سایر

پاورپوینت مهارت کنترل عصبانیت

دانلود پاورپوینت با موضوع مهارت کنترل عصبانیت،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
خب عصبانی‌شدن طبیعیه. همه ما آدم‌ها گاهی عصبانی میشیم. اشکالی نداره که گاهی عصبانی بشیم به شرطی که دیگران رو اذیت نکنیم. اما در هر صورت، هیچ کس عصبانیت خودشو دوست نداره. دوست داره آروم باشه. درسته؟ آیا دوست دارید این طور مواقع، بتونید خودتونو کنترل کنید و آروم بشید؟ من امروز می‌خوام راهش رو به شما یاد بدم. با این کوره آتشین خشم، با یک «آتیش بازی»؛ اما در این بازی، ما آتیش روشن نمی‌کنیم. بلکه می‌خواهیم آتش این کوره رو خاموش کنیم.
یک غول آتشین را تصور کنید که از کوره خارج می‌شود و دارد در یک جاده‌ای به سمت شما می‌آید و اگر به شما نزدیک شود شما را می‌سوزاند. بهترین کار آن است که در آن جاده توقف نکنی و از جلوی راهش دور شوی. هر چقدر که به تو نزدیک شود، کارَت سخت‌تر می‌شود. پس به محض آنکه متوجه شدی دارد به سمتت می‌آید باید تصمیم قاطعانه‌ای بگیری و بگی من باید بروم بیرون. و از جلوی آن دور شوی. اینطوری به راحتی از دستش خلاص خواهی شد.
حضرت علی عليه السّلام در همین زمینه حدیث مهمی فرموده، که نصفش رو من میگم و نصفش رو شما باید با چیدن کلماتی که میگم، به دست بیارید:
«خشم، آتشى شعله ور است؛ كسى كه ….
به دو گروه 7 نفره تقسیم شوید. کلمات را از من بگیرید و کنار هم مرتب کنید. هر گروهی که زودتر جمله خودش را به دست آورد، برنده است:
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مهارت کنترل عصبانیت”