پرسش نامه

پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)

دانلود پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)،
در قالب word و در 1 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 12

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1.    مشتریان نکات مثبتی را درباره این بانک به سایر افراد می¬گویند
2.    مشتریان مایل به ادامه کسب و کار با این بانک هستند
3.    مشتریان سایر دوستان را به کسب و کار  با این بانک تشویق می¬کنند
4.    مشتریان به ندرت خود را از کسب و کار با این بانک کنار می¬کشند
5.    مشتریان تردیدی در آغاز کسب و کار با این بانک ندارند

دانلود فایل

دانلود فایل”پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان (Albert Caruana, 2002)”