دانلود پاورپوینت با موضوع طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل
چالش ها
عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی
مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی
بازار انتخابی و نحوه ورود به آن
معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار
نحوه ورود به بازار خارجی
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
صدور مجوز
مشارکت
سرمایه گذاری مستقیم
فرآیند جهانی شدن
خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا و فعالیت های پیشبرد فروش
مشکلات خاص قیمت گذاری
مکان ( کانال های توزیع)
سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی
توضیحات:
این فایل در زمینه ‘طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی’ بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل”پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی”
مطالب مرتبط:
- تحقیق طراحی مدل بازاریابی سبز برای توسعه بازار محصولات غذایی دانلود تحقیق با موضوع طراحی مدل بازاریابی سبز برای توسعه بازار محصولات غذایی،در قالب word و در 38 صفحه، قابل ویرایش، شامل:مقدمهبازاریابی سبزبازاریابی سبز در مسیر تکاملاستراتژی های بازاریابی سبزچالش های بازاریابی سبزدلایل اهمیت بازاریابی سبزانتخاب بازار هدف در بازاریابی…
- پاورپوینت دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژی های بنگاه، تجاری و بازاریابی دانلود پاورپوینت با موضوع دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژی های بنگاه، تجاری و بازاریابی،در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تأثیر مراحل مختلف توسعه بر صنایع و بازارهای جهانیتحولات جدید مؤثر بر نقش استراتژیک بازاریابیجهانی شدنافزایش…
- تحقیق بررسی مدیریت بازاریابی جهانی دانلود تحقیق با موضوع بررسی مدیریت بازاریابی جهانی،در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:مدیریت بازاریابی جهانی ما در بازار جهانی واحدی زندگی می کنیم . شما هنگام مطالعه ی این مطالب ممکن است روی یک…
- پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار دانلود پاورپوینت با موضوع مفاهیم مدیریت بازار،در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مفاهیم اساسی بازاریابیتعریف بازاریابیاصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازارنیازخواستهتقاضاکالامبادلهمعاملهبازارشرایط انجام مبادلهچهار عامل جهت تشکیل بازارمدیریت بازاریابیحالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابیانواع بازاریابیبازاریابی تبدیليبازاریابی انگیزشیبازاریابی توسعه ای (…