مدیریت زمان

جزوه آموزشی چند نكته كارساز در مورد مدیریت زمان

دانلود جزوه آموزشی درمورد چند نكته كارساز در مورد مدیریت زمان،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چند نكته كارساز در مورد مدیریت زمان
مدیریت زمان

نکات اساسی مدیریت زمان
عوامل مخرب زمان
راهکارهای مدیریت زمان
سخن آخر

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه آموزشی چند نكته كارساز در مورد مدیریت زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت ارزيابي بهره وری كار و زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع ارزيابي بهره وری كار و زمان،
در قالب ppt و در 278 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بهره وری چیست؟
پيتر داركر مي گويد
مقدمه
ارائه دیدگاه های مختلف
تاریخچه بهره وری
آژانس بهره وري اروپا EUROPEAN PRODUCTIVITY AGENCY (EPA) بهره وري را اين گونه تعريف مي كند
مركز بهره وري ژاپن (JPC)
تعریف بهره وری
سطوح بهره وري
بهره وری در ایران
بهره وري نيروي انساني
بهره وري مواد غذائي
بهره وري ساعات كار 
بهره وری انرژی
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ارزيابي بهره وری كار و زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت مدیریت زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت زمان،
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دو جنبه از زمان
تفاوت های فرهنگی و نگرش به زمان
تغییر نگرش نسبت به زمان
فرآیند بهبود مدیریت زمان
خودارزیابی
شناسایی الگوها
ارزیابی الگوهای رفتار کاری یا چرخه نیروی ذهنی و بدنی
ارزیابی مهارت های کنونی در زمینه مدیریت زمان
تکمیل پرسشنامه خودارزیابی/ ایجاد جدول زمانبندی
فرآیند چندمرحله ای تغییر
ده مورد از رایج ترین عوامل اتلاف زمان
تسلط بر مکاتبات اداری
مبارزه برای کاهش مکاتبات کاری
رسیدگی موثر به مکاتبات کاری
پیامدهای یک میز کار آشفته:
نکاتی برای مدیریت مکاتبات اداری
بایگانی موثر
برنامه ریزی
اهداف
مشخصات یک هدف خوب
اهداف شخصی
تدوین طرحهای عملی
برنامه های روزانه
نقش برنامه های روزانه
هشت اصل برای تنظیم برنامه های روزانه کارا
مدیریت جلسات
تفاوتهای فرهنگی در مورد جلسات
فوائد تشکیل جلسه
عوامل مخرب در جلسات
مهار کردن تماس های تلفنی
مشکل گزارش نویسی
کمال طلبی
قانون KISS (رعایت فشردگی و سادگی)
قاطعیت
انطباق با شرایط و محیط
محول ساختن وظایف
اتخاذ نگرش مثبت به زندگی


قسمتی از متن:
تفاوت های فرهنگی و نگرش به زمان:
مردم دنیا ادراکات متفاوتی از زمان دارند. به عنوان مثال تفاوت در میانگین ساعات کاری، وقت شناسی و اوقات فراغت.
نوع نگرش افراد در کشورها و فرهنگ هاي مختلف نسبت به زمان متفاوت است.در بعضي از فرهنگ ها زمان بسيار محدود و بنابراين برنامه ريزي و مديريت زمان اجتناب ناپذير است. اما در مورد کشورهاي کمتر توسعه يافته همانند ايران، زمان قرباني اصلي بي برنامگي هاي ماست.چه بسا افرادي براي خود برنامه ريزي بسيار مدون و منعطفي نيز داشته باشند، اما بي برنامگي هايي که در جامعه وجود دارد، آن ها را از زمان و برنامه زماني عقب مي اندازد.

اگر می خواهید از وقت خود به شیوه ای اثربخش بهره ببرید باید نگرش ها و عادات خود را بشناسید. شیوه استفاده از زمان به عادت های ما برمی گردد. بنابراین کمی وقت صرف کنید تا بیاموزید چگونه می توان این عادات را بهبود بخشید.

یک تکنیک برای تجزیه و تحلیل و شناخت عادات عبارتست از تقسیم زمان به بخش های 30 دقیقه ای و ثبت دقیق فعالیت های انجام شده در این دوره و سپس دسته بندی کارهای مشابه و تعیین وقت صرف شده برای هر گروه و مرور و تجزیه و تحلیل آن …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مدیریت زمان’ می باشد که در حجم 35 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت زمان”

مدیریت زمان

پاورپوینت زمان سنجی (Time Measurement)

دانلود پاورپوینت با موضوع زمان سنجی (Time Measurement)،
در قالب ppt و در 88 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

کاربردهای زمان‌ سنجی
روش های مختلف زمان‌ سنجی
زمان‌ سنجي با استفاده از كرونومتر
تجهيزات لازم برای زمان سنجي
نکاتی که باید قبل از زمان‌ سنجی درنظر داشت
مراحل زمان سنجي با کرنومتر
انتخاب کار برای زمان‌ سنجی
مطالعه کار برای به دست آوردن اقتصادی ترین روش انجام کار
ثبت اطلاعات
زمان‌ سنجی
تقسيم كار به عناصر كوچك
انواع عناصر
توجه
چند نكته درتقسيم كار به عناصر كوچك
مثال: تقسیم کار به عناصر
مثال: فرزکاری یک قطعه ریخته گری شده
و …

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت زمان سنجی (Time Measurement)”

