل مي كند و در صورت يافتن مقاله جديدي كه اين مقاله مرجع (References) آن باشد٬ با e-mail  به شما اطلاع مي دهد.
امكان ايجاد تغيير(Modify)و حذف(Delete) و اضافه كردنAlert جديد (Add Citation Alert) نيز وجود دارد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نحوه استفاده ScienceDirect”