مدیریت مشتری

ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Social Interaction, convenience and customer satisfaction: The mediating effect of customer experience

عنوان فارسی مقاله:
تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری



فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
تعداد صفحات فایل اصلی: 10
دانلود فایل

دانلود فایل”ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری”

2019-08-27 12:14:52

مدیریت مشتری

پاورپوینت مشتری مداری

دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری،
در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکت های مشتری نواز
انتظارات مشتریان
مديريت روابط مشتري چيست؟
انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري
اهداف مهم CRM
قابليت مهم CRM
اقدامات و مهارت هاي لازم براي فروش و ارتباط با مشتري
آگاهي مشتري
تعامل با مشتري
مديريت مشتريان كلان
فرصت های مديريت روابط مشتري
مزاياي بالقوه مديريت روابط مشتري
فرايند مشتري ياري
چرا مشتري محصولي را مي خرد؟
چرا مشتری محصولی را نمی خرد؟
رقابت پذيري و تعالي سازماني
مشتری محوری در همه ابعاد سازمان
ارزش آفرینی و مشتريان وفادار
فهرست منابع


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مشتری مداری’ می باشد که در حجم 44 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مشتری مداری”

2019-08-24 07:09:44

مدیریت مشتری

تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن

دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی دوره یک ساله و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن،
در قالب word و در 135 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بيان مسأله يا موضوع تحقيق
ضرورت انجام تحقيق
هدف از مطالعه موضوع
پيشينه تحقيق
فرضيات
تعريف عمليات متغيرها
ابزار گرد آوري داده‌ها
جامعه آماري
مراحل انجام تحقيق
تعريف مفاهيم
محدوديت‌ها- موانع و مشكلات تحقيق
بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
1- تاريخچه
ادويه ي مركبه و شناخت مفردات طبي
دارو شناسي در ايران
2- تكنولوژي
3- روش اجرايي عمليات توليد (مراحل ساخت محلولهای تزریقی)
ساخت محلول
بخش دوم: مباحثی در مورد مشتری
1- مشتری کیست؟
قبل از اينكه مشتريانتان تغيير رأي بدهند رفتارتان را تغيير دهيد
مقدمه
حقايق مسلم درباره مشتريان
يكي از مديران فورد در مورد مشتري مي‌گويد:
مشتري سود است و هرچيزديگر هزينه سربار
خودتان را به جاي مشتري بگذاريد
چرا مشتريانمان را از دست مي‌دهيم
مشتري يعني كسب و كار، كسب و كار يعني مردم، مردم يعني مشتري
هنري فورد در اين خصوص مي‌گويد:
هدف سازمان شما ايجاد مشتري است
اقدامات اساسي براي جلب مشتري بيشتر
با مشتريان خود ارتباط دائم داشته باشيد.
هر يك از كاركنان شما بايد مشتريانتان را ملاقات كنند.
2- «روش اجرايي نحوه ارتباط با مشتري و اندازه‌گيري رضايت مشتري»
تعاريف
شرح فعاليت‌ها
كليات
ارتباط با مشتري
نحوه اندازه‌گيري ميزان رضايت مشتري
3- «روش اجرايي رسيدگي به شكايت مشتريان»
تعاريف
مسئوليت و اختيار
شرح فعاليت‌ها
بخش سوم: بازاریابی
تعریف
1- استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار
2- ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار
3- آميخته های بازاريابي 
روش تحقيق
مصاحبه و اخذ نظرات كتبي بوسيله پرسشنامه:
منابع اطلاعات
اطلاعاتي راجع به رؤساي بيمارستانها و مسئولين فني داروخانه‌ها:
بررسي فرضيه‌ها:
فرضيه 1:
فرضيه 2:
فرضيه 3:
فرضيه 4:
فرضيه 5:
فرضيه 6:
تحليل يافته‌هاي پرسشنامه اي
تبليغات براي فروش
نتیجه گیری
پيشنهادات
توصيه به ساير دانشجويان
نمونه پرسشنامه
منابع


بيان مسأله يا موضوع تحقيق:
ارزيابي رضايت‌مندي مشتريان، شركت داروسازي ثامن، در طي يك دوره دوماهه از سطح بيمارستانها و داروخانه‌هاي سطح شهر مشهد مي‌باشد.