مدیریت زمان

مطلب آموزشی با موضوع چگونه زمان مان را مديريت کنيم که وقت کم نياوريم؟

دانلود مطلب آموزشی با موضوع چگونه زمان مان را مديريت کنيم که وقت کم نياوريم؟،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از ابتدای مطلب آموزشی:
آيا زمانتان را به خوبي مديريت مي کنيد؟ اگر شما هم مثل اکثر مردم باشيد،‌ احتمالاً پاسختان مثبت نخواهد بود.
شايد احساس خستگي مي کنيد و اغلب مجبوريد تا دير وقت کار کنيد و درس بخوانيد تا پرو‍ژه هايتان را تحويل دهيد. شايد هم در ذهنتان در حال حرکت از بحراني به بحران ديگر هستيد و اين موضوع برايتان استرس زيادي را به دنبال دارد. بسياري از ما مي دانيم که مي توانستيم زمان را به شيوه بهتري مديريت کنيم، اما تشخيص اشتباهاتمان در اين مسير و بهبود عملکرد کار دشواري است.
هرگاه بتوانيم زمان خود را به خوبي مديريت کنيم،‌ به طور قطع در تحصيل و کار موفق هستيم و استرس کمتري را تجربه مي کنيم. ما مي توانيم زمان خود را به کارهايي اختصاص دهيم که در پيشرفت و موفقيت تحصيلي ما تغيير عمده اي ايجاد مي کنند.
در اين مطلب آموزشی، به معرفي و بررسي اشتباهات رايج در مديريت زمان و ارائه راه کارهايي جهت فائق آمدن به آن ها اشاره مي کنيم…
این فایل به شما 10 راهکار اساسی را ارایه می دهد که می توانید با آن بر وقت نیز چیره شوید.
دانلود فایل

دانلود فایل”مطلب آموزشی با موضوع چگونه زمان مان را مديريت کنيم که وقت کم نياوريم؟”

مدیریت زمان

تحقیق آشنایی با فنون مديريت زمان

دانلود تحقیق با موضوع آشنایی با فنون مديريت زمان،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چكيده
مقدمه
تعيين اهداف
اهداف بايد مشخص، قابل اندازه گيري، دست يابي و زمان‌ بندي باشند.
تحليل عوامل اتلاف وقت
مهم ترين عوامل اتلاف وقت
كاهش وقفه‌ ها و نگهداري تمركز با اجراي چند اصل ساده
برگه‌ ها و اسناد
چند نكته براي بايگاني مدارك
محيط كار مناسب
كنترل زمان تلفن
واگذاري بخشي از مسئوليت‌ ها
اهداف، اولويت‌ ها، فرصت زماني، اهميت كارها

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق آشنایی با فنون مديريت زمان”

مدیریت زمان

تحقیق مديريت زمان

دانلود تحقیق با موضوع مديريت زمان،
در قالب word و در 28 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده

بخش اول:
مقدمه

بخش دوم:
اصول عمومي مديريت زمان

بخش سوم:
مديريت زمان شخصي

بخش چهارم:
مديريت زمان و كسب و كار


بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتي اجتناب ناپذير براي موفقيت در عرصه كار و زندگي است. مديريت زمان شامل مجموعه‌اي از مهارت‌ها براي كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است. اين تحقیق به تشريح مفاهيم و اصول مديريت زمان پرداخته و فنون و ابزاري را براي مديريت زمان در محيط زندگي و كار ارائه مي‌كند.

مقدمه:
راه‌هاي مختلفي براي بيان درك ما از زمان وجود دارد. براي قرن‌ها مردم از حركت ماه، ساعت آفتابي، اذان،‌ زنگ كليسا براي تنظيم برنامه‌ زماني روزانه خود استفاده كردند تا اينكه در قرن دوازدهم راهبان كاتوليك ساعت‌هايي را براي تنظيم فعاليت‌هاي خود ساختند.

در طول تاريخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و اين توجه در اين دوران نيز وجود دارد و عباراتي مانند «وقت طلاست» گوياي اين توجه است. جوامع امروزي جوامعي هستند كه …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مديريت زمان”

مدیریت زمان

تحقیق چگونه جلوتر از زمان حركت كنيد؟

دانلود تحقیق با موضوع چگونه جلوتر از زمان حركت كنيد؟،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
اين مقاله فنون مديريت زمان را مورد بررسي قرار مي‌دهد. تعيين اهداف كاري و شخصي، تحليل عوامل اتلاف وقت، كاهش وقفه‌ ها و ايجاد تمركز، كار با برگه‌ ها و اسناد، بايگاني مدارك، محيط كار مناسب، كنترل زمان تلفن و واگذاري يا تفويض بخشي از مسئوليت‌ ها و اختيارات رئوس مطالب اين مقاله را تشكيل مي‌دهند.


1- مقدمه
آيا تا به حال احساس نكرده‌ايد مانند خرگوش سفيد در داستان آليس در سرزمين عجايب هستيد؟ … هميشه در عجله‌ايد، اما هرگز به آن چه كه مي‌خواهيد نمي‌رسيد. آيا شما هم ساعات طولاني كار مي‌كنيد ولي هميشه اين حس را داريد كه اهدافتان در حال گريز هستند؟

وقتي حمايت از كاركنان كاهش مي‌يابد فشار كار هجوم مي‌آورد و آن ها مجبور مي‌شوند سخت‌تر، طولاني‌تر و سريع‌تر كار كنند. مديريت زمان و رويه واگذاري بخشي از وظايف كاري به همكاران، ديگر يك موضوع تجملي نيست. اين مