مهندسی کامپیوتر

تحقیق سیستم مالی دفتر مدارس خارج از کشور SQL

دانلود تحقیق با موضوع سیستم مالی دفتر مدارس خارج از کشور SQL ،
در قالب word و در 72 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
مقـدمه :
رساله ای که اينـک در دست شـما خواننده گرامـی قـرار دارد ، حاوي مطالبـي اسـت كه شمـا را بـا تمــامي زواياي طراحي سيستم نرم افزاري پرسنـلی و مـالی  دفـتر مـدارس خـارج از کـشور آشنا مي كنـد 
و نحوه ي كار با اين سيستم را به شما آموزش مي دهد .  
اين پـروزه نـرم افـزاری اسـت کـه در قسمت های امــور اداری ، پرسنـلی و مـالی بخشــی از وزارتخـانه محترم آمـوزش و پـرورش به نام  دفـتر مـدارس خـارج از کـشور  به کـار گرفته مي شود .
اين دفتر مديريت تمامی سرپرسـتان مدارس ايران در تمامی کشور های دنيا را بر عهـده دارد . به اين ترتيب  که هر دو سال يک بار امتحاناتی را برای اعزام معلمان به خارج از کشـور را بـرگزار می کند . 
در صــورت قبولی در اين امتحان معلمان به مدت دو سال مامور به خدمـت در يکی از کشورها می شوند . 
و به همراه خانواده شان از ايران عزيمت مـی کنند . 
در ايـن دفـتر حقـوق معـلمـان هر دو ماه يکبـار طبـق شرايـط زندگی آنها در آن کـشور ومقطع تحصيـلی و مـدرک و… مـحاسبه می شود و به صورت ارزهای دلار آمريكا , يوروي اروﭘـا  و ين ﮊاﭘـن , به حسـاببانكي آنها در آن كشور واريـز می شود .
هم اکنون امور مالی دفتر مدارس خارج از کشور  با سيستم های قديمی تحت Dos اداره می شـود که کار با آن بسيار دشوار و حوصله بر است و به همين دليل ما در صدد نوشتن يك برنامه جديد برآمديم تا مشكلات كار با آن سيستم قديمي را بهبود ببخشيم .
تمام سعی و کوشش مـا اين بوده که نرم افزار کاربردی ای طراحـی نماييم که، کمـتر دچـار مشـکل شود و کار با آن راحت باشد . همچنـين ،  قابليت بروز رسانی داشته باشد .اين نرم افزار شامل بخـش هايسـت کـه مربـوط به امــور اداری و مـالی می گردد و هـر دوی اين بخـــش ها که در ارتباط تنگاتــنگ با يکـديگر هستند را به يقيـن به يکديگر نزديکتر از گذشته می گـرداند . 
در يــک سازمان اطلاعات تمامـي کارمندان زيـر نظـر امــور اداری می باشـد ، بمعنی آنکه وقتـی سيستـم پرسـنلی سازمانی دستخوش تغييرات قرار می گيرد . ايـن تغـييـرات روی سيستم مـالی کـارمندان بـی تاثير نخـواهد بود .  
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق سیستم مالی دفتر مدارس خارج از کشور SQL”