ضرورت انجام تحقيق:
خوشبختانه كشور در زمينه محلولهاي تزريقي (سرم) و آب مقطر جهت تزريق انواع آمپولها به خودكفايي نسبي رسيده است و دولت جهت حمايت از توليدكنندگان داخلي از واردات اين نوع محصولات جلوگيري مي‌نمايد، البته واردات فرآورده‌هاي تزريقي به دليل حساسيت پزشكي آن و امكان ورود انواع بيماريهاي واگير مثل ايدز و هپاتيت بسيار با احتياط انجام مي‌شود.
در حال حاضر سالانه حدود 70000000 واحد سرم در حجم‌هاي 500CC و 1000CC و 3000CC و 150000000 واحد آب مقطر در حجم‌هاي 5CC و 10CC توسط شركتهاي توليدكننده به بازار داخلي عرضه مي‌شود و با توجه به قريب الوقوع بودن ورود شركتهاي ديگري به بازار توليد اين محصولات، لزوم هرچه بيشتر تحقيقات بازاريابي و توجه بيش از پيش به رضايت‌مندي مشتريان احساس مي‌گردد. لذا يك شركت توليدي مي‌بايست ضمن ارائه يك محصول با كيفيت، به نيازمنديهاي كيفي و كمي‌محصول نيز توجه داشته باشد.

تحقق چنين دستاوردي جز با اعمال مديريت صحيح و استفاده از تكنولوژي پيشرفته و در فضاي توليد مناسب و توجه به فيدبك نظرات مشتريان ممكن نمي‌باشد، درحاليكه در صورت تغيير بينش و فعاليت علمي‌مي‌توان محصولات متنوع و قابل رقابت در بازارهاي جهاني توليد نمود و از طريق توسعه اين صنعت علاوه بر ارزآوري فراوان براي تعداد زيادي از افراد جامعه اشتغال نيز ايجاد نمود، كه اين گام با سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي‌در جهت توسعه صادرات غيرنفتي و اولويت ايجاد اشتغال در جامعه جوان كشور ايران هم راستا خواهد بود…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق رضایتمندی مشتریان شرکت داروسازی ثامن طی وره یکساله وارائه راهکارهایی برای بهبود آن”

2019-08-13 07:45:59

مدیریت مشتری

پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)
تاریخچه و معرفی
رويكردي به توسعه استراتژي‌هاي CRM
عوامل بحرانی موفقیت
چهار روش افزايش بهره‌وري در نقاط تماس مشتريان با سازمان 
علل شكست پروژه‌هاي CRM
كاربرد BSC در اجرايي نمودن استراتژي CRM
بررسي CRM در كشور هند  
تجارب موفق شركت‌هاي خارجي
الگوها و نيازمندي‌هاي اجرايي
تعاريف و مفاهيم e-CRM
e-CRM در صنعت خودرو
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت الكترونيكي روابط با مشتريان (e-CRM)”

2019-08-04 16:48:27

مدیریت مشتری

پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري

دانلود پاورپوینت با موضوع ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري،
در قالب ppt و در 81  اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

کلیات
تهديدها و نقاط ضعف
ويژگي ‏ها و خصوصيات نظام اداري (وضع موجود)
هفت برنامه مصوب بهمنظور تحول اداري
رویکرد مدیریت دولتی نوین
مشتری گرائی چيست؟
مشتري كيست؟
ارباب رجوع كيست؟
سازمان مشتری گرا چيست؟
چرخه کيفيت مشتري‌ مدار
تقسیم بندی مشتريان (ارباب رجوع) سازماني
چرا مشتري مداري
7 گام طلايي براي خدمت بيشتر به مشتريان
ويژگي هاي يك سازمان مشتري مدار
وظايف مديريت امور مشتريان در سازمان مشتری گرا
مدل نوين مشتري مداري با ديدگاه كيفيت
طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع در نظام اداري كشور
ويژگي هاي نظام خدماتي مطلوب
اهم مشكلات ارباب رجوع در نظام اداري
شفاف و مستندسازي نحوه ارايه خدمات به مردم
شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع
اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم
تدوين منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم
بهبود و اصلاح روش های ارائه خدمات به مردم
فرآايند اصلاح روش هاى ارائه خدمات به مردم
نظارت برحسن رفتار کارکنان دستگاه های اجرايی با مردم
نمودار فرايند اجراى طرح تكريم مردم و رضايت ارباب رجوع در نظام ادارى
نظر سنجی از مراجعين
تشويق و تنبيه كاركنان
نظارت بر رفتار کارکنان از طريق بازرسان ويژه
نظارت بر حسن اجرای طرح تکريم
بازرسي طرح تكريم
مديريت كيفيت
اصول مديريت كيفيت
اصلاح و بهبود روش های انجام کار
مراحل اصلاح و بهبود سيستم‏ ها و روش‏ هاي انجام كار
طبقه بندي شيوه ‏هاي اطلاع رساني
اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري”

2019-07-29 10:56:54

مدیریت مشتری

پاورپوینت راهکارهای جذب مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع راهکارهای جذب مشتری،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

قسمت اول:
خدمات بهترین ابزار فروش است

قسمت دوم:
خدمات یعنی خود را جای مشتری بگذارید

قسمت سوم:
خدمات یعنی اول خودتان را شاد کنید

نتیجه گیری
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت راهکارهای جذب مشتری”

2019-07-02 08:00:34

مدیریت مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )،
در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
انواع رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری
معرفی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
مقایسه استراتژی بازاریابی و CRM
تفاوت های محصول مداری و مشتری مداری
فرآیند مهم در تامین رضایت مشتری
انواع رضایت مشتری
رضایت اطلاعاتی
رضایت عملکردی
رضایت از ویژگی های محصول
رضایت شخصی
رضایت و یا عدم رضایت مشتری
مزایای رضایت مشتری
موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری
نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت:
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری
* کاهش هزینه بازاریابی و فروش
*شناسایی الگوی مصرف مشتری
*افزایش مشتریان وفادار
* جذب آسان تر مشتریان
* درک نیازهای مشتریان
* افزایش رضایت مشتری
* کاهش هزینه جلب مشتری
* محصولات و خدمات سفارشی سازی
*استراتژی های بازاریابی
*کمک در جمع آوری اطلاعات
* افزایش درآمد
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )”

مدیریت مشتری

پاورپوینت سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري

دانلود پاورپوینت با موضوع سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري
انواع سيستم های اطلاعاتی
هدف از CRM
مزایای CRM
عوامل شکست پروژه های CRM
خدمات شرکت ثامن ارتباط عصر

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري”

مدیریت مشتری

تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان

دانلود تحقیق با موضوع نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان،
در قالب word و در 207 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
اهداف تحقيق
هدف کلی
اهداف جزئی
اهداف کاربردی

