دانلود تحقیق با موضوع توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.
چکیده تحقیق:
درسال های اخیر، شرکت های زیادی اقدام به یکپارچه سازی فعالیت های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش نموده اند. علت این امر را می توان در نقش کلیدی که مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری بازی می کند، جستجو نمود. پتانسیل ارتباط دوجانبه دو حوزه مذکور و نقش کلیدی مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری، توجه محققان را به خود جلب کرده است.
حاصل ترکیب مدیریت دانش با مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری می شود که نیازمند طرز تفکر متفاوتی در تعدادی از متغیرهای کلیدی این دو حوزه است. متغیرهای کلیدی در نظر گرفته شده برای هر مدل مدیریت دانش مشتری با توجه به نوع مدل متفاوت می باشد.
تعدادی از مدل های ارائه شده برای مدیریت دانش مشتری عبارت اند از مدل مفهومی، فرآیندی و سیستمی این مقاله به توسعه مدل فرآیندی پرداخته که از تلفیق مدل مهندسی کسب و کار، شش فرآیند کسب و کار مبتنی بر سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با چهار جنبه مدیریت دانش در فعالیت های اصلی کسب و کار (بازاریابی، فروش وخدمات) حاصل می گردد.
دانلود فایل”تحقیق توسعه مدل فرآیندی مدیریت دانش مشتری با استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری”
مطالب مرتبط:
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )،در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تعریف مدیریت ارتباط با مشتریتاریخچه مدیریت ارتباط با مشتریمزایای مدیریت ارتباط با مشتریاصول مدیریت ارتباط با مشتریانواع رویکرد در مدیریت ارتباط…
- پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پاورپوینت با موضوع تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:مدیریت ارتباط با مشترینوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه…
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،در قالب ppt و در 80 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:مقدمهمشتری و بازارمدیریت روابط مشتری، مفاهیم و تعاریفضرورت هااهدافمزایافرآیندپیاده سازیپیش نیازها و شرایط لازم برای اجرا، زیر ساخت های مورد نیاز و چالش…
- تحقیق مدیریت ارتباط دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط،در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:مدیریت ارتباطضرورت بهرهگیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات…