سایر

پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی

 دانلود پاورپوینت با موضوع عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
پیامهای اطلاعاتی:
مطلع کردن در مورد محصول جدید
آخرین تغییرات
کاربرد جدید
 تغییر قیمت
تصحیح سوء تفاهمات
کاهش نگرانی
پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود
تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد
اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد
محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند
پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،موزیک، ویدیو، مسابقات ورزشی
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی”