مهندسی کامپیوتر

تحقیق آرشیکد چیست؟

دانلود تحقیق با موضوع آرشیکد چیست؟،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
امروزه در اثر انفجار اطلاعات زمان بسیار ارزشمند است.در همه حرفه ها مشاهده می کنید که در هر روز امکاناتی جدید و از جمله نرم افزارهایی قدرتمند به کمک مهندسان ،پزشکان و دیگر مشاغل می آیند.
در حال حاضر مهندسان ساختمان از نرم افزارهایی مانند اتوکد،۳ds Max و … جهت ترسیم و سه بعدی سازی استفاده میکنند، اما در این میان مسئله مهم این است که این برنامه ها مرکب میباشند بدین معنی که جهت استفاده مهندسین ساختمان و مختص ساختمان نیستند.
می توان این طور گفت که درکی از اجزای ساختمان ندارند بلکه به صورت خط و نقطه و با چندین عملیات تخصصی و طولانی شما میتوانید با این برنامه ها پروژه خود را به سر انجام برسانید.
در حالی که در نرم افزار آرشیکد دیوار،سقف،درب و پنجره و غیره واقعی میباشند واز قبل در برنامه گنجانده شده اند و شما کافی است که عنصر مورد نظر را در مکان خود قرار دهید و تنظیمات لازم جهت ضخامت ارتفاع و دیگر گزینه ها را تعیین کنید.
در آرشیکد شما یک ساختمان به تمام معنا را ساخته اید پس میتوانید از هر نقطه ای خط برش زده و نتیجه را مشاهده کنید و یا از هر طرف نمایی از آن تهیه و ارائه کنید البته با کمی ویرایش شما بهترین نقشه ها را ارائه میدهید.
پس مشاهده می کنید که احتیاجی به این نیست که شما اجزاء ساختمانی را بسازید و دیگر اینکه همزمان با ترسیم پلان در فضای دو بعدی شما حجم ساختمان خود را در فضای سه بعدی نیز ساخته اید و همین طور متریال آن را نیز می توانید در سه وجه داخلی، میانی و خارجی اختصاص دهید.
ضمنا می توانید از محاسبات متره و برآورد و همچنین اندازه گذاری اتوماتیک و ده ها امکانات دیگر نهایت استفاده را برده و پروژه خود را در کمترین زمان به بهترین وجه در اختیار کارفرما و یا اساتید خود قرار دهید.
این نرم افزار دارای ۴ موتور رندر داخلی که بسته به نوع خروجی شما تعیین می شود و یک موتور رندر خارجی که پروژه شما را در حد کارهای ۳ds Max و نزدیک به واقعیت می سازد.
نمونه  رندر را می توانید در گالری (پروژه خوابگاه دانشجویی و دیگر پروژه ها) مشاهده نمایید.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق آرشیکد چیست؟”