سایر

پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتری و مدیریت سنجش رضایت مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت ارتباط با مشتری و مدیریت سنجش رضایت مشتری،
در قالب ppt و در 255 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
نقش نيروي انساني در پياده سازي سيستم هاي كيفيت
نيروي انساني يكي از مهمترين عوامل در پياده سازي سيستم هاي كيفيت ميباشد. پرسنل يك سازمان بعنوان مهمترين منبع سازماني بايد با در نظر گرفتن انگيزه كافي براي انجام فعاليت ها و استفاده مناسب از آنها، آموزش كافي ديده باشند. افزايش توان كاري پرسنل و آشنايي آنان با عوامل موثر در ترقي سازمان از مهمترين عوامل موفقيت در پيـاده سـازي سيستم كيفيت مي بـاشد. اگر يك مدير يا سرپرست، شـرايط لازم را بـراي ارتقاء دانش، آموزش ، مهارت ها و كارآيي پرسنل تحت سرپرستي خود فراهم آورد،   مي توان اطمينان يافت كه پيشرفت و تكامل براي پرسنل در سطح سازمان فراهم شده است.
مشاركت پرسنل در انجام امور، دادن اختيارات لازم براي انجام وظايف و مشاركت آنها در  تصميم گيري ها و توجه به پيشنهادات آنان و… باعث مي شود كه سازمان بهتر وراحت تر به اهداف خود دست يابد.
 بطور كلي مي توان گفت :
كار گروهي در يك سازمان ، كيفيت فرآيند ارایه خدمات را به دنبال دارد .
نیاز
احساس کردن نیاز و محرومیت جهت موارد اساسی مثل نیاز به غذا یا لباس(من گرسنه هستم)  
خواسته
حالتی که نیاز یک انسان توسط چیزی که بوسیله انسان ایجاد و ساخته شده ،حس شود.مثال: من یک همبرگر می خواهم.
بازار
محل،جایگاه و یا حوزه ای که محصول یا خدمات می تواند بفروش رسد
محصول یا خدمات
حاصل فعالیت فرد یا سازمان که قابل ارائه و فروش می باشد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتری و مدیریت سنجش رضایت مشتری”