Fileca » پرسش نامه » پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)
دانلود پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)،
در قالب word و در 1 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 12
تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1. مشتریان نکات مثبتی را درباره این بانک به سایر افراد می¬گویند
2. مشتریان مایل به ادامه کسب و کار با این بانک هستند
3. مشتریان سایر دوستان را به کسب و کار با این بانک تشویق می¬کنند
4. مشتریان به ندرت خود را از کسب و کار با این بانک کنار می¬کشند
5. مشتریان تردیدی در آغاز کسب و کار با این بانک ندارند
دانلود فایل”پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)”
مطالب مرتبط:
- پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان(Albert Caruana, 2002) پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان(Albert Caruana, 2002)تعداد سوالات پرسشنامه : 12 تعدادی از سوالات این پرسشنامه : 1. مشتریان نکات مثبتی را درباره این بانک به سایر افراد می¬گویند 2. مشتریان مایل به ادامه کسب و کار با…
- پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c) دانلود پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (4c)،در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.تعداد سوالات پرسشنامه : 21قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :• معرفی پرسشنامه:پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال 1390 برای اولین بار…
- پرسشنامه وفاداری مشتری دانلود پرسشنامه وفاداری مشتری،در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش.تعداد سوالات پرسشنامه : 15قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :راهنمای پرسشنامهبراي طراحي اين پرسشنامه از طيف 5 درجه ليکرت استفاده گرديده است که يکي از رایجترین مقیاسهای اندازه گيري…
- پرسشنامه بررسی شَبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر جذب و افزایش وفاداری مشتریان پرسشنامه بررسی شَبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر جذب و افزایش وفاداری مشتریاندانلود پرسشنامه بررسی شَبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر جذب و افزایش وفاداری مشتریان،در قالب PDF و در 5 صفحه.بخشی از این پرسشنامه : دانلود فایل"پرسشنامه…