مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی اینترنتی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی اینترنتی،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
چرا مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ می روند؟
مزایای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شامل چه ابزارهایی می شود؟
دیجیتال مارکتینگ چگونه توسعه می‌یابد؟
سئو چیست؟
PPC  چیست؟
مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
میزان اندازه گیری و تاثیر دیجیتال مارکتینگ
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی اینترنتی”

2019-09-29 22:22:47

مدیریت بازاریابی

تحقيق بازاريابي، دوره مديريت فني دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي

بازاريابي
انواع بازاريابي
1- سنتي: تمركز اصلي بر فروش محصولات توليد شده مجموعه اي از فعاليتهاي
بازرگاني كه جريان كالا را از توليد تا مصرف شامل مي شود.
2- مدرن: برآوردن نياز مشتري و برنامه ريزي بر اساس آن.
صنعت جهانگردي مشتري گراست (customer oriented)
در تعريف سنتي، بيشتر به سود توجه مي شود ولي در تعريف مدرن هم سود و هم
مشتري مورد توجه قرار مي گيرند.
موارد حائز اهميت در بازاريابي مدرن:
1- شناخت مشتري2- نياز مشتري3-روش برآوردن نياز مشتري
نياز: عبارت است از ميل به داشتن چيزي كه نبود آن باعث ناراحتي و عذاب مي
شود و يا حالت و احساسي كه به موجب آن فرد احساس محروميتي مي كند كه موجب
رنج و ناراحتي است (يعني حد فاصل بين وضع موجود و وضع مطلوب)
خواسته: عبارت است از كليه نيازهاي مبتني بر معيارهاي ارزشي جامعه فرهنگ
جامعه و شخصيت افراد.
تقاضا: عبارت است از هنگاميكه خواسته با قدرت خريد همراه باشد.
مثلاً در مورد مشروبات الكلي ، نياز آن مي تواند براي فرد وجود داشته باشد
اما در برخي جوامع از جمله كشور ما مورد قبول نمي باشد. در نتيجه خواسته
چون مثبت نبوده و مقبوليت اجتماعي ندارد، با قدرت خريد متناسب نمي باشد.
بنابراين بايد ابتدا نياز به خواسته و بعد به تقاضا تبديل شود تا بتوان
براي رفع آن فعاليت نمود.
نيازهاي مازلو: اين فرد معتقد است كه اگر فرد نياز اوليه خود كه نياز به
ادامه بقا (فيزيولوژيكي) كه شامل هوا، آب ، غذا و نيازهاي جنسي است فراهم
شود به سراغ مرحله دوم يعني رفع نياز ايمني و محافظت مثل خانه و سرپناه و
متعاقب آن به مرحله سوم يعني رفع نياز اجتماعي مانند كسب اشتغال و ارتباط
با ديگران وارد شده، سپس به مرحله چهارم يعني نياز به حرمت و عزت نفس يا
قدر و منزلت رسيده و در نهايت به مرحله پنجم به راس هرم نياز يعني به
خودشكوفايي صعود ميكند.
روانشناسان مي گويند: رفتار انسان تابع قويترين نيازش مي باشد.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق بازاريابي، دوره مديريت فني دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي”

2019-09-29 11:03:27

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی تلفنی

دانلود پاورپوینت در مورد بازاریابی تلفنی،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بازایابی تلفنی
تاريخچه بازاريابي تلفني
بازاريابي تلفني به دو دسته اصلي تقسيم مي شود
بازاریابی تلفنی درونی و بیرونی 
بازاريابي تلفني از چه محل هايي صورت مي گيرد
تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی
عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق
مراحل بازاریابی تلفنی
مراحل فروش تلفنی
مزاياي بازاريابي و فروش تلفني 
محدوديت هاي بازاريابي و فروش تلفني
نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی
از چه منابعي ليست مشتريان را بدست آوريم
گام هاي موثر در بازاریابی و فروش تلفنی
اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی
انواع عتراضات مشتریان تلفنی
10 مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی
چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنی
 
