پزشکی

تحقیق مسموميت‌ حاملگي‌ (پره‌اكلامپسي‌ و اكلامپسي‌)

دانلود تحقیق با موضوع مسموميت‌ حاملگي‌ (پره‌اكلامپسي‌ و اكلامپسي‌)،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
بارداری کلا کار آسانی نیست. از ماه‌های اول گرفته تا روزهای نزدیک زایمان سختی‌های و گرفتاری‌های خاص خودش را دارد. در این مسیر برخی آزمایش‌ها و تست‌ها وجود دارد که انجام همه آنها در دوران بارداری و برخی حتی قبل از بارداری واجب و ضروری است. انجام تمام این تست‌ها دلیلی برای اطمینان از سلامت قطعی در دوران بارداری نیست. برخی فرآیندها ممکن است در این مسیر رخ دهند که باعث ایجاد اختلالاتی در سلامتی مادر و جنین شوند. یکی از با اهمیت‌ترین این اتفاقات مسمومیت در بارداری است. تیم مراقبت و درمانی هوم‌کا در این مقاله در مورد این قضیه به تفصیل صحبت خواهد کرد.
داشتن حالت تهوع برای مادران در دوران بارداری امری عادی است مخصوصا اگر که حالت تهوع صبحگاهی باشد و در ماه‌های اول بارداری اتفاق بیفتد. اما گاهی حالت تهوع شما ممکن است از چیز دیگری ناشی شود مثلا مسمومیت غذایی. چگونه می توانید تشخیص دهید این بیماری ناشی از غذا است که شما را بیمار می کند؟ یا مشکلات دیگری در بارداری شما رخ داده است؟ آیا می توانید هنگام بارداری با خیال راحت با این قضیه رفتار کنید؟
طبق منبع معتمد سازمان غذا و داروی ایالات متحده ( FDA )، هر خانمی در دوران بارداری بسیار مستعد ابتلا به بیماری‌های غذایی است. زیرا سیستم ایمنی بدن شما تغییر کرده‌است. این حالت ایمنی سرکوب شده عمدتا به این دلیل است 
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مسموميت‌ حاملگي‌ (پره‌اكلامپسي‌ و اكلامپسي‌)”