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
تاریخچه آموزش کارکنان
تاریخچه آموزش بانک صادرات
تعریف آموزش
مفهوم آموزش
اهمیت و ضرورت آموزش کارکنان
اهداف و آموزش نیروی انسانی
اهداف آموزش ضمن خدمت
افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کار کنان 
کاهش حوادث و ضایعات کاری
بهنگام سازی دانش و توانایی نیروی انسانی در سازمان
کمک به تغییر  و تحولات سازمانی
انطباق با شرایط ،اوضاع و احوال اجتماعی
مزایای آموزش ضمن خدمت
ضرورت های آموزش ضمن خدمت کارکنان 
اهمیت و نقش آموزش های ضمن خدمت
مزایای آموزش کارکنان
انواع آموزش در سازمان ها
آموزش حین کار
آموزش خارج از کار
آموزش های باز آموزشی
آموزش ارتقا 
آموزش های ویژه
آموزش بعد از خدمت
انواع آموزش
آموزش ضمن کار (The job training) 
آموزش استاد- شاگردی (apprenticeship training) 
آموزش مکاتبه ای
الگوهای آموزش ضمن خدمت کارکنان
فرآیند و الگوهای آموزشی
الگوی آموزش کارکنان
الگوی آموزش کارکنان ADDIE
الگوی آموزش کارکنان ‘هاکت ‘
الگوی آموزش کارکنان ‘واگن’
الگوی آموزش کارکنان ‘DDE ‘ 
الگوی آموزش کارکنان ‘لیرد’
فرآیند پنج مرحله آموزش و توسعه
طبقه بندی نیازها
مفهوم نیازسنجی
اهمیت نیازسنجی آموزشی
انواع نیازسنجی آموزشی 
فرآیند نیازسنجی آموزشی
شناسایی یا تشخیص نیازها
الف: تجزیه و تحلیل سازمانی 
ب: تجزیه و تحلیل شغل
ج: تجزیه و تحلیل فردی
ارزیابی مهارت افراد 
اولویت بندی نیازهای آموزشی
روش های آموزش کارکنان
سنجش اثربخشی دوره های آموزشی
مفهوم اثربخشی آموزشی
ارزشیابی آموزشی
ارزشیابی آموزشی
اصول ارزشیابی آموزشی
مراحل ارزشیابی آموزشی
الگو و مدل های ارزشیابی اثر بخشی برنامه های آموزشی
یادگیری چیست؟
انواع یادگیری
سبک های یادگیری دیداری، شنیداری، جنبشی
سبک فهرست یادگیری کلب
الگوی شاخص نوع مایرز بریگز
آگاهی چندگانه
فرآیند یادگیری
تعریف مشتری
انواع مشتری
اهمیت رضایت مندی مشتریان
برخی  از مدل ها در زمینه کیفیت خدمات بانکی
مقیاس کیفیت خدمات (سروکوال)
مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا
فلسفه به حداكثر رساندن رضايت مشتري برد برد برد
تعریف رضایت
رضایت مشتری
اثرات رضایت مشتری
فرآیند جلب رضایت مشتری
چرخه بهبود مستمر مشتری
جذب مشتری
پیشینه تحقیقاتی
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
نقد و بررسی پیشینه تحقیق

فصل سوم: روش تحقيق
مقدمه
روش تحقیق
واحد تحلیل
جامعه آماری
تعیین حجم نمونه
در این فرمول داریم
شیوه نمونه گیری
متغيرها تحقيق
تعريف متغیرهای تحقیق
مشتری
رضایت مشتری
تعاریف عملیاتی
اعتبار
پرسشنامه کارکنان
پرسشنامه مشتریان
منابع


مقدمه پایان نامه:
سازمان ها و ادارات با توجه به میزان وظایف محوله و اهدافی را که دنبال می کنند، با برگزاری دوره های آموزشی و تامین احتیاجات علمی نیروی انسانی با مشخصه های مورد نیاز، سعی خود را در رسیدن به کارایی و اهداف پیش بینی شده می نمایند. آموزش می تواند ارتباط منطقی و عقلایی بین کارایی و اثر بخشی برقرار کند. به نحوی که از بازدهی تلاش کارکنان بیشترین اثر بخشی و ثمربخشی حاصل آید و رضایت و نیاز مشتریان را به بهترین شکل فراهم آورد، در نتیجه می توان گفت آموزش صحیح در هر زمینه ای که باشد، می تواند وسیله ای موثر برای دسترسی به اهداف تعیین شده قرار گیرد. آموزش در حقیقت یکی از راه های اصولی و منطقی هدایت تلاش های کارکنان در سازمان است و باعث به کارگیری استعداد های نهفته، به کار اندازی قوه تفکر و بوجود آمدن حس انعطاف پذیری فکری لازم در کارکنان خواهد شد.

