دانلود پاورپوینت با موضوع کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی حسی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
کمپین تبلیغاتی بسیار زیبا برای ارکستر فیلارمونیک برلین
در کمپین تبلیغاتی زیبای ارکستر فیلارمونیک برلین از نمای داخلی ادوات موسیقی استفاده شده است. این کمپین ساده و خلاق توسط کارگردان هنری Bjoern Ewers طراحی شده و Mierswa-Kluska عکسبرداری از داخل ادوات موسیقی را انجام داده است.
نظر شما در مورد این تبلیغ چیست؟ آیا دوست دارید در چنین محیط رویایی و خاصی نشسته و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید؟
تازهترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه
چگونه برندهایی نظیر نیسان، آدیداس، اوک، برتس بیز، مایکروسافت و سونی با بهرهمندی از بازاریابی حسی میکوشند تا زنده بمانند و تازه. برندهای جهانی همواره در پی آنند تا «توجه» مردم را به خود جلب کنند. تنها در این صورت است که میتوانند زنده بمانند.
در کمپین تبلیغاتی زیبای ارکستر فیلارمونیک برلین از نمای داخلی ادوات موسیقی استفاده شده است. این کمپین ساده و خلاق توسط کارگردان هنری Bjoern Ewers طراحی شده و Mierswa-Kluska عکسبرداری از داخل ادوات موسیقی را انجام داده است.
نظر شما در مورد این تبلیغ چیست؟ آیا دوست دارید در چنین محیط رویایی و خاصی نشسته و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید؟
تازهترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه
چگونه برندهایی نظیر نیسان، آدیداس، اوک، برتس بیز، مایکروسافت و سونی با بهرهمندی از بازاریابی حسی میکوشند تا زنده بمانند و تازه. برندهای جهانی همواره در پی آنند تا «توجه» مردم را به خود جلب کنند. تنها در این صورت است که میتوانند زنده بمانند.