مدیریت سازمانی

پاورپوینت تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی

دانلود پاورپوینت با موضوع تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی،
در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سیر تکاملی برنامه ریزی
دوره محصول گرایی
دوره بازارگرایی
دوره فراصنعتی
انواع گرايش‌هاي برنامه‌ريزي
گرايش ارتجاعي يا گرايش به گذشته
گرايش غيرفعال (گرايش به حال)
گرايش فعال يا آينده‌گرايي: سبك فراگير مديريتي
گرايش تعاملي
انواع روش‏ هاي برنامه‌ريزي
بودجه بندي          
برنامه‏ ريزي عملياتي    
برنامه ريزي (كوتاه مدت/ ميان مدت/ بلندمدت)
برنامه‏ ريزي غلتان     
برنامه ريزي براي SBU ها
برنامه‌ريزي در سطح کسب و کار
برنامه‌ريزي مشارکتي و تعاملي
مراحل برنامه ريزي تعاملي
مديريت استراتژيك
بصيرت و تفكر استراتژيك
مديريت تغيير
مديريت دانش
سازمان استراتژيست/ سازمان يادگيرنده
قواعد سازمان هاي يادگيرنده
برنامه ريزي مبتني بر ارزش
شكل گيري استراتژي مبتني بر استفاده از منابع ديگران (سازمان‌هاي مجازي)
خلاصه‌اي از برنامه ريزي استراتژيك و مدل برايسون
تعريف برنامه ریزی
ويژگي‌هاي برنامه ریزی
برنامه ريزي استراتژيك
مزاياي برنامه ریزی استراتژيك
مدل برايسون
توافق اوليه
تعيين وظايف
تحليل ذينفعان
تنظيم بيانيه مأموريت سازمان
شناخت محيط سازمان
تعيين موضوعات استراتژيك پيش روي سازمان
تعيين استراتژي ها
شرح طرح ها و اقدامات
تنظيم دورنماي سازماني براي آينده
برنامه عملياتي يك ساله
10 نکته مهم در برنامه ریزی موثر استراتژیک
10 دلیل برای استفاده از برنامه ریزی استراتژیک
7 ابزار جدید برای مدیریت برنامه ریزی
از برنامه ریزی استراتژیک تا تفکر استراتژیک
اهداف،مزایا و معایب برنامه ریزی استراتژیک
تفکر استراتژیک؛ ضرورتی برای هر تجارت

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی می باشد که
در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل تهیه شده است که
می تواند به عنوان کار کلاسی (ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درس
های مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوری های مدیریت
پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد
استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش
بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه
آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تاریخچه و سیر تحول برنامه ریزی”

2019-10-03 02:05:00

مدیریت سازمانی

تحقیق هوش

دانلود تحقیق با موضوع هوش،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
اندازه گیری هوش
تست های هوش
هوش چندگانه گاردنر
هوش هیجانی (عاطفی)
ابعاد هوش هیجانی
هوش معنوی
مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی
مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)
هوش فرهنگی
ابعاد هوش فرهنگی
هوش شهودی
منابع

توضیحات:
این
فایل شامل تحقیقی در زمینه هوش بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای
درس های مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد
استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق هوش”

2019-10-02 14:22:18

مدیریت سازمانی

تحقیق سنجش ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان يزد جهت اجراي سيستم ERP

دانلود تحقیق با موضوع سنجش ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان يزد جهت اجراي سيستم ERP،
در قالب word و در 164 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چكيده

فصل اول: طرح تحقيق
مقدمه
1-1- بيان مسئله
2-1- ضرورت انجام تحقيق
3-1- اهداف تحقيق
4-1- فرض‌هاي اساسي تحقيق
5-1- واژگان كليدي

فصل دوم: ادبيات تحقيق
 مقدمه
بخش اول :
1-2- معرفي و ويژگي‌ها
1-1-2-سير تكاملي ERP
2-1-2-معرفي جامع ERP
3-1-2- ERP از ديدگاه مديريتي
4-1-2- تفاوت بين ERP يك بانك اطلاعات مركزي
5-1-2- ERP در ايران
6-1-2- مراحل بهره‌برداري از يك راه حل ERP
7-1-2- بررسي هزينه‌ها و امكان سنجي ERP
8-1-2- استقرار پلكاني ERP راهي براي كاهش هزينه
9-1-2- مهندسي مجدد ( BPR) و تفاوت آن با ERP
10-1-2- مهندسي مجدد مبتني بر فناوری
11-1-2- مختصري از MRPII, MRP (از زير سيستم‌هاي ERP)
12-1-2-ERPII
14-1-2- تفاوت ERPII, ERP 
15-1-2- ERP, MIS 
16-1-2- عوامل مؤثر در پيروزي و شکست پروژه‌هاي ERP
17-1-2- انواع روش‌هاي پياده‌سازي ERP از لحاظ وسعت فعاليت
 18-1-2- مباحث انساني در پياده‌سازي پروژه‌هاي ERP (نقش نيروي انساني در انجام پروژه)
19-1-2- اجزاي تشکيل دهنده سيستم‌هاي ERP
20-1-2- امنيت در سيستم‌هاي برنامه‌ريزي منابع سازماني
21-1-2- مزايا و معايب بکارگيري ERP
22-1-2- چرا سازمان به ERP نياز دارد؟ (لزوم پياده‌سازي)
23-1-2- گزينه‌هاي پياده‌سازي ERP
24-1-2- معرفي دو عرضه‌کنندة عمده نرم افزار Oracle , SAP /EPR
بخش دوم:
2-2- معرفي شرکت آب منطقه‌اي استان يزد
1-2-2- معرفي سازمان

فصل سوم: روش تحقيق
1-3- کليات روش تحقيق
2-3- روش تحقيق
3-3- جامعه آماري
4-3- قلمرو تحقيق
5-3- نمونة آماري
6-3- روش جمع‌آوري اطلاعات
7-3- روش سنجش روايي
8-3- روش سنجش پايايی
9-3- روش تحليل آماري داده‌ها جهت آزمون فرضيه‌ها

فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات
1-4- كليات
2-4- نمودارها و جداول آماري
3-4- آزمون فرض سؤالات پرسش‌نامه
4-4- آزمون فرض گروه‌هاي مختلف سؤالات پرسش‌نامه
1-4-4- حمايت مديران
2-4-4- ظرفيت تغييرپذيري
3-4-4- وجود زيرساخت‌هاي مناسب
4-4-4- برگزاري دوره‌هاي آموزشی
5-4-4- بکارگيري افراد بصورت تيم‌هاي کاري
6-4-4- قدرت پيش‌بيني و برنامه‌ريزي سازمان
7-4-4- استفاده کارآمد از گروه مشاوران
8-4-4- بهره‌وري مناسب مهندسان حوزه فن‌آوري اطلاعات
5-4- پايايي و روايي پرسش‌نامه

فصل پنجم‌: نتيجه‌گيري و پيشنهادات
1-5- مقدمه
2-5- نتيجه‌گيري همراه با پيشنهادات
3-5- پيشنهادات جهت انتخاب نرم افزار مناسب
4-5- تيم پروژه
منابع و مأخذ


بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
ساليان متمادي است كه برنامه‌هاي كاربردي مورد استفاده در سازمان به صورت مجزا و جزيره‌اي، ارائه مي‌شود كه اين برنامه‌ها هيچ ارتباطي با يكديگر ندارند و بطور مستقل وظايف خود را انجام مي دهند.

امروزه با توسعه سازمان‌ها و ضرروت‌هاي ايجاد شده در زمينه دقت، صحت و دسترسي تمامي افراد در كليه سطوح سازمان به اطلاعاتي يكپارچه، استفاده از سيستمي جامع و كامل كه تمامي اين خصوصيات را بطور يكجا فراهم سازد، امري اجتناب ناپذير است. در اين زمينه با كمك پديده‌اي به نام ERP، مي‌توان به اين مهم نائل گرديد.

اما ERP چيست؟ (Enterprise Resource Planning) يا برنامه‌ريزي منابع سازمان سعي دارد تا …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق سنجش ميزان آمادگي شركت آب منطقه اي استان يزد جهت اجراي سيستم ERP”

2019-10-02 08:33:42

مدیریت سازمانی

پرسشنامه تعهد سازمانی

دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

هدف
روش تکمیل
سوالات
نحوه امتیازدهی و تفسیر نتایج

توضیحات:
پرسشنامه
تعهد سازمانی با هدف بررسی میزان تعهد کارکنان به سازمان در قالب فایل ورد
طراحی شده و 3 جنبه تعهد عاطفی، تعهد مستمر و تعهد تکلیفی (هنجاری) را در
24 پرسش جامع و کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پرسشنامه تعهد سازمانی”

2019-10-02 01:05:01

مدیریت سازمانی

تحقیق بررسی رابطه تعهد سازماني با عملكرد شغلي در کارکنان دورکار

دانلود تحقيق در مورد بررسی رابطه تعهد سازماني با عملكرد شغلي در کارکنان دورکار،
در قالب word و در 99 صفحه، قابل ويرايش، شامل:

فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسأله 
اهمیت و ضرورت تحقیق
چارچوب نظری تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعريف اصطلاحات و متغيير هاي پژوهش
عوامل تاثير گذار بر تعهد سازماني 

فصل دوم: مبانی نظری و  پیشینه تحقیق
ادبيات تحقيق 
مقدمه 
گفتار اول: دوركاري
دورکاری
مطالعه و شرح دورکاری
نحوه مخابره از راه دور (teleworking) و کاربری
انواع دورکاری
کارمند دورکار
ویژگی های کارمند دورکار
مزایای دورکاری
موانع و معایب دورکاری
روابط کار و زندگی
دورکاری زنان
دورکاری مردان 
نتیجه گیری در باره دورکاری
گفتار اول: تعهد سازماني
تعهد سازمانی و عملکرد 
ماهیت تعهد
انواع تعهد
تعهد سازمانی 
تعهد شغلی 
نظریه ها و مدل های جدید تعهد سازمانی
ضرورت توجه به تعهد سازمانی 
دیدگاه هایی درمورد کانون های تعهد سازمانی 
مدل سه بخشي تعهد سازماني
انواع تعهد
شرايط ايجاد تعهد سازماني
پيش شرط هاي تعهد سازماني 
نتايج و پيامدهاي تعهد سازماني 
تعاريف عملكرد شغلي 
ارزيابي عملكرد
اهداف ارزيابي عملكرد  
مزاياي ارزش يابي عملكرد
تعهد سازماني و عملكرد شغلي
عوامل موثر بر عملكرد
ارتباط ابعاد تعهد با عملكرد
رابطه ارزيابي عملكرد و پاداش با تعهد سازماني 
روش هاي اصلي ارزيابي عملكرد
پیشینه تحقیق
منابع

فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش‌ شناسي تحقيق
جامعه آماري
نمونه آماري
روش نمونه گيري
روش جمع آوري داده ها 
ابزار سنجش تحقيق
روايي و پايايي پرسش نامه
روايي
پايايي
روش تجزيه و تحليل داده‌ها
روش‌ها و آزمون هاي آماري به كار گرفته شده در اين تحقيق
آمار توصيفي
آمار استنباطي


مقدمه تحقيق:
کار از راه دور، واقعیتی است که از سال های دور وجود داشته و با ورود فن آوری اطلاعات به عرصه زندگی بشر، توسعه کمی و کیفی آن افزایش چشم گیری یافته است. از سال های دور که ابزار ارتباطات توسعه یافته است، به همان میزان هم موضوع دورکاری به شکل های مختلف تغییر پیدا کرده است. تاریخ دورکاری جدید مبتنی بر ابزارهای رایانه ای، از سـال ۱۹۷۰ شروع شده است. دولت ها و شرکت های بزرگ صنعتی جهان که به دنبال افزایش بهره َوری و افزایش ارتقاء کیفیت زندگی کارکنان خود هستند، از این پدیده استقبال زیادی کرده و منافع زیادی را نصیب خود و کارکنانشان نموده اند. با این وجود، متوسط دورکاری در جهان، کمتر از ۵ درصد و فقط در آمریکا، به علت وجود شرکت های رایانه ای که با فلسفه کاری آن ها، دورکاری تطابق زیادی دارد، بیشتر است. در دهه ۱۹۸۰ با مشکلاتی که در حوزه اشتغال اروپا به وجود آمده بود، بسیاری از افراد متخصص که کار خود را از دست داده بودند، به خویش کارفرما بدل شدند و برخی، دورکاری را در پیش گرفتند. محققان اروپایی پیش بینی می کنند که در چند سال آینده، دورکاری به عنوان بخشی از گسترش اقتصاد جهانی شبکه ای و رشد وسیع سازمان ها به سرتاسر بخش ها و مشاغل دیگر سرایت خواهد کرد. 
از طرف دیگر یکی از مسئولیت های هر نهاد اجتماعی، نیل به اهدافی است که علت وجودی آن نهاد را شکل می دهد. تحقق اهداف سازمانی، در گرو همکاری و هماهنگی تمامی عواملی است که تعامل نظام مند آن ها با یکدیگر، به وجود سازمان معنا می بخشد. در این میان  نیروی انسانی در تمام  سطوح سازمان نقش برجسته تر از سایر عوامل دارد که باید به آن، به عنوان یک عامل ذی شعور و دارای نیازهای مادی و معنوی، اهداف فردی، توقعات گروهی و سازمانی، بیش از سایر عوامل توجه شود.
از آن جايی که کارآیی نیروی انسانی همیشه براساس محاسبات اقتصادی قابل پیش بینی نیست و عوامل متعدد دیگر  که برخاسته از نیازهای برتر انسان در ابعاد اجتماعی، احترام و خودیابی است، در این زمینه مؤثر است، لذا در این پژوهش به یکی از ضرورت های اساسی سازمانی، یعنی تعهد سازماني پرداخته شده است. این مفهوم که امروزه جایگاه مهمی را در تحقیقات مذکور از آن خود ساخته است، بیش از هرچیز، ناشی از اعتقاد شدید فرد به سازمان و پذیرش اهداف آن و تلاش در جهت رسیدن به آن اهداف است. در نتیجه این دو عامل، نوعی وابستگی عاطفی و روانی درفرد شکل می گیرد که او را مایل به بقاء در سازمان می کند.
در این تحقیق، تعهد سازمانی از سه بعد عاطفی، هنجاري و مستمر، مورد مطالعه قرار گرفته است. تعهد سازماني با سه متغير رضايت شغلي، عملكرد شغلي و مشارکت سازمانی رابطه دارد كه دراين تحقيق، رابطه تعهد سازماني و ابعاد سه گانه آن را  با يكي از متغيرها، يعني عملكرد شغلي در کارکنان دورکار  مورد تجزيه و تحليل قرارمي دهيم.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسی رابطه تعهد سازماني با عملكرد شغلي در کارکنان دورکار”

2019-10-01 11:04:00

مدیریت سازمانی

پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب
تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی
فرد
با موضوع اثربخشی سازمان (ویرایش جدید)،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهمیت اثربخشی سازمانی
معیارهای اثربخشی سازمانی
اثربخشی كلی
بهره وری
كارآئی
حوادث
رشد
میزان غیبت در كار
جابجائی (ترك خدمت)
رضایت مندی شغلی
انگیزش
روحیه
كنترل
انسجام/ تعارض
انعطاف پذیری/ انطباق
برنامه ریزی و هدف گذاری
اجماع در هدف
نهادینه کردن اهداف سازمانی
رویکردهای اثربخشی سازمانی
رویکرد نیل به هدف
رویکرد سیستمی
رویکرد ذینفعان استراتژیک
رویکرد ارزش های رقابتی
مدل سه بعدي اثربخشي
مدل هاي چهارگانه  ارزش هاي اثربخشي
کانون های هشت گانه معیارهای اثربخشی
مقایسه رویکردهای چهارگانه اثربخشی سازمانی

توضیحات:
کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته استیفن رابینز ترجمه
دکتر سیدمهدی الوانی و دکتر حسن دانایی فرد، از جمله منابع مهم درس مبانی
سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته
در سطح کارشناسی  و ارشد رشته های مجموعه مدیریت می باشد.

این فایل شامل
پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان اثربخشی سازمان می باشد که در حجم
33 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به
عنوان کار کلاسی ( ارائه در کلاس به شکل سمینار یا کنفرانس) درس های مدیریت
عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و تئوری های مدیریت پیشرفته رشته
های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار
گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی
می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول
نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل سوم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد”

2019-10-01 10:53:14

مدیریت سازمانی

پاورپوینت اصول کار تیمی، مديريت استرس در محیط کار و مهارت مدیرتی زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار تیمی، مديريت استرس در محیط کار و مهارت مدیرتی زمان،
در قالب ppt و در 79 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اصول کار تیمی:
کار مفید
سلامت
شرایط کار از نظر اسلام
خصوصيات يك تيم موثر
17 اصل كار تيمي (جان ماكسول)
نمونه قوانین تیم
تشکیل جلسه
بارش افکار
نمونه قوانین بارش افکار
وظایف اعضاء جلسه
بعضي از مشكلات جلسات تيم
مهارت هاي اصلي افزايش راندمان و هم افزايي تيم
فرآیند ارتباط
ارتباط مناسب
اهميت ارتباط با سايرين
يادگيری ارتباط موثر
ارتباطات
مسائل مهم در ارتباط کلامی
نکات مهم در ارتباط غیرکلامی
انواع ارتباطات
ناشی از سه شخصيت انسان
شخصیت ها
رفتار ناشی از شخصیت کودک
رفتار ناشی از شخصیت والد
شخصیت بالغ

مديريت استرس در محیط کار:
زندگي ما چه موقعي در حد قابل قبولي است؟
تعريف سلامت از نگاه بهداشت جهاني
رابطه سلامتي و استرس
استرس
عوامل استرس زا
اثرات استرس
هدف مهارت هاي غلبه بر استرس
عوامل مقابله با استرس
مقابله با استرس؟
مقابله مسئله مدار
مقابله هيجان مدار
روش هاي مقابله با استرس

مهارت مدیریت زمان:
تعریف
تمرین
اصول مدیریت زمان
محول کردن کارها
کوتاه کردن زمان ملاقات ها
تمرین
دقت در کار
سازماندهی کار؟
زمان را هدر ندهید!!
مولدتر باشیم (کار با سرعت بیشتر)
کار درست را انجام دهید
انعطاف پذیر باشید
مهارت هایی در خصوص دستیابی به اهداف
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اصول کار تیمی، مديريت استرس در محیط کار و مهارت مدیرتی زمان”

2019-10-01 05:26:23

مدیریت سازمانی

پاورپوینت تصویر ذهنی سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع تصویر ذهنی سازمانی،
در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تاریخچه و تعریف تصویر ذهنی
اهمیت تصویر ذهنی
عوامل موثر در ایجاد خودانگاره
چرخه تصویر ذهنی(حلقه بازخورد ناخودآگاهانه)
عوامل شکل دهنده تصویر ذهنی سازمانی
عوامل شکل دهنده OSI نیروی انسانی
عوامل شکل دهنده
OSI مشتریان
سازمان های دارای
OSI مثبت
سازمان های دارای
OSI منفی
مدیران دارای
OSI مثبت
مدیران دارای OSI منفی
اهمیت بهینه سازی خودانگاره سازمانی
مراحل تغییر و بهینه سازی OSI
شناخت تصویر ذهنی سازمان
بهینه سازی تصویر ذهنی نیروی انسانی
ارتقای سطح اعتبار سازمانی
ایجاد عدالت در بین نیروی انسانی
اجرای سیستم 5S
شایسته سالاری
برقراری روابط صحیح سازمانی
نقش مدیریت زمان در بهینه سازی OSI
استفاده از فن آوری های جدید در بهینه سازی OSI
مدیریت استرس
بهینه سازی OSI مشتریان سازمان


قسمتی از متن پاورپوینت:
پایه گذار نظریه خودانگاره یا تصویر ذهنی، یک پزشک جراح پلاستیک به نام دکتر ماکسول مالتز بود.
خودانگاره یا خودپنداره، ایده و تصویر منحصربه فرد و کاملاً اختصاصی از هویت، توانایی ها، ارزش ها و سایر موارد مربوط به خویشتن است و در حقیقت، اشاره ظریفی به میزان مقبولیت و ارزش فرد در نزد خویشتن دارد.


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘تصویر ذهنی سازمانی’ می باشد که در حجم 31 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تصویر ذهنی سازمانی”

2019-09-30 11:05:26

مدیریت سازمانی

پاورپوینت اصول چهارده گانه مدیریت فایول

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول چهارده گانه مدیریت فایول،
در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تقسیم کار
اختیار و مسئولیت
انضباط
وحدت فرماندهی
وحدت هدف و جهت
تبعیت منافع فردی از منافع جمعی
دستمزد پرسنل
تمرکز
سلسله مراتب
نظم
عدالت
ثبات و ماندگاری در شغل
ابتکار
روحیه اتحاد و جمعی


توضیحات:
فایل پاورپوینت شامل معرفی اصول چهارده گانه مدیریت فایول است که به منظور آشنایی با اصول تخصصی کردن نیروی کار، به منظور تمرکز بر فعالیت جهت کارآیی بیشتر ارائه شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اصول چهارده گانه مدیریت فایول”

2019-09-29 01:15:05

مدیریت سازمانی

کامل ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان

دانلود کامل ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان،
در قالب pdf و در 67 صفحه.




توضیحات:
کاملترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان، که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی در 2 فایل مکمل و ارزشمند تهیه شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، فایل اول شامل 422 نکته مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی سازمان مدیریت دکتر رضائیان می باشد که در 40 صفحه تهیه و  ویرایش شده و فایل دوم شامل 130 نمودار درختی نکات مهم و کنکوری مبانی سازمان مدیریت دکتر رضائیان می باشد که در 27 صفحه تهیه و  ویرایش شده، سعی نمایید هر دو این فایل ها را با هم و به صورت مکمل مطالعه کنید و با توجه به تفکیک فصول انجام شده به بهترین حالت این امکان برایتان میسر می باشد،
کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان که از مهمترین منابع تئوری های مدیریت برای آزمونهای کارشناسی ارشد و دکترای گرایش های مختلف مدیریت می باشد و در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد، بیشتر دانشگاههای معتبر کشور تدریس می شود و عزیزان برای آزمونهای استخدامی نیز به این منبع مهم و غنی نیازمند می باشند، از آن سو این 2 فایل ارزشمند به عنوان نیازی مبرم برای تمامی دانشجویان گرایش های مختلف مدیریت شناخته می شود و سعی شده تمامی نکات مهم، نمودارها، جداول، اشکال و … را به صورت کامل پوشش دهد تا شما داوطلبین گرامی با مطالعه این 2 فایل ارزشمند و عالی بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب نمائید و امیدواریم توانسته باشیم قدمی هر چند ناچیز برای موفقیت و پیشرفت روزافزون شما مدیران آینده برداشته باشیم، مطالعه این 2 فایل ارزشمند را به تمامی عزیزان و داوطلبین گرامی رشته مدیریت گرایش های مختلف پیشنهاد می شود تا بتوانند در حداقل زمان ممکن بهترین نتیجه را اخذ نمایند.
دانلود فایل

دانلود فایل”کامل ترین خلاصه کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان”

2019-09-28 07:12:33