راه سازی

پکیج اسناد فنی یک مناقصه پروژه بین المللی راهسازی

دانلود پکیج اسناد فنی یک مناقصه پروژه بین المللی راهسازی،
در قالب pdf، xls، word و شامل:

گزارش نهایی و کامل طراحی تفصیلی مدارک مهندسی پروژه شامل نقشه ها، جداول و مقاطع مربوطه
جداول فهرست مقادیر پروژه
توضیحات پروژه


توضیحات:
این پکیج شامل مجموعه کامل مدارک مربوط به اسناد مناقصه یک پروژه بین اللمللی راهسازی می باشد که برای مهندسین و دانشجویان مرتبط با عملیات طراجی و اجرای راهسازی بسیار کاربرد دارد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پکیج اسناد فنی یک مناقصه پروژه بین المللی راهسازی”

2019-08-18 05:09:59

راه سازی

جزوه کامل راهسازی و روسازی

دانلود جزوه کامل راهسازی و روسازی،
در قالب pdf و در 185 صفحه، شامل:

فصل اول:
تعاریف و اصطلاحات راهسازی

فصل دوم:
انقباض، تورم و روش هاي محاسبه اصطکاك
تعریف و طبقه بندي انواع راه ها
محاسبه حجم عملیات خاکی و منحنی برونکر
قوس های پیوندی

فصل سوم:
روسازي
روسازي و لایه هاي آن
مقدمه و کلیات اهداف روسازي
زیراساس و اساس و رویه هاي شنی
قیر و آسفالت
بتن و روش هاي اجراي رویه هاي بتنی
تأثیر عوامل جوي در طرح روسازي ها

مجموعه تست
پاسخ

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه کامل راهسازی و روسازی”

2019-08-13 15:33:54

راه سازی

جزوه راهسازي و روسازي مهندسی عمران

دانلود جزوه راهسازي و روسازي مهندسی عمران،
در قالب pdf و در 185 صفحه.

توضیحات:
این
جزوه جز مجموعه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد سراسری رشته عمران ویژه
کنکور می باشد که به همراه تست ها و پاسخ تشریحی ارائه شده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه راهسازي و روسازي مهندسی عمران”

2019-08-11 02:35:01

راه سازی

پاورپوینت سند اولويت‌ بندي راه هاي استاني

دانلود پاورپوینت با موضوع سند اولويت‌ بندي راه هاي استاني،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ضرورت
دست آوردها
تغييرات حاصله در مجموعه وزارت راه و ترابري
مشكلاتي كه حل شده و خروجي حاصل شده
مستندات و گزارش هاي توليد شده
فعاليت ‌هاي در دست انجام و آتي
مركز تحقيقات نوع (3) قير و مخلوط‌ هاي آسفالتي مشترك بين دانشگاه علم و صنعت ايران و وزارت راه و ترابري
ضرورت
دست آوردها
تغييرات حاصله در مجموعه وزارت راه و ترابري
مشكلاتي كه حل شده و خروجي حاصل شده
مستندات و گزارش هاي توليد شده
فعاليت ‌هاي در دست انجام و آتي
و …

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سند اولويت‌ بندي راه هاي استاني”

2019-08-04 16:22:58

راه سازی

تحقیق جاده در ایران باستان

دانلود تحقیق با موضوع جاده در ایران باستان،
در قالب word و در 107 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
عملیات آماده‌سازی جاده‌ای بر روی زمین با عرضی مشخص است، به‌طوری‌که روندگان یا وسائط نقلیه بتوانند با گذر از آن از نقطه‌ای به نقطه دیگر برسند. عملیات اصلی راهسازی عبارت‌اند از ساخت اساس، زیراساس و روسازی. جدولکاری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم در ساخت بسیاری از راه‌ها اجرا می‌شود …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق جاده در ایران باستان”

2019-08-02 00:21:56

راه سازی

پروژه راه سازي

دانلود پروژه راه سازی،
در قالب pdf و در 45 صفحه، شامل:

