مدیریت بازار

تحقیق فنون فروشندگي صنوف

دانلود تحقیق با موضوع فنون فروشندگي صنوف،
در قالب word و در 85 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه فنون فروش
فروش سنتی
دانش فروشندگی
عنصر حیاتی موفقیت
یک روز فروشنده موفق
برنامه روزانه یک فروشنده موفق
صنعت فرش فروشی
تاریخچه فرش در ایران
تاریخچه هنر فرش‌بافی
طبقه بندی فرش‌ها
تعمیرات فرش
ارزیابی فرش چیست؟
صنف گُل فروشي
تاریخچه استفاده از گیاهان دارویی
رابطه گیاهان دارویی و بیماری
نرده‌های اطراف باغ
باغ گیاهانی دارویی و خوراکی
باغ سوزنی برگان
باغ گیاهان پیازی
مجموعه گونه‌های زنبق
مجموعه پرچین
مجموعه گونه‌های داوودی
آب نما
گل‌آرا به چه شخصی اطلاق میشود و وظایف او چیست؟
وظایف گل‌آرا
ابزار و وسایل کار گل‌آرا چه می‌باشد؟
مساحت ساختمان سر درب ورودی
موارد استفاده گل سرخ
گلاب و اسانس
صنعت گلاب‌گیری
گلاب قوی (Stronger rosewater)
ترکیبات شیمیایی
گل فروشی
صنف طلا فروشي
صنف طلا فروشی
نتیجه‌گیری
فهرست منابع


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه فنون فروش:
فروشندگی حرفه‌ای است پیچیده و قابل تأمل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می‌باشد. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست، فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق فنون فروشندگي صنوف”

2019-09-17 21:07:03

مدیریت بازار

تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)

دانلود تحقیق در مورد بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)،
در قالب word و در 153 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح تحقيق
بيان موضوع يا تعريف مسأله
ضرورت انجام تحقيق
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
نوع تحقيق و دلايل آن
ابزار گردآوري داده ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت ها
فصل دوم: ادبيات تحقيق
بخش اول: آشنايي با صنعت چرم سبک
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي
تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم
الف- پوست
ب- چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمي
بخش دوم: مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن
تجارت بين الملل و كشورهاي رو به توسعه
جايگاه صادرات غيرنفتي در اقتصاد كشور
آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي
نقش صادرات غيرنفتي در ايجاد اشتغال
تعريف استراتژي
نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي
الف- استراتژي جايگزيني واردات
ب- استراتژي توسعه صادرات
انواع استراتژي هاي رقابتي عام
رهبري در هزينه
تمايز محصول
تمركز (محدودنگري)
ميانه روي
تعريف بازاريابي
استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
1- استراتژي بازاريابي يكسان
2- استراتژي بازاريابي تفكيكي
3- استراتژي بازاريابي تمركزي
ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
تقسيم بندي بازار هاي بين المللي
استراتژي توسعه آميخته بازاريابي
آميخته محصول
اهميت قيمت در آميخته بازاريابي
آميخته تشويق و ترفيع
اجزاي تشويق و ترفيع
توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي
1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل
2- تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)
3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)
4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)
5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)
6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition)
فصل سوم: روش تحقيق
مصاحبه با مديران واحدها
جامعه آماري
منابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها
اطلاعاتي راجع به مديران مراكز
بررسي فرضيه ها
فرضيه 1
فرضيه 2
فرضيه 3
فرضيه 4
فرضيه 5
تحليل يافته هاي مصاحبه اي
توليد کنندگان
فروشندگان
مشتريان
تبليغات براي فروش
فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات
نتيجه گيري
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 1
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 2
نتايج به دست امه در ارتباط با فرضيه 3
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 4
نتايج به دست آمده در ارتباط با فرضيه 5
پيشنهادات
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5
ساير پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان محققين
منابع
بخشی از متن تحقیق:
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرم سازي:
انسان هاي نخستين به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شكار حيوانات مي زدند. پوست نيز جايگاه ويژه اي داشته است. چراكه اين فرآورده دامي بهترين وسيله پوشش انسان ها براي جلوگيري از خطرات گوناگون بوده است. اين نوع استفاده از پوست را مي توان منصوب به عصر يخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست. در ابتدا بشر اوليه از استخوان و سنگ هاي تيز به منظور از بين بردن گوشتهاي اضافي و ضايعات پوست استفاده مي كرد. ولي بزودي به فسادپذيري سريع اين نوع پوست ها در مقابل انواع ميكروب ها و باكتري ها پي برد. بعدها مبادرت به خشك كردن پوست در برابر آفتاب يا آتش كرد. كه بازهم پوستي شكننده و غير قابل استفاده به دست مي آورد تا اين كه سرانجام متوجه فوائد عصاره هاي گياهي براي جلوگيري از فساد پوست گرديد.
مصريان قديم از حدود 2500 سال قبل از ميلاد، از تركيبات معدني آرد شده مانند املاح آلومينيوم و دانه هاي مازو براي ساخت چرم استفاده مي كردند. يونانيان و روميها، از پوست و برگ درختان كاج و صنوبر استفاده مي كردند. با توجه به اين نكته بسيار مهم كه صنعت چرمسازي در طي زماني بسيار طولاني به تكامل خود رسيده و تجربيات فراواني را پشت سر گذارده است. از زمانهاي قديم پوست به عنوان يكي از صنايع دستي حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستايش بوده است.
مواد اوليه پوست براي افراد شكارچي آن زمين كه هنوز دوره كشاورزي را آغاز نكرده بودند و از نظر شرايط محيطي نيازمند به اسب بودند، به راحتي قابل تهيه بود. احتياجات شديد آن ها باعث گرديد تا پوست را به گونه اي نرم نمايند كه علاوه بر خشكي، در مقابل فساد نيز پس از بارها خيس شدن از مقاومت كافي برخوردار باشد. اطلاعات باستان شناسان هنوز به درستي نتوانسته اند قدم هاي ابتدايي را كه انسان هاي اوليه در تبديل پوست برداشته اند، بجز شواهدي مبني بر دود دادن همراه با ماليدن روغن و مغز حيوان به داخل پوست و ساخت چرمهاي بسيار خام را ارائه دهند. البته عمليات و كارهاي مختلفي كه روي پوست به صورتهاي مختلف انجام مي گرفت و باعث اصلاح نرمي و كاربرد بهتر آن مي گرديد نيز مي توانست از جنبه هاي تكميلي محسوب شود. مردم غارنشين در رابطه با اعتقادات مذهبي خود براي حيوانات و پوست آن ها و هم چنين شكل نهايي محصول ساخته شده از پوست اهميت خاصي قائل بودند.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي سبک (داخلي و خارجي)”

2019-09-04 02:31:26

مدیریت بازار

پاورپوینت بازار قراردادهای آتی

دانلود پاورپوینت در مورد بازار قراردادهای آتی،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
پیشینه
بازارهای جدید
بورس های مهم
مفاهیم مرتبط
سیستم معاملات
انواع معاملات
قرارداد آتی
انواع قراردادهای آتی
قرارداد تحویل آتی اختصاصی
قرارداد تحویل آتی
الگوي قيمت هاي آتي
نظام تشکیلاتی بازار تحویل آتی
سازمان بورس
اعضاء بازار بورس
نمایندگان کمیسون قرارداد تحویل آتی (FCM)
مشتریان
اتاق پایاپاي (مؤسسه تهاتري)
محدودیت های بازار سرمایه ایران به منظور راه اندازی بورس پیمان های آتی کالا و ارز 
مهم ترین اهداف ایجاد بورس معاملات آتی
نتیجه گیری
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار قراردادهای آتی”

2019-08-29 23:53:15

مدیریت بازار

پاورپوینت بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه

دانلود پاورپوینت در مورد بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف بانک
پیدایش بانک
دلایل لزوم پرداخت بهره
اهمیت سپرده گذاری نزد بانک ها از دیدگاه بانک
انواع بانک ها
اهمیت سپرده گذاری نزد بانک ها از دیدگاه بانک
بانک تجاری
بررسی زمینه فعالیت و فرآیند کاری بانک ها
بازار های مالی
بانک های خارجی و نقش آن ها در بازار پول و سرمایه
بانکداری اسلامی و نقش آن ها در بازار پول و سرمایه
ابزارهای بازار سرمایه در کشورهای اسلامی
بانک مرکزی
سیاست پولی ابزارها و اهداف
اهداف سیاست پولی
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بانک ها و نقش آن در بازار پول و سرمایه”

2019-08-29 00:30:44

مدیریت بازار

پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی

پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی

پاورپوینت-آشنایی-با-شرکت-هواویدانلود پاورپینت با موضوع آشنایی با شرکت هواوی، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تاریخچه شرکت: هواوی شرکتی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید و عرضه دستگاه‌های …دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی”

مدیریت بازار

پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها

  • پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها

     در 22 اسلاید

  • Normal 0 false false false EN-US FA
  • دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها”

  • مدیریت بازار

    پاورپوینت تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات

    دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات،
    در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    سطوح تجزیه‌ و تحلیل املاک و مستغلات
    متغیرهای اقتصاد کلان
    سطح تجزیه و تحلیل: صنعت
    تجزیه و تحلیل بازار
    هدف تجزیه و تحلیل بازار
    تعریف تجزیه و تحلیل بازار
    حدود تجزیه و تحلیل بازار
    بخش‌بندی بازار املاک و مستغلات
    تجزیه و تحلیل بازار: تصمیم‌گیری
    سطوح تجزیه و تحلیل بازار
    متغیرها و شاخص‌ها تجزیه و تحلیل بازار
    فهرست متغیرهایی که عموماً در تجزیه و تحلیل بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند
    رویکردهای تجزیه و تحلیل بازار
    برون‌یابی سادۀ روند
    تجزیه و تحلیل ساختاری
    محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات مسکونی
    محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات تجاری
    محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی
    سطح تجزیه و تحلیل: سرمایه‌گذاری
    نظام بازار املاک و مستغلات


    توضیحات:
    این فایل در زمینه تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات، در حجم 26 اسلاید با فرمت پاورپوینت می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی درس سازمان ها و نهادهای مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد.
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات”

    مدیریت بازار

    جزوه آموزشی فروش موفق

    دانلود جزوه آموزشی فروش موفق،
    در قالب pdf و در 81 صفحه، شامل:

    فصل اول:
    پیش به سوی موفقیت
    کسب اعتماد به نفس
    ممارست و خودآموزی
    به کارگیری تجهیزات الکترونیکی
    کاستن از کاغذبازی

    فصل دوم:
    آیا مشتری خود را می شناسید؟
    جلب رضایت مشتری
    رفتار با مشتری
    طرح کردن سوالات کلیدی
    نحوه تماس با مشتریان
    هدایت بحث

    فصل سوم:
    ارتباط از طریق نامه
    از ملاقات ها بیشترین استفاده را ببرید
    تشویق به اقدام
    شناساندن علامت تجاری
    قاعده ایدکا
    قطعی کردن معامله
    مذاکره درباره شرایط فروش
    موفقیت در فروش
    نحوه معرفی

    فصل چهارم:
    اداره کردن تماس های تلفنی
    به کارگیری برنامه های تشویقی
    تعیین هدف و دادن پاداش
    تقویت روحیه کاری
    تمرین فروش از طریق ایفای نقش
    گسترش معلومات
    نحوه اداره کردن گروه های فروش

    توضیحات:
    اگر شما صاحب کسب و کار هستید:
    اگر
    فروشنده، مغازه دار، کارمند، کارگر، محصل، استاد، پزشک، کارآفرین،
    مدیر و حتی اگر بیکار هستید این جزوه را دانلود و مطالعه کنید.

    در این جزوه روش هایی به
    شما خواهیم آموخت که در ارتباط شما با دیگران، به ویژه در زمینه برخورد با
    هر مشتری هر محصولی کاملاً مفید و موثر است و سوددهی شما را چند برابر خواهد
    کرد

    مطالب جزوه به صورتی است که شما را علاقه مند می کند تا آخر مطالعه کنید و حتی چندین بار به مرور و تکرار بپردازید.

    به خصوص به کلیه شرکت ها چه خصوصی چه دولتی پیشنهاد می شود این جزوه را تهیه و به کارمندان جهت مطالعه داده شود.

    اگر
    محل کسب و کار شما در بهترین مکان و شلوغ ترین جای شهر نیز باشد، ولی از
    روش های ارتباط موثر و فروش موفق اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید به هدف
    خود دست نخواهید یافت.

    ارتباطات خود با دیگران را کنترل و هدف دار نمایید.

    مزايا مطالعه فروش موفق برای شرکت ها و کلیه صاحبان حقیقی و حقوقی کسب و کار:

    با
    عنايت به ضرورت توسعه اين روش از آموزش لذا بر آن شديم تا مزايای آموزش
    الكترونيك را براي مديران شرکت ها و صاحبان کسب و کار تشريح نماییم.

    به دليل
    ماهيت جغرافياي و هزینه های بالای برگزاری دوره های آموزشی، به منظور تسريع
    در امر ارتقای سطح دانش نيروي انساني و با هدف كاهش هزينه امري اجتناب
    ناپذير مي باشد.

    مزاياي آموزش الكترونيك:

    1. استفاده بهينه از زمان
    2. كاهش هزينه ها
    3. ارائه مطالب جامع مورد نياز برای هر نوع شغل و کسب و کار
    4. فرهنگ سازي مناسب در امر فروش
    5. افزايش سرعت فروش
    6. امكان توسعه با هزينه هاي كمتر
    7. عدم محدوديت مكاني و زمان آموزش
    8. قابليت تكرار پذيري و جبران مشكلات احتمالي
    9. استحكام و انسجام مطالب ارائه  شده به‌علت وجود امكان بازبيني مكرر محتوا
    10. مناسب و کاملا مفید برای تمامی افراد جامعه

    دانلود فایل

    دانلود فایل”جزوه آموزشی فروش موفق”

    مدیریت بازار

    تحقیق بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری

    دانلود تحقیق در مورد بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری،
    در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
    مشتری درون سازمانی
    رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی
    حمایت از مشتری
    برنامه های حمایت از مشتری به عنوان ابزار رقابتی
    ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری
    اهمیت روز افزون حمایت از مشتری
    نقش رقابت در جذب مشتری
    روش های جذب مشتری
    ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری
    مرحله یک: ضرورت استقرار یک مکانیزم بازخورد مؤثر
    مرحله دوم: نحوه دریافت بازخورد از مشتری
    انواع برخورد با مشتری
    بخشی از ابتدای تحقیق:
    مشتری: در یک جواب سریع احتمالاً مصرف کننده نهایی محصولات است. در مسیر تولید یک محصول، از طراحی تا مراحل مختلف تولید (آزمایش، بسته بندی و …)، زنجیره طولانی از فعالیت های مختلف وجود دارد. هر یک از این فعالیت ها، توسط یک نفر یا گروهی از افراد انجام می شود و بازده این فعالیت ها توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. دریافت کننده این بازده مشتری محسوب می شود که به عنوان مصرف کننده نهایی اطلاق می شود…
    دانلود فایل

    دانلود فایل”تحقیق بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری”