پرسش نامه

پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان(Albert Caruana, 2002)

پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان(Albert Caruana, 2002)

پرسشنامه-استاندارد-وفاداری-مشتری-به-خدمات-سازمان(albert-caruana,-2002)تعداد سوالات پرسشنامه : 12 تعدادی از سوالات این پرسشنامه : 1. مشتریان نکات مثبتی را درباره این بانک به سایر افراد می¬گویند 2. مشتریان مایل به ادامه کسب و کار با این بانک هستند 3. مشتریان سایر دوستان را به کسب و کار با این بانک تشویق می¬کنندانلود فایل

دانلود فایل”پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری به خدمات سازمان(Albert Caruana, 2002)”