از طرفی تغییر مهم ترین خصیصه ای است که سازمان ها با آن روبرو هستند. از دیدگاه سازمانی ، تغییر به مفهوم دگرگونی و تحول در سازمان به منظور فراهم آوردن امکان استمرار فعالیت یا بقای آن با توجه به شرایط محیطی است. شرایطی که ویژگی اصلی یا اولیه آن، پیچیدگی، تنوع و تحول سریع است. آموزش و بهسازی منابع انسانی در چنین شرایطی یک راهبرد اصلی تلقی می شود .( عباس زادگان و ترک زاده 1386، صص17و 18)

نیروی انسانی امروزه به عنوان عاملی استراتژیک مطرح است. دلیل این امر در یک سطح کلی، تغییراتی است که با شتاب حادث می شود. در چنین شرایطی جایگاه بسیار مهم نیروی انسانی به عنوان طراح، سازنده و پردازنده نظام های عملیاتی و سایر منابع سازمان بیش از پیش نمایان می شود. کیفیت نیروی انسانی و مدیریتی که برآن اعمال می شود، عاملی اساسی در تعیین کیفیت سازگاری سازمان، با شرایط پیش رو خواهد بود. از سوی دیگر در سازمان های مبتنی بر اطلاعات و علم گرای امروز و فردا، تولیدات نهایی، تولیدات هوشیارانه و پیچیده و خدمات دانش بر خواهد بود. بنابراین نیروی انسانی در اینجا به درونداد اصلی و اساسی تبدیل می شود. در چنین وضعی بهره وری به شکل فزاینده ای مبتنی بر دانش، مهارت ها و توانایی های عقلی انسان آموزش دیده است. در این حالت دانش و بینش به عنوان مبنایی برای بهره وری، به تدریج جایگزین کارآموزی و آموزش تجربی می شود. (مک گریگور، ترجمه منوریان، 1372، صص 168 و 157)
 
تکنیک های نو و طرح های جدید بهبود بهره وری، نمی تواند بدون نیروی انسانی آموزش دیده در تمام سطوح سازمان به طور موثر ایجاد و یا بکار گرفته شود. آموزش نیروی انسانی سرمایه گذاری پر سودی به شمار می رود که بازده آن در شکوفایی و گسترش بهینه سازمان و همچنین در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه نقش موثری را ایفا می کند. واژه آموزش آمیخته از اصول مهم در زندگی کاری هر سازمان است، و از آن جا که مهم ترین بعد این واژه پرورش و رشد مهارت ها و تخصص های کاری است، بدان جهت پایه ریزی و استمرار روند آموزش در سازمان های امروزی در تخصصی عمل کردن و پیش رو بودن آن سازمان ها نقش به سزایی دارد. (جباری،1379: 98)

سازمان های بزرگ در این زمینه چنان گسترده به کار می پردازند که حتی برخی از آن ها برای پرورش نیروی انسانی خود و آماده سازی آنان در همگامی با تحولات به تاسیس نهادهای دانشگاهی دست می زنند و دامنه کوشش های آموزشی خود را در  همهء رده های سازمانی گسترش می دهند. بسیاری از شرکت های بزرگ و پرآوازه  جهان سالانه نزدیک به یک سوم سود خالص خود را برای مقاصد آموزشی کارکنان سازمان هزینه می کنند.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان”

مدیریت مشتری

ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان
استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از
عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه
اجتماعی، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Social
Media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating
roles of social skills and social media sales industry

عنوان فارسی مقاله:
استفاده
از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی



فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
تعداد صفحات فایل اصلی: 10
دانلود فایل

دانلود فایل”ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد”