مدیریت تحول

پاورپوینت تحول در سازمان

دانلود پاورپوینت با موضوع تحول در سازمان،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تحولات آينده در سازمان ها
خودانگيزشي
خودمديريتي
خودساماندهي
مسئوليت‌ پذيري
خودكنترلي 
چند پيش‌بيني جدي در مورد سازمان هاي آينده
ويژگي ها و قابليت هاي موردنیاز براي ورود به دنياي جديد
تغيير نگرش جهت تحولات آينده
تغییرات مولفه های نسبت دکارتی به نسبت کوانتومی
تغيير نگرش از سازمان هاي امروز به سازمان هاي فردا
چالش هاي جديد فراروي سازمان هاي آينده
نتیجه گیری

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘تحول در سازمان’ می باشد که در حجم 23
اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان
ارائه کلاسی رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تحول در سازمان”

2019-09-19 05:41:29

مدیریت تحول

پاورپوینت فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی

دانلود پاورپوینت با موضوع فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فرآيند تحول در سازمان ها
ايجاد جو و احساسي از ضرورت و فوريت تغيير
تشكيل يك ائتلاف قدرتمند براي راهبري تحول
تدوين ديدگاه يا چشم‌ اندازي از آينده سازماني
ابلاغ بینش مشترك به كل سازمان
اعطای قدرت به افراد جهت حركت به سوي بينش آينده‌ ساز
برنامه‌ ريزي تحول
تلفيق پيشرفت هاي مقطعی و ايجاد تحولات بيشتر
نهادينه كردن نوآوري های به دست‌ آمده در فرآيند تحول
اشتباهات و انحرافات تحول در سازمان
نتیجه گیری

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی’ می باشد
که در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان
ارائه کلاسی رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فرآیند و اشتباهات تحول سازمانی”

2019-09-19 01:38:06

مدیریت تحول

پاورپوینت فرهنگ سازمانی، بستر تحول

دانلود پاورپوینت با موضوع فرهنگ سازمانی، بستر تحول،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعاريف
دو لايه فرهنگي سازمان
فرهنگ سازماني و انسجام آن
عامل هاي پايه اي فرهنگ سازماني
ارزش هاي پايه اي
ويژگي هاي فرهنگ سازماني از ديدگاه هافستد
فاصله بر اساس قدرت و اختيار
گرايش فردي/ گرايش گروهي
مقايسه فرهنگ هاي سازماني دو شركت آمريكايي و آلماني
فرآيند اجتماعي سازمان
انواع هنجارها
مقايسه هنجارهاي مثبت و منفي
سنت ها و تشريفات
اسطوره ها
استراتژي و فرهنگ سازمان
الگوي ارتباط ميان فرهنگ، محيط و استراتژي سازمان
فرهنگ سازگاري
فرهنگ رسالتي
فرهنگ مشاركتي
فرهنگ تداوم
فرهنگ سازماني و اخلاق كسب وكار
بافت نوين فرهنگ سازماني


توضیحات:
این فایل در زمینه فرهنگ سازمانی، بستر تحول می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فرهنگ سازمانی، بستر تحول”

2019-09-07 00:01:16

مدیریت تحول

چالشها و مشکلات پیاده سازی دوركاري در ایران

این مقاله دارای 21 صفحه با فرمت word می باشد که به چالش ها و مشکلات پیاده سازی دورکاری در ایران می پردازد.
چکیده: با ورود به عصر صنعتي و شكل گيري سازمانهاي بزرگ، برخي معضلات سازماني و اجتماعي نيز پديدار گشت. هزينه هاي پشتيباني و سطح پايين بهر¬ه¬وري در شرايط رقابتي باعث درگير شدن سازمانها با آسيبهاي ساختاري و رفتاري متعددي شده است. مسائلي مانند آلودگي هوا، مصرف زياد سوخت و انرژي، كاهش نقشهاي خانوادگي، بروز بي هويتي اجتماعي و غیره سازمانها را به سوي انتخاب شيوه هاي نوين انجام كار سوق داده است. يكي از اين شيوه ها دوركاري است كه در كشور ما نيز پديده اي نو محسوب مي شود. دوركاري مزاياي فردي و سازماني زيادي دارد. در اين مقاله سعي شده با نگاهي گذرا به پدیده و پیشینه تحقیق دوركاري، چالش هاي اين شيوه نوين بررسي شده و در نهايت تاكيد اصلي بر روي چالش هاي موجود در ایران می باشد.
عناوین مقاله عبارتند از:
چکیده
مقدمه
پیشینه تحقیق
چالشهای پیاده سازی دورکاری

چالش هاي فردي دوركاري
-آماده نبودن فضاي خانه براي انجام كار از راه دور
-عدم آشنايي کافی منابع انساني با رايانه و اينترنت
-کاهش ارتباطات شغلی و تعاملات اجتماعی كاركنان
-استرس
-ادراک و شخصیت
-انگیزش
-رضایت شغلی
-نگراني افراد دوركار از عدم پيشرفت و ارتقاي شغلي
-عدم تناسب دوركاري مبتني بركار در خانه براي برخي از افراد
-داشتن توان فني براي استفاده و نگهداري تجهيزات
-دوركاري و افراد مسن
-دوركاري و معلولين
-دوركاري و تعهد سازماني
-دورکاری و توازن كار-خانواده
-اعتیاد به کار

چالش هاي سازمانی دوركاري
-يادگيري و تسهيم دانش
-ارزیابی عملکرد
-امنیت اطلاعات
-وجود بسترهاي سخت افزاري لازم
-مدیران و مديريت كارمندان دوركار
-شناسایی نيروهاي مناسب براي دوركاري
-هزینه هاي مربوط به بسترسازي و پياده سازي دوركاري
-مشکل دسترسي به كارمند در زمان فوريت كاري
-فرهنگ سازماني
-عدم امكان انجام برخي از وظايف به شكل دوركاري
-ارتباطات
-حمایت
-اعتماد

چالش هاي اجتماعی دوركاري
-تعریف دوركاري
-جنسیت
-سبک زندگی
-مقاومت تشكل هاي كارگري
-چالش های محيطي
-چالش های قانوني
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

دانلود فایل”چالشها و مشکلات پیاده سازی دوركاري در ایران”

2019-08-31 15:35:50

مدیریت تحول

پاورپوینت مدیریت مداخلات

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت مداخلات،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

عواملی که جهت انتخاب نوع مداخله باید بدان توجه نمود
معیارهای طبقه‌ بندی مداخلات و انواع آن
عوامل مؤثر بر مداخلات
انواع مداخلات (کامینگز و اورلی)
مداخلات مربوط به فرآیندهای انسانی
گروه های آموزشی یا گروه های T
مشاوره‌ فرآیندی
مداخلات شخص ثالث
کوچک‌ سازی
مهندسی مجدد
تیم‌ سازی
جلسات رویارویی
مداخلات ساختاری و فنی
مداخله در روابط بین‌گروه ها
مداخله‌ گروه بزرگ
مداخلات شبکه‌ ای
طراحی ساختار
انواع مداخلات
مداخله از طریق ایجاد ساختارهای موازی (parallel)
مداخلات مدیریت مشارکتی
مداخلات مهندسی
مداخلات انگیزشی
مداخلات اجتماعی- فنی
برنامه‌ ریزی سیستم های باز
تغییر استراتژیک یکپارچه
بهبود بین‌ سازمانی
مداخلات مرتبط با مدیریت منابع انسانی
برنامه‌ریزی و توسعه مسیر شغلی
مدیریت تنوع نیروی کار
رفاه کارکنان
نتیجه گیری

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘مدیریت مداخلات’ می باشد که در حجم 27
اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی
رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت مداخلات”

2019-08-22 20:15:53

مدیریت تحول

پاورپوینت استراتژي هاي تحول در سطح خرد

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژي هاي تحول در سطح خرد،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
استراتژي هاي 4 گانه تحول
استراتژي هاي ساختاري
استراتژي هاي تكنولوژي
شمائي از الگوي غني كردن شغل
استراتژي وظيفه اي
استراتژي رفتاري
الگوي سه مرحله اي تغيير (كرت لوين)
الگوي فرآيند يادگيري (الگوي مراحل تغيير)
مراحل فرعي فرآيند دروني ساختن
الگوي انتقال يادگيري
تغييرهاي رفتاري: نمونه اي از الگوهاي كاربردي
كانون هاي بهبود كيفيت
ايستادگي در برابر تغيير
رويارويي با ايستادگي در برابر تغيير
پذيرش تغيير و رابطه آن با مشاركت
نكاتي قبل از انتخاب الگوي مناسب رويارويي با ايستادگي
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژي هاي تحول در سطح خرد”

2019-08-09 19:08:45

مدیریت تحول

خاستگاه مهندسی نظام های کلان

فهرست مطالب :

طیف مشکلات نظام حکومتی

طیف راه‌حل‌ها

چهارچوب مسئله اصلی – ۱

اصلاح ساختاری بنیادی یک نظام قدیمی

نمونه‌ای از اقدامات متداول در کشور

اصلاح موضعی یا بنیادی

اصلاح ساختار و برنامه‌ریزی توسعه

خلاء‌ طراحی در حرکت‌های جاری

چهارچوب مسئله اصلی – ۲

خلائی در فراروند اصلاح ساختاری

طراحی معماری در برنامه‌ ریزی توسعه

چالش طراحی معماری یکپارچه

چهارچوب مسئله اصلی – ۳

بنیان نظری یک نظام کلان

ناسازگاری نظام‌های کلان

شکاف سیستمی بین نظریه ‌پردازی و طراحی کاربردها

شکاف متدولوژیک بین حوزه نظری اسلامی با حوزه نظری کلاسیک

چهارچوب مسئله اصلی – ۴

معماری نظام

نظام‌های کلان و خرد

چم نظام‌های کلان و خرد

رویکرد حرکت و شکل‌گیری تدریجی

چم

ساختار کتاب نظام برتر

دولت الکترونیک

نتیجه گیری

منابع

قسمتی از متن :

پدیده دولت الکترونیک از دیدگاههای مختلفی تبیین و به آن
پرداخته می شود. برخی از این دیدگاهها به این پدیده نگاهی ابزاری دارند؛ به
صورتی که دولت و حکومت، با همان ساختار و بنیادهای موجود، ابزار فاوا را
در فعالیتهای خود بکار می گیرد. اما دیدگاههای دیگری نیز وجود دارد که به
تحول دولت، ساختارها و حتی مفاهیم مطرح در آن، بر اثر بکارگیری وسیع الطیف
فاوا، قائل هستند. از پنجره نگاه این دیدگاهها،‌ نوع جدیدی از دولت در حال
شکل گیری است. رویکردی که در نگاه ابزاری وجود دارد، با رویکرد در نگاه
تحول دهنده، متفاوت خواهد بود. رویکرد تحول دهنده به پی ریزی زیر ساختی
برای تحول می‌پردازد و مکانیزمهای اساسی و راهبردهای چنین پی ریزی را تبیین
می کند. در حالی که رویکرد ابزاری، تنها به تعریف طرحها و پروژه های ایجاد
کننده ابزارها می پردازد. و البته دستیابی به رویکرد تحول دهنده، مستلزم
فراهم سازی مقدمات نظری و طراحی است.

از سوی دیگر،‌ پدیده دولت الکترونیک،‌ ماهیتا نیازمند تحقق
یکپارچگی (و نه تمرکز) در فعالیتهای نظامهای فن آوری اطلاعات دستگاههای
دولتی است. در اینجا توجه به چند واقعیت ضروری است. اول آنکه دولت
الکترونیک باید ایجاد شود و پوشش کاملی از ارائه خدمات و اطلاعات را فراهم
کند. دوم آنکه دولت الکترونیک در دستگاههای مختلف به اشکال مختلف و خصوصیات
مختلف ایجاد می شود. و سوم آنکه ماهیت دولت الکترونیک، تعامل بین دستگاهی و
یکپارچگی آن را طلب می‌کند. لذا یکپارچگی، و سازگاری و امکان تعامل
بینابینی،‌ به همراه کیفیت، از خصوصیات مورد انتظار دولت الکترونیک است.
این واقعیتها، نیاز به یک وفاق (چه به شکل راهبردی، چه به شکل عملیاتی، چه
به شکل فرابخشی، و چه به شکل بخشی)‌ را ایجاب می کند. سند ملی دولت
الکترونیک، می تواند چنین وفاقی را برای تضمین دستیابی به کمیت، کیفیت،
یکپارچگی،‌ سازگاری و امکان تعامل بینابینی، تامین کرده؛ و بستر و مکانیزمی
برای دسترسی  به این  خصوصیات را فراهم نماید.

در اینجا این نکته قابل تعمق خواهد بود که دو دسته دیدگاههای
ابزاری و تحول دهنده، نگاه‌های متفاوتی را به سند دولت الکترونیک و وفاق
مورد انتظار خواهند داشت. سند ملی در دیدگاههای دسته اول، توسعه ابزاری
د.ا. و فراهم کردن ملزومات و برخی استانداردها را، حداکثر برای همکاری،
هماهنگی و تعامل بین سیستمها و دستگاهها، مد نظر قرار می دهد. در حالی که
در دیدگاههای دسته دوم، این سند باید تضمین کننده توسعه بنیادی ساختارها،
مفاهیم و رفتارهای دولت در بستره فاوا باشد، و شکل گیری نوع جدیدی از دولت
را تبیین و تمهید نماید. این طرح، بر اساس تحلیلهای نظری انجام شده، از
زاویه دیدگاههای دسته دوم به پدیده دولت الکترونیک می نگرد.

تحول و توسعه یک نظام کلان نظیر دولت الکترونیک کشور، بخصوص
در تطابق و تعادل با تحولات سریع محیط اطراف، نیازمند یک حرکت مدبرانه و
برنامه ریزی شده است. چیزی که در این میان اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند،
اتخاذ رویکرد مطلوب، و انتخاب مسیر مناسب برای انجام این حرکت است. عدم
وجود طراحی معماری برای نظام کلان و نیز عدم وجود بنیانهای نظری، به نحوی
که شالوده یکپارچه‌ای را برای معماری نظام فراهم آورد، چیزی است که به
عنوان یک خلاء در رویکردهای متداول قابل مشاهده است. خلائی که این طرح سعی
در رفع آن داشته، و برنامه ریزی توسعه مبتنی بر طراحی معماری و نیز مبتنی
بر تبیین یک دستگاه نظری واحد را، به عنوان دو رویکرد اساسی، اتخاذ می کند.

به همین لحاظ، طرح تعدادی از سئوالات پیشینی و پسینی را پیش
روی خود قرار می دهد. سئوالاتی نظیر اینکه تعریف دولت الکترونیک چیست،
خصوصیات مطلوب د.ا. و د.ا. مطلوب چیست، و کارکردها و پیامدها، عوارض و
ملزومات تحقق د.ا. چیست، از سئوالات پیشینی هستند که مطالعه نظری انجام شده
به آنها پاسخ می دهد. و سئوالاتی نظیر اینکه د.ا. باید چه ساختار، معماری و
رفتاری داشته باشد، چشم انداز، راهبرها و گامهای تحقق د.ا. چه باید باشد،
از سئوالات پسینی هستند که در سایر بخشهای مستندات طرح به آنها پاسخ داده
شده است.

در مراحل انجام شده فاز صفر این طرح،‌ پس از مطالعه تطبیقی در
سایر کشورهای جهان و نیز بررسی فعالیتهای انجام شده در ایران (نتایج در :
مستندات مطالعه تطبیقی)،  متدولوژی و چارچوبی برای طراحی معماری تبیین و
ترسیم شده (مستندات چم)، مطالعه ای در چند حوزه مختلف نظری انجام شده و
چارچوب اولیه نظری دولت الکترونیک تبیین شده (مستندات چارچوب نظری)،
دورنمای معماری د.ا. طراحی شده (مستندات دورنمای معماری)، برنامه عملیاتی و
کلیات طرح تبیین شده (مستندات کلیات طرح و برنامه عملیاتی)، و در نهایت
راهبرد ملی دولت الکترونیک (سند) تدوین شده است.

مطالعه تطبیقی انجام شده، به جمع بندی محورهای فعالیتهای
انجام شده، دیدگاهها، رویکردها و روشهای مورد استفاده، مفاهیم و اصطلاحات
موجود در این حوزه در جهان پرداخته و تلاش می کند، برداشت یکپارچه ای را از
پدیده دولت الکترونیک در جهان (و نه لزوما برداشت ما از این پدیده)، ارائه
کند. برای این کار ضمن بررسی پدیده جامعه اطلاعاتی از منظر دیگران، تبیین
سیر تکاملی پدیده دولت الکترونیک، به کالبد شکافی این پدیده از نگاه افراد
مختلف و اسناد کشورهای مختلف می پردازد. در این مطالعه، همچنین به اجمال به
برخی حرکتهای انجام شده در کشور در این حوزه پرداخته می شود.

متدولوژی و چارچوب معماری (چم)، ضمن تبیین ابعاد نظامهای خرد و
کلان و تفکیک آنها،‌ فراروند اساسی در دستیابی به توسعه در نظامهای کلان و
خرد را، مبتنی بر تبیین مبانی نظری مهندسی نظامهای کلان، مورد بحث قرار
داده، و چگونگی توسعه مبتنی بر معماری را طی یک فراروند تکامل تدریجی،
تبیین می کند. چم تبیین می کند که چگونه معماری نظام باید مبتنی بر تبیین
یک دستگاه نظری در یک پارادایم واحد، طراحی شود. همچنین چم نقش عقلانیت را
در زنجیره کارکردها و پیامدهای سیستم، از مخاطبان مستقیم گرفته تا مخاطبان
نهائی- مردم – صاحبان اصلی دولت،  و چگونگی مبنا قرار دادن آن را در طراحی
معماری نظام نشان می دهد. ضمن آنکه چم به این نکته که یک نظام کلان باید در
فرهنگ و بطن جامعه و افراد نهادینه شود، توجه داشته و تمهیداتی متدولوژیک
را برای این نهادینه ساختن، ارائه می کند.

در مطالعه نظری طرح، چارچوب نظریه دولت الکترونیک، مبتنی بر
ارائه چارچوب نظریه‌های جامعه اطلاعاتی، فن آوری اطلاعات و دولت بنا می
شود. در این تبیین نظری، نشان داده می شود که تحقق دولت،‌ زمانی رخ می دهد
که حکومت بتواند تصمیم گیری و رفتار خود را در بطن جامعه و افراد، درونی
کرده و از قوه محرکه جامعه استفاده کند. و حکومت و دولت الکترونیک، امکان
تحقق چنین چیزی را فراهم می کند. در این بحث نظری، همچنین تبیین می شود که
حرکت جامعه به سمت جامعه اطلاعاتی، شکل گیری حکومت و دولت الکترونیکی را
(در دسته دوم دیدگاهها مورد بحث در اوائل این متن)،‌ الزام آور و اجتناب
ناپذیر و خودجوش می سازد. در چارچوب نظری سپس به تبیین خصوصیات، کارکردها،
پیامدهای مطلوب، عوارض،‌ و ملزومات تحقق دولت الکترونیک پرداخته می شود؛ و
نشان داده می شود که چگونه شکل گیری ملزومات مورد بحث می‌تواند عوارض را به
حداقل برساند.

بر اساس مطالعه نظری و متدولوژی و چارچوب مورد بحث،‌ دورنمای
معماری دولت الکترونیک،‌ لایه ها و مولفه های بنیادین و رفتارهای محوری
دولت الکترونیک را تبیین کرده و نشان می دهد که شکل گیری نظام کلان دولت
الکترونیک، مستلزم تحقق بنیادهای فرهنگ، طرح و برنامه، قواعد و ساختار و
سیستمهای عملیاتی خرد است، که در میدانهای زیر ساختی مختلف کلان و میدانهای
زیر ساختی خرد، به صورت باز، سامان می یابند. این دورنمای معماری به نحوی
لایه ها و میدانهای زیر ساختی را تبیین می کند، که بتوان راهبردها و برنامه
راهبردی و نیز برنامه عملیاتی توسعه را، مبتنی بر این لایه ها سامان داد.

بر اساس بنیادهای نظری و دورنمای معماری مورد بحث،‌ گامها و
فازهای تحقق دولت الکترونیک تبیین شده، و مشخص می شود که دولت الکترونیک،
 طی هر گام ۵ ساله، چه مرحله ای از رشد تکاملی خود را طی خواهد کرد؛ و چشم
اندازدولت الکترونیک در سال ۱۴۰۰ چه خواهد بود. در این تبیین مشخص می شود
که تحقق هر یک از گامها در هر یک از لایه ها و میدانهای زیر ساختی معماری
دولت الکترونیک، چه خواهد بود. ضمن آنکه راهبردهای ۵ گانه فاز اول از چهار
فاز طرح، در این نقطه تبیین می شود. و به عنوان ارزیابی اینکه طرح دولت
الکترونیک، در راستای آرمانها و چشم انداز ۲۰ ساله مصوب جمهوری اسلامی
ایران قرار دارد، نشان داده می شود که این طرح، و ابعاد نظری، معماری و
راهبردهای آن، چگونه مولفه های چشم انداز ۲۰ ساله را پوشش می دهد.در انتها،
مولفه های اصلی سند راهبرد ملی دولت الکترونیک،‌ معرفی می شود.

دانلود فایل

دانلود فایل”خاستگاه مهندسی نظام های کلان”

2019-08-06 14:51:21

مدیریت تحول

پاورپوینت مدیریت تغییر

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت تغییر،

در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مدیریت تغییر چیست؟
مفهوم تغییر
هسته مرکزی نظریه های مدیریت تغییر
مکتب نگرش فردی
مکتب پویایی گروه
تحلیل تعامل میدان نیرو forced- field analysis
فرآیند ایجاد تغییر اثربخش
مدل سه مرحله ای پی در پی تغییر
انواع تغییر
نگرش جدید به تغییر سازمانی
فرهنگ سازمانی

توضیحات:
این
فایل در زمینه مدیریت تغییر بوده و در 22 اسلاید، با تصاویر و شکل های
بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه
کلاسی) رشته های مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی و مجموعه مدیریت  مورد
استفاده قرار گیرد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت تغییر”

2019-08-03 17:55:50

مدیریت تحول

پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازیگران و محیط خط مشی،

در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
طبقه بندی خط مشی
کارگزاران منتخب
قوه مجریه
قوه مقننه
کارگزاران منصوب
گروه های ذینفع
سازمان های تحقیقاتی
رسانه های جمعی
سازمان دولت
ساختار دیوان سالاری
ساختار جامعه
نظام بین اللملی

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘بازیگران و محیط خط مشی’ می باشد که در حجم 21 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازیگران و محیط خط مشی”

2019-07-28 04:00:06

مدیریت تحول

پاورپوینت مدیریت دولتی و رهبري تحول در مدیریت تحول

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت دولتی و رهبري تحول در مدیریت تحول،
در قالب ppt و در 61 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مدیریت دولتی و مسائل آن
مهارت هاي رهبري
دو عامل برتر در مهارت هاي رهبري
تئوري X  و Y مك گريگور
مباني اختيار سازماني و رفتار مورد انتظار
الگوهاي رهبري
الگوهاي رهبري مبتني بر موقعيت
الگوي اقتضائي فيدلر
الگوي راه كار- هدف
الگوهاي رهبري مراوده اي/ دگرگون سازي
وجه تمايز الگوي رهبري دگرگون ساز از رهبري مراوده اي از نظر Bass
رهبري فره و الهام بخش
توجه ويژه به هر انسان سازماني
انگيختگي هوشمندانه
فرآيند رهبري مراوده اي
الگوهاي رهبر/ پيروي
مدير در نقش كارآفرين

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت دولتی و رهبري تحول در مدیریت تحول”

2019-07-13 07:33:59