سایر

تحقیق معرفي تکنولوژی GeoShow3D با تاکيد بر کاربردهاي مرتبط با شهرسازی

دانلود تحقیق با موضوع معرفي تکنولوژی GeoShow3D با تاکيد بر کاربردهاي مرتبط با شهرسازی،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
۱- GeoShow3D ، يک بسته نرم افزاري بسيار قدرتمند است که بوسيله آن امکان پرواز و حرکت آرام، طبيعي و آزاد برروي limitless territory (مناطق نامحدود) به تشخيص کاربر فراهم شده و با ارائه داده ها و تصاوير سه بعدي با جزئيات بالا، امکان مشاهده سه بعدي محدوده موردنظر فراهم مي گردد. همچنين با کمک اين تکنولوژي، مي‌توان با automatic pilot به نقاط از پيش تعيين شده مانند مکانها و Infoها (عناصر سه بعدي معلق در بالاي زمين همراه با اطلاعات ضميمه) هدايت شد.قابليت اين نرم افزاربگونه اي است که با ارائه امکانات ديداري وپروازي دقيق، چشم اندازهاي موجود را به صورتي بسيار واقعي و غيرقابل تشخيص از (مثلاً) يک فيلم ويدئويي يا يک اثر شبيه سازي شده تخصصي، به کاربر نشان مي دهد.   
۲- GeoShow3D ، يک نرم افزار ژئوکارتوگرافيکي قوي است که مي تواند به پايگاه هاي اطلاعاتي (Database) عظيم جغرافيايي ديناميک يا استاتيک لينک شود و در برخي نسخه هاي آن امکان ساخت، اصلاح و تصويرسازي سه بعدي سرزمين ها به صورتي ساده، طبيعي و بلادرنگ وجود دارد.
۳-  اين تکنولوژي، يک Interface (واسط) طبيعي براي جهت يابي ارائه مي کند و بدون نياز به دانش فنـي قبلي، امکان ديدن هر نقطه از زمين را در موقعيت واقعي خود (که مبتني بر مختصات جغرافيايي است)، به صورت طبيعـي و همـراه با کسب اطلاعات لازم از پايـگاه اطلاعات چند رسانه اي (فيلم، صوت، تصوير، داده ،متن و . . .) و توصيف کامل کارتوگرافي فراهم مي کند.
۴-  GeoShow3D ،  به کاربر امکان تصوير سازي فايلهايي در محدوده هاي وسيع ازطريق شبکه هاي محلي يا اينترنت را مي دهد و به کمک تکنيک پيشرفته فشرده سازي که در آن بکار رفته، با يک کامپيوتر استاندارد معمولي، امکان لازم براي ناوبري را از طريق اينترنت فراهم مي نمايد.
۵- با اين تکنولوژي، مي توان برفراز يک محدوده وسيع (مثلا يک شهر يا يک منطقه بزرگ جغرافيايي) به صورت نرم و روان حرکت کرد و اطلاعات مربوط به عوارض طبيعي يا ساخته دست بشر را کسب نمود و تمام اطلاعات متصل (linked)  به هر عارضه (مانند ساختمانها، راهها، ميادين، خطوط اتوبوسراني، تاكسيراني، مترو، موزه ها، فضاهاي مسكوني، آموزشي، تفريحي، پروژه هاي عمراني و نظاير آن) را مشاهده نمود
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق معرفي تکنولوژی GeoShow3D با تاکيد بر کاربردهاي مرتبط با شهرسازی”