دانلود پاورپوینت با موضوع فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
عوامل موثر بر تصمیمات خرید
میزان درگیری مشتری
مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند
مصرف کنندگان و بنگاه ها
تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان
موقعیت های سه گانه خرید
انواع مدل های تصمیم گیری مارک
مدل تصمیم گیری شناختی
مدل تصمیم گیری تجربی
مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری
مراحل تصمیم گیری مارک
شناسایی مسئاله و فرصت
جستجوی اطلاعات
ارزیابی انتخاب ها
رفتار و اقدام
بازنگری تصمیم خرید
مدل های سلسله مراتب
مدل فکر/ احساس/ عمل
چهار مسیر برای تصمیم مارک
توضیحات:
این فایل در زمینه ‘فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی’، در حجم 18 اسلاید به صورت بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس، برای درس های مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل”پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی”
2019-08-01 04:11:54
مطالب مرتبط:
- پاورپوینت آنالیز تصمیم گیری و آموزش استفاده از نرم افزار Expert Choice دانلود پاورپوینت با موضوع آنالیز تصمیم گیری و آموزش استفاده از نرم افزار Expert Choice،در قالب ppt و 212 اسلاید و قابل ویرایش، شامل: تصمیم گیری چیست؟عوامل موثر در تصمیم گیری مدیرانفرآیند تصمیم گیریانواع تصمیم گیریتصمیم گیری چندمعیاره Multi Criteria Decision…
- پاورپوینت ارتباط تصمیم گیری با مدیریت دانلود پاورپوینت با موضوع ارتباط تصمیم گیری با مدیریت،در قالب ppt و در 71 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:انواع تصمیم گیریتصمیم گیری سازمانیبرای تشخیص نوع و ماهیّت یک تصمیم و تعیین سطح مدیریتی مسئول آن، به چهار ملاک می توان اشاره…
- پاورپوینت تصمیم گیری و عدم قطعیت دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیم گیری و عدم قطعیت،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:تصمیم گیری چیست؟تصمیم گیری عبارت است از انتخاب حساب شده یک گزینه از بین دو یا چند گزینه ، برای رسیدن…
- پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید،در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:مقدمهتأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خریدادبیات درگیریمفهوم درگیریتصمیم گیری کم درگیرانه و زیاد درگیرانهدسته بندی درگیریسطوح درگیری از دیدگاه زایچکویسکیفاکتور…