 
فایل پیش رو برای درس سمینار در مسائل بازاریابی، رشته مدیریت بازرگانی، در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی 22 اسلاید می باشد. کسانی که درس سمینار در مسائل بازاریابی دارند، می توانند از این پاورپوینت زیبا استفاده نمایند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی تلفنی”

2019-09-29 08:16:27

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موضع یابی 
موضع وجایگاه محصول
توسعه استراتژی های موضع یابی محصول
درک موضع محصول
اعلام موضع محصول
اجرای طرح موضع محصول
مدیریت آمیخته محصول
محصول جدید
روش های به دست آوردن محصول جدید
عوامل عدم موفقیت توسعه محصولات جدید
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
تعداد ایده ها، از ایده زایی تا تجارتی کردن
مهمترین منابع تامین ایده های جدید
شیوه رتبه بندی ایده محصول
توسعه استراتژی بازاریابی
بررسی تجاری
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاری کردن
منحنی عمر محصول
منحنی عمر مصرف کنندگان
استراتژی های مارک گذاری


قسمتی از متن پاورپوینت:
موضع و جایگاه محصول: عبارت است از نحوه ادراک مصرف کنندگان از آن محصول در مقایسه با ادراک آن ها از محصولات رقیب. موضع یابی محصول با توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان در بازار هدف شکل می گیرد …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی’ می باشد که در حجم 27 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی”

2019-09-28 23:08:02

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی

دانلود پاورپوینت در مورد بازاریابی خدمات بانکی،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چهار دوره مدیریت بازار
ارزش آفرینی، مهم ترین وجه مشتری مداری
هدف اصلی کیفیت، تأمین رضایت مشتری
مزایای رقابتی یک بانک
مشتریان بانک به دنبال چه هستند؟ 


این فایل برای درس سمینار در مدیریت، رشته مدیریت بازرگانی و در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی 14 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی”

2019-09-28 12:14:34

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی

دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع استراتژي‌ هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌ المللي،
در قالب pptx و در 75 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقاصد در انتخاب استراتژي
شاخه‌ هاي عمومي استراتژي
رهبري هزينه‌ ها
تمرکز روي توانايي هاي اصلي شرکت
برتري طلبي
مراحل دست يابي به استراتژي توسعه
مراحل توسعه استراتژي ورود به بازارهاي بين المللي
عوامل موثر در شکل گيري استراتژي بازار
عوامل بازار
تقسيم بندي بازار
عوامل جغرافيايي
حالات مختلف توسعه جغرافيايي
وضعيت برتر
وضعيت با برتري توليد
وضعيت با برتري موقعيت جغرافيايي
حالت ضعيف
عوامل رقابتي
عوامل شرکت
تصميم گيري ورود به بازار
عوامل موثر بر توسعه استراتژي بازاريابي بين المللي
ريسک و کنترل ورود به بازار جهاني
ريسک و کنترل ورود به بازار
چگونگي ورود به بازار بين المللي
شرايط ورود شرکت ها به بازار بين المللي
علل ورود شرکت ها به بازار بين المللي
استراتژي هاي ورود به بازار جهاني
صادرات
صادرات غيرمستقیم
صادرات مستقيم
توليد در خارج از کشور
فروش خارجي از طريق خريداران داخلي
فروش از طريق شرکت هاي توزيع کننده ديگر
شرکت هاي مديريت صادرات
مزاياي شرکت هاي مديريت صادرات
معايب شرکت هاي مديريت صادرات
شرکت هاي تجاري
معايب شرکت هاي تجاري
دلالان و نمايندگان صادرات
صادرات مستقيم از طريق نمايندگي هاي فروش
معيارهاي شناسايي نمايندگي هاي فروش
معيارهاي انتخاب يک نمايندگي فروش
صادرات مستقيم توسط توزيع کنندگان
نظارت بر توزيع کننده
روشهاي ديگر صادرات مستقيم
توليد در خارج از کشور
استراتژي هاي مختلف جهت توليد در خارج از کشور
دلايل عمده انتخاب استراتژي هاي توليد در خارج از کشور
توليد براساس قراداد
مزاياي استراتژي توليد قراردادي
معايب استراتژي توليد قراردادي
حق الامتياز
موارد اصلي در واگذاري امتياز
مزاياي روش حق الامتياز
معايب روش حق الامتياز
کاهش معايب روش اعطاي مجوز توليد
مونتاژ
سرمايه گذاري براساس مالکيت کامل
دلايل مالکيت يک واحد توليدي
خريد يک شرکت خارجي
سرمايه گذاري مشترک در بازارهاي خارجي
مزاياي سرمايه گذاري مشترک
معايب سرمايه گذاري مشترک
استراتژي خروج


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع ‘استراتژي‌ هاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بين‌ المللي’ می باشد که در حجم 75 اسلاید، تهیه شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی”

2019-09-26 19:12:00

مدیریت بازاریابی

جزوه مدیریت بازاریابی دکتر اخلاصی دانشگاه شریف

دانلود جزوه مدیریت بازاریابی دکتر اخلاصی دانشگاه شریف،
در قالب pdf و در 84 صفحه.

توضیحات:
بازاریابی بیش از اینکه یک علم یا درس باشد، یک فلسفه و ذهنیت در کسب و کار است که سودآوری را در گرو ارائه ارزش به مشتری می داند.

مباحث بازاریابی یکی از کاربردی ترین موضوعاتی است که در مدارس کسب و کار دنیا ارائه می شود.
هدف اصلی از ارائه مباحث بازاریابی کمک به رشد سودآوری و درآمد کسب و کار است.

کلیه
مدیران اجرایی شرکت ها لازم است تا حدی دانش بازاریابی داشته باشند تا
بتوانند با بازار و مشتریان به نحو شایسته ای ارتباط برقرار کنند.

جزوه
حاضر سعی می کند مهم ترین مسائل بازاریابی را برای این مدیران تشریح کند.
این جزوه با تمرکز بر مباحث اصلی و کاربردی با ذکر مثال های داخلی می باشد و
به همه دانشجویان مدیریت کشور پیشنهاد می شود.

متن فایل به صورت محاوره و بسیار ساده و روان می باشد.

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه مدیریت بازاریابی دکتر اخلاصی دانشگاه شریف”

2019-09-25 06:13:59

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرف
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شاختی
تقسیم بندی روان شناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چندمبنا
تقسیم بندی بازارهای تجاری
تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
الزامات تقسیم بندی مؤثر
بازاریابی هدفمند
ارزیابی قسمت های بازار
انتخاب قسمت های بازار هدف
استراتژی های بازاریابی هدفمند
بازاریابی غیر متمایز
بازاریابی متمایز
بازاریابی متمرکز
بازاریابی خرد
انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند


توضیحات:
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان ‘استراتژی بازایابی مشتری مدار ‘ در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)”

2019-09-25 02:51:01

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی

دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تبليغات در بازاريابي بين المللي،
در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اثرات تبليغات
اثرات اقتصادي تبليغات
انواع تبليغات برحسب هدف
اهداف تبليغات
تبليغات آژانس هاي تبليغاتي
عناصر تبليغاتي
اصول تنظيم آگهي
اجزاء آگهي
روابط عمومي و وظايف آن
اهم وظايف روابط عمومي
تفاوت اساسي بين فعاليت هاي روابط عمومي و تبليغات


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع ‘تبليغات در بازاريابي بين المللي’ می باشد که در حجم 17 اسلاید، تهیه شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی”

2019-09-24 14:49:44

مدیریت بازاریابی

100 ایده برای تجارت سود آور

  • دانلود 100 ایده
    برای تجارت سود آور
    ،




    در قالب word و در 3 صفحه.

  • Normal 0 false false false EN-US
  • دانلود فایل

    دانلود فایل”100 ایده برای تجارت سود آور”

    2019-09-24 07:13:52