در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.
دسته: راه سازی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
اکسل آنالیز بهای راه و باند 1396
دانلود اکسل آنالیز بهای راه و باند 1396،
در قالب xls و قابل ویرایش.
اکسل فهرست بهای راه و باند 96
در قالب xls و قابل ویرایش.
تحقیق طراحی جاده در خاک نمکی
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
طراحی جاده ها در خاك های نمكی
مشكلات خاك های نمكی
راه های مقابله و كنترل خاك های نمكی
راهسازی در بیابان های ماسه ای
مشكلات ماسه های بیابانی
راه های مقابله و كنترل ماسه های بیابانی
كویرهای باتلاقی
طراحی بزرگراه ها و جاده ها با در نظرگرفتن فضای سبز در مناطق خشك
طراحی جاده ها و بزرگراه ها
طراحی هماهنگ زمین های اطراف
استفاده از خاكریزهای شانه و حاشیه راه ها
احداث آبروهای خاكی
احداث شیارهای خاكی روی خطوط تراز
احداث بندهای انحرافی و آب برگردانها
احداث سیستم های پخش سیلاب در حاشیه جاده ها
مراجع
پکیج اسناد فنی یک مناقصه پروژه بین المللی احداث راه
پکیج شامل مجموعه کامل مدارک مربوط به اسناد مناقصه یک پروژه بین اللمللی
راهسازی می باشد که برای مهندسین و دانشجویان مرتبط با عملیات طراجی و
اجرای راهسازی بسیار کاربرد دارد.
دانلود فایل”پکیج اسناد فنی یک مناقصه پروژه بین المللی احداث راه”
تحقیق تحليل روسازي انعطاف پذير
تحقیق با موضوع روش های مختلف ارزیابی روسازی راه
دانلود فایل”تحقیق با موضوع روش های مختلف ارزیابی روسازی راه”
تعیین ضخامت مؤثر سنگ فرش پیاده رو

پاورپوینت ترافیک و گنجایش
پیش بینی ترافیک
رشد سالانه ترافیک در طول دوره طرح
و …
تحقیق با موضوع راه های آسفالته
راه های آسفالته
همان طور که شرح
داده شد، اجرای RCCP توسط کلیه ماشین آلاتی که
جهت ساخت راه های آسفالته کاربرد دارند، اعم ازفینیشر و غلتک امکان پذیر است. با
این وجود در ساخت راه های RCCP، همواره
مشکلات زیر احساس می شود:
–
ایجاد یک
رویه کاملاً صاف بسیار مشکل است.
–
ایجاد یک
رویه که بتواند اصطکاک لازم را جهت ترمز وسایل نقلیه با سرعت بالا را تأمین کند.
–
مشکل بودن
تضمین این مطلب که سطح رویه اجرا شده در
دراز مدت یکنواختی خود را از دست نمی دهد.
برای حل مشکلات فوق در کشورهای اروپایی و آمریکایی،
از یک لایه آسفالت بر روی لایه بتن غلتکی استفاده می شود. هر چند که این تکنولوژی
تا بحال به خوبی عمل کرده است، اما این روش
باعث افزایش هزینه های پروژه خواهد گردید، در عین این که به ماشین آلات راه
سازی بیشتری هم نیاز خواهد بود. از دیگر مشکلاتی که این روش دارد، رخ دادن ترک های انعکاسی بر روی سطح رویه آسفالتی و
ایجاد ناهمواری ناشی از جمع شدگی آسفالت (به خصوص در آب وهوای گرم) است که این امر به دلیل ناکافی بودن
چسبندگی بین قیر و بتن است. به همین منظور تحقیقات اخیر بر این موضوع تأکید داشته
است که بدون استفاده هیچ افزودنی و با تغییر در ترکیبات بتن غلتکی سعی در حل این
مشکلات داشته باشند.