Fileca » سایر » پاورپوینت موسسه مركز ملي شماره گذاري كالا و خدمات ايران
دانلود پاورپوینت با موضوع موسسه مركز ملي شماره گذاري كالا و خدمات ايران،
در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
چرا مركز به وجود آمد و ماموريت آن چيست؟
در سال 1374 برنامه هايي براي نوين سازي شبكه فروشگاهي کشور تعريف و تعداد زيادي فروشگاه زنجيره اي رفاه ايجاد شد.
انجام عمليات خرده فروشي مدرن نياز به كد يكتا روي كالاهاي مربوطه داشت(اقلام تجاري يا سوپري يا FMCG)
وزارت بازرگاني مامور گرديد سيستم و سازوكار لازم را فراهم سازد (مصوبه)
مركز ملي شماره گذاري كالا و خدمات ايجاد شد كه ماموريت آن كمك به واحدهاي توليدي و صنعتي و تجاري كشور براي بكارگيري روشهاي شماره گذاري و باركد نمودن محصولات و توليدات است.
مركز ملي، نمايندگي EAN بين المللي(كه اكنون GS1ناميده مي شود) را براي باركدنمودن اقلام خرده فروشي گرفت و پيش شماره 626 براي دادن شماره 13 رقمي يكتاي جهاني به كالاهايي كه در ايران توليد مي شود به آن تخصيص يافت.
از سال 74 تا 84 واحدهاي توليدي كشور به اين مركز مراجعه و شماره 8 رقمي (كه سه رقم اول آن 626است) براي خود ثبت و محصولات خود را كدگذاري و به بازار مي دهند.
دانلود فایل”پاورپوینت موسسه مركز ملي شماره گذاري كالا و خدمات ايران”
مطالب مرتبط:
- تحقيق الفباي مديريت زنجيره تامين (كالا و خدمات) مديريت زنجيره تامين چيست ؟ نرم افزار شبكه تامين چه مي كند ؟ آيا من نياز دارم كه قبل از نصب نرم افزار زنجيره تامين ، نرم افزار ERP را نصب كنيم ؟هدف نهائي نرم افزار مديريت زنجيره تامين چيست…
- تحقیق مركز تحقيقات مخابرات ايران دانلود تحقیق با موضوع مركز تحقيقات مخابرات ايران ،در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:در برنامه توسعه دوم اقتصادي ـ اجتنماعي _ فرهنگي كشور ، مركز تحقيقات مخابرات ايران با هدف تنوع بخشيدن به فعاليت هاي تحقيقاتي خود با…
- پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 15 حسابداري سرمايه گذاري ها دانلود پاورپوینت با موضوع استاندارد حسابداري شماره 15 حسابداري سرمايه گذاري ها،در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:دامنه کاربرداين استاندارد به نحوه حسابداري سرمايه گذاريها و الزامات افشاي اطلاعات مربوط مي پردازد.نحوه حسابداري سرمايهگذاري در…
- پاورپوینت الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي دانلود پاورپوینت با موضوع الگوي جديد براي هدف گذاري برنامه هاي تبليغاتي،در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت:تبليغات واهداف گوناگون تبليغاتتبليغات متقاعد كننده ايجاد رحجان نسبت به مارك كالا- تشويق مصرف كنندگان به استفاده از مارك كالاي شركت- تغيير…