پزشکی

تحقیق 19 روش برای رفع کسالت

دانلود تحقیق با موضوع 19 روش برای رفع کسالت،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
براى اينكه به زندگى احساس بهترى ببخشيد و حسى جديد داشته باشيد. بايد روشهايى را در زندگى به كار ببنديد. در زير ۱۹ روش تازه و جديد را براى اينكه در روزهاى دلگير و خسته كننده پاييز احساس بهترى پيدا كنيد به كار ببنديد.
۱) دوست خودتان باشيد:
سعى كنيد همان طور كه با صميمى ترين دوستانتان برخورد مى كنيد، با خودتان نيز رفتار كنيد. وقتى كه دوستى يا كسى كه به او علاقه داريد در وضعيت روحى بدى به سر مى برد و از شما كمك مى خواهد براى او چه مى كنيد؟
از او مى خواهيد تا نگران نباشد. به او مى گوييد استراحت كند يا به نوعى سرش را گرم كند و به مشكلش فكر نكند و …
در اين حالت و در اين روزها به خودتان نيز همان توصيه ها را بكنيد.
۲) احساس پرواز كنيد:
در جايى كه در آنجا سكوت است و آرامش دارد خود را قرار دهيد. براى دقايقى تصور كنيد پرنده اى هستيد كه در آسمان لايتناهى در حال پرواز است. همانگونه كه ابرها در آسمان حركت مى كنند، سعى كنيد مشكلات را از جلوى چشمانتان عبور دهيد.
اين روش به شما ياد مى دهد كه به خاطر بياوريد مشكلات قابل عبور و گذر هستند و هميشه در كنار ما نخواهند ماند.
۳) رنگ نارنجى:
از زمانهاى قديم رنگ درمانى جزو موارد بسيار مهمى بوده كه توسط روانشناسان شناخته شده است. از رنگ ها براى كاهش استرس در بيماران و دادن آرامش به آنها استفاده زيادى شده و مى شود. روانشناسان معتقد هستند كه رنگ نارنجى باعث افزايش حس خوش بينى، اشتياق و شانس آوردن است. براى اين كه اين احساس در شما شناور شود چند شاخه گل كه نارنجى رنگ است در گلدان بگذرايد و به آنها نگاه كنيد. تابيدن نور نارنجى يا ليوان هايى به اين رنگ نيز به شما احساس شادى مى دهد. اكنون كه فصل پاييز است مى توانيد يك سبد نارنگى، خرمالو يا پرتقال روى ميز بگذاريد.
۴) خريدهاى ارزان:
همه افراد وقتى كه موفق مى شوند هنگام خريد تخفيف بگيرند شاد مى شوند، براى اينكه حس شادمانى را در خود تقويت كنيد ارزان تر خريد كنيد و پولهايتان را پس انداز كنيد تا در مواقع ضرورى به كارتان بيايد و بتوانيد در آن زمانها احساس آرامش و شادى كنيد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق 19 روش برای رفع کسالت”