محاسبات بخش مسیریابی به وسیله پرگارزنی
طراحی قوس افقی
طراحی قوس کلوتوئید
تعریض
محاسبه عرض اضافی
تعریض در قوس کلوتوئید
تعریض در قسمت قوس های افقی دایره ای
محاسبت اضافی مربوط به تعریض قوس ها
طراحی قوس قائم سهمی مقعر
حداقل مسافت دید
طراحی قوس قائم سهمی محدب
مسافت دید در قوس های افقی
مسافت دید بدون سبقت
مسافت ترمز در 4 تیپ
مسافت دید سبقت
طراحی روسازی راه
روش آشتو
طرح روسازی
حجم خاک برداری و خاک ریزی
متره پروژه راه سازی
مقاطعی از راه

دانلود فایل

دانلود فایل”پروژه راه سازي”

2019-07-21 16:16:31

راه سازی

پروژه کامل راهسازی

دانلود پروژه کامل راهسازی،
در قالب word و در 43 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

نگاهی کوتاه به تاریخچۀ راه سازی
معرفی پروژه
طرح مسیر صفر
تعیین حداکثر شیب مجاز طرح
تعیین حداکثر طول شیب ها
انتخاب مسیر اولیه و توجیه آن
طرح پلان مسیر
سرعت مبنای طرح
سرعت  طرح
شیب طولی راه
شیب عرضی راه
حداکثر میزان دور در قوس ها
حداکثر میزان ضریب اصطکاک جانبی
فاصلۀ بین قوس ها
قوس دایره ای ساده
قوس دایره ای به همراه اتصال کلوتئیدی
قوس گردنه یا سرپانتین
طراحی قوس 
طراحی قوس 
طراحی قوس سرپانتین در سومۀ 
طراحی قوس  
طراحی قوس 
طراحی قوس 
طراحی قوس  
طراحی قوس سرپانتین در سومۀ 
طراحی قوس 
طرح خط پروژه، قوس های قائم و ترسیم پروفیل طولی راه
طرح قوس های قائم
محاسبۀ تابع قوس قائم و ترسیم آن
طراحی قوس  
طراحی قوس  
طراحی قوس 
طرح روسازی راه
نیم رخ عرضی تیپ جهت برآورد احجام عملیات خاکی 

دانلود فایل

دانلود فایل”پروژه کامل راهسازی”

2019-07-20 15:31:47

راه سازی

تحقیق راهسازی

دانلود تحقیق با موضوع راهسازی،

در قالب doc و در 69 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه راهسازی
حمل و نقل با استفاده از وسایل چرخدار
راه سلطنتی
رومی ها در راهسازی
روش های جدید عمرانی برای ساخت راه در قرن های 18 و 19
پیشرفت در روسازی راه ها
گذري بر تاريخچه راه و راهسازي در ايران
افول عباسيان
صورت پروژه
انواع قوس
طراحی قوس
تعریض
حد دید در قوس های افقی
محاسبات قوس ها
طراحی قوس های قائم
خم هاي گنبدي
خم هاي کاسه اي
فاصله دید توقف در قوس هاي قائم
فاصله دید توقف در خم هاي کاسه اي
فاصله دید سبقت در قوس های قائم
مطالعات روسازي راه
مشخصات لایه های روسازي راه و خواص آن ها
لایه هاي روسازي راه و خواص آن ها
بستر روسازي راه
آماده سازي بستر روسازي راه
خاکریزها
خاکبرداری
عمر طراحی و بهره برداري
حجم ترافیک
قابلیت اطمینان
طراحی روسازی راه
محاسبه روسازي راه
محاسبه ضریب قشر لایه هاي روسازي راه
تعیین ضخامت لایه هاي روسازي راه
حجم عملیات خاکی
دانه بندی لایه های روسازی راه
محل های قرضه یا دپو و فاصله متوسط حمل
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق راهسازی”

2019-07-14 06:06:04

راه سازی

تحقیق فن اوری نوین دستگاه های راهسازی

دانلود تحقیق با موضوع فن اوری نوین دستگاه های راهسازی،
در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
مدیریت سنتی:ساختار مدیریتی هرمی و بدون سازوکار مشارکت و تعامل بین زیر سیستم های تخصصی با تکیه بر سخت افزاربا نگرش ضعیف به اموزش و افرینش نیروی انسانی 
مدیریت مدرن:مبتنی برنیروی انسانی متخصص اموزش دیده و ماهر با سازوکار تعامل و مشارکت زیر سیستم های تخصصی معتقد به ارتقای دایمی سازمان از طریق اموزش و یادگیری سازمانی  
:(condition monitoring نگهداری مبتنی بر پایش وضعیت (
نوعی از روش روش پیشگیرانه نگهداری مبتنی بر ابزار و تجهیزات ازمایشگر که به توسط انها بتوانبدون باز کردن وحتی خواباندن دستگاه وضعیت کاری سازو کارهای مهم انرا وارسی و تحلیل نمود تا در صورت لزوم اقدامات سرویس یا تعمیر
صورت گیرد 
نوعی از روش نگهداری است بر مبنای برنامه  :PMنگهداری پیشگیرانه مبتنی بر
زمانبندی شده بازدید.سرویس ویا تعمیر قطعات ویاسیستمها یا زیر سیستمهای دستگاه
چرا موضوع نگهداری ماشین آلات راهسازی و معدنی جستاری قابل اعتنا است ؟
وجود پروژه های عظیم راهسازی . سد سازی .توسعه شبکه راه آهن کشور .زیر ساخت پالایشگاه هاو خطوط انتقال نفت و گاز و اب و….. که ورود انبوه دستگاه های راهسازی و عمرانی نوودست دوم به کشور را ایجاب کرده است ونگهداری ماشین های راهسازی و معدنی را با چالشی نوین مواجه ساخته است .
نبو آمارهای دقیق از تعداد ماشین های خریداری شده نو از نمایندگی های شرکت سازنده خارجی اعم از اروپایی یا اسیایی (ژاپن .کره واخیر چین) و یا دست دوم بخصوص از حراجی های دوبی یا هلند و …. حجم دلاری (یا ریالی )خرید این کالای مهم سرمایه ای.آن را در چنان هاله ای از ابهام قرار داده است که هیچ نهاد ملی یا مدنی در اندیشه کنترل سرمایه عظیمی که در این بخش مهم صنعت کشور در گردش است.نیست
تنها در سال 83 شرکت ساخت ماشین آلات راهسازی ایران-هپکو 150 میلیون یورو انواع دستگاه های راهسازی را به شرکت ها یا اشخاص حقیقی درگیر با پروژه های عمرانی یا معدنی فر وخته است 
در طی همین سال در حدود 1800 دستگاه  لودر .بیل .بلدوزر .گریدر .غلتک ودامپتراک نو به ارزش هر دست کاه 120000 یورو تقریبا’ معدل216 میلیئن یورو به کشور وارد شده است به این رقم باید دستگاه های بسیار گران قیمت تونل 
  به ارزش متوسط هر دستگاه 1000000یورو وروهددر به ارزش T.B.M متوسط700000 یورو را نیز افزود .میزان خرید دستگاه های دست دوم از دوبی (حراجی ریچی برادرز )و هلند 3و6میلیون بر اورده شده است بدین سان .اگر در مجموع خرید دستگاه های سنگین راهسازی و معدنی به رقمی حدود 400 میلیون یورو در یک سال برسیم این آمار کلی سازمان  مدیریت و بر نامه ریزی را که بین 45 تا 55 در صد هزینه های مربوط به پروژه های ماشین بر راه سازی و معدنی های ماشین آلات اعلام می کند بپذیریم انگاه به نظر می رسد که طرح مساله نگهداری ماشین های راهسازی و معدنی در گشور ما مو ضوعی چندان قابل اعتنا   باشد که نشست های ویژه خود را بطلبد یا کمیته ها یی جانبی از دل ای همایش پد ید اید معضلات حاد این موضوع که به طور جدی گریبانگیر شرکت های دولتی یا خصوصی پیمانکاری است را مورد بررسی  قرار دهد.
با زار اشفته و پر سود لوازم یدکی ماشین های راهسازی و معدنی که در ان قطعات اصلی و یا تقلبی با مارکهای مشابه تجاری عرضه می شوند و گاه تمیز بین انها برای خبرنگاران این کار چندان اسن نیست بازاری مافیایی است که حجم عظیم گردش مالی ان چه ریالی و چه ارزی بر هیچکس روشن نیست .
هدر رفتن میلیون ها لیتر روغن به ذلیل عدم اگاهی از زمان درست تعویض ویا نداشتن دانش مشخصات کیفی روغن  های مورد استفاده .عدم النفع ناشی از خواب  دستگاههای به دلیل برنامه ریزی نادرست بهره برداری و یا زمان خواب طولانی دستگاه ها بخاطر تعمیرات پایین بودن عمر مفید ماشین آلات سنگین راهسازی در کشورکه عموما’ به دلیل خرید نا درست بهره برداری و نگهداری غیر مهندسی اتفاق می افتد که همه وهمه علی رغم پایین بودن قیمت دستمزدها در سطح ملی قیمت تمام شده پروژه ها را بطور قابل توجهی افزایش داده و بر حاشیه سود انها تا ثیر جدی بر جای گذاشته است .
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق فن اوری نوین دستگاه های راهسازی”

راه سازی

تحقیق افزایش کارایی رویه های بتنی با اجرای روکش آسفالتی

دانلود تحقیق با موضوع افزایش کارایی رویه های بتنی با اجرای روکش آسفالتی،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
روسازی مرکب به رو سازیی اطلاق می شود که در ان لایه دو رویه از جنس بتنو اسفالت تشکیل شده باشد . بسته به اینکه لایه بتنی با لاتر قرارگیرد یا لایه اسفالتی نوعی طراحی و اجرای روسازی مرکب متفات با کیفیت خواهد بود ولی در متداول ترین نوع روسازی مرکب لایه آسفالتی با لاتر از لایه بتنی قرار می گیرد .در این حالت عموما’ یک لایه روسازی اسفالتی با کیفیت روی رو سازی بتنی قدیمی اجرا 
می شود وهدف ارتقای کیفیت سطح راه می باشد . قبل از اجرای روسازی اسفالتی جدید اقداماتی روی دال بتنی انجام می شود چرا که جابه جا یی و تغییر شکل ها ی دال بتنی در اثر حرارت و تغییرات دما نی تواند باعث ترک خوردگی لایه  اسفالتی گردد .چند روش برای طراحی روسازی های مرکب وجود دارد .اما انچه که امروز بیشتر مد نظر گرفته شود استفاده از مدل های سازه ای و روش های مکانیستیک برای تعیین رفتار و عکس العمل های سازهای است استفاده از این روش ها دید مناسب تری از رفتار روسازی را در اختیار پژوهشگران قرار می دهد 
1- مقدمه 
روش های مرکب(سی پی) که به روسازی اطلاق می شود که شامل دو نوع روسازی. یعنی اسفالتی به عنوان لایه انعطاف پذیر و روسازی بتنی به عنوان لایه صلببا شد در برخی موارد از ازیک لایه میلنی جدا کننده بین لایه های اسفالتی وبتنی استفاده می گردد استفاده از مصالح بتنی به عنوان لایه زیرین و در نقش لایه اساس و مصالح اسفالتی به عنوان رویه ترکیب متداولی  است که ویژگی هایی همچون مقاومت و سطح هموار را ارئه کرده و بهره برداری از یک لایه روسازی ایده را ممکن می سازد استفاده از مصالحبتنی در نقش لایه ی رو یه و مصالح اسفالتی در نقش لایه اساس گزینه ای است که در صورت خرابی کامل لایه اسفالتی مقرون به صرفه است با توجه به هزینه اولیه بالای اجرای این نوع از روسازی ها ساخت انها به طور محدود صورت گرفته وبیشتر ربای معایب رو سازی بتنی موجود و به منظور ارتقای کیفیت سطح راه و تامین سرویس به صورت روکش اسفالتی بر روی روسازی های موجود به کار می رون 
2-دلایل اجرای روسازی مرکب: 
از انجاییی که تاریخچه استفاده از روسازی های مرکب به سال های اخیر باز می کردد فقط برخی کشورها مزایا یک چنین را تجربه کردهاند .در حال حاضر استفاده از روسازی مرکب به جاده های با ترافیک سنگین مانند بزرگراهها و شریان های اصلی متمرکز شده است عموما انتخاب روسازی تحت تاثیر یکی از عوامل زیر می باشد 
1. اجتناب از تعمیر و نگهداری درز اب بند در روسازی های بتنی یا به حداقل رساندن ان 
2. تعمیر یا ارتقای روسازی بتنی باسطح رو به زوال 
3. کاهش نفوذ اب ودر نتیجه بهتر شدن رفتار بلند مدت سازه رو سازی 
4.کاهش هزینه های اضافی در طول طرح برای مسئولانراه و استفاده کنندگان
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق افزایش کارایی رویه های بتنی با اجرای روکش آسفالتی”