مهندسی کامپیوتر

تحقیق گوگل اجبار نه اختيار

دانلود تحقیق با موضوع گوگل اجبار نه اختيار،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
عصر ارتباط
توليد مرورگر، كمك بزرگي در گسترش گوگل به چيزي فراتر از يك سايت جستجو خواهد بود، امكانات قابل عرضه آن را به يكديگر مرتبط كرده و شركت مايكروسافت را سر جاي خود خواهد نشاند. بسياري از مردم مي‌گويند كه نبرد مرورگرها درست به راهي مي‌رود كه رقابت دستگاه هاي ويدئويي بتا در برابر VHS طي كرده بود. اما اما حركت هاي اخير به وسيله گوگل، شايعاتي را دامن زده كه اين غول جستجومي تواند وارد تجارت مرورگرهاي اينترنتي شده و آغاز كننده رقابتي دوباره در بازاري باشد كه از زمان كنار زدن شركت نت اسكيپ در دهه 90، به خواب رفته و غير فعال باقي مانده است. 
شواهد را ببينيد. در ماه هاي اخير، گوگل متخصصان فني با تجربه ساخت مرورگر را از شركت هايي مانند مايكروسافت، سان و BEM استخدام و علاوه بر آن در ماه آوريل، نام دامنه http://www.gbrowser.com/ را رزرو نموده است. اگرچه كه دست اندركاران اين شركت مي‌گويند كه هيچ مرورگري را در برنامه حتمي خود ندارند، اما تحليلگران اعتقاد دارند كه گوگل به صورت جدي اين موضوع را در دست بررسي دارد. 
درحالي كه سرمايه گذاران مشتاق از زمان عرضه عمومي سهام در ماه آگوست، ارزش سهام گوگل را 55 درصد بالا كشيده اند، بسياري از تحليلگران براين باورند كه براي تحكيم برنامه ها و طرح هاي دراز مدت، گوگل بايد وارد بازار مرورگرها شود. انجام چنين كاري كمك خواهد كرد تا مايكروسافت بر سرجاي خود نشسته، گوگل از ابزار جستجوي صرف فراتر رود و با گسترش نقش خود به عنوان نقطه ورود به اينترنت، امكان يابد كه تبليغات بيشتري به فروش برساند. مارك ماهاني، تحليلگر شركت ‘تحقيقات فن آوري آمريكا’ مي‌گويد: «ساخت مرورگر مي‌تواند يك ضرورت باشد.» 
دلايل اين مسئله در ادامه ارائه مي‌شود؛ در هر حال هرچه زودتر اين اتفاق رخ دهد بهتر است: 
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق گوگل اجبار نه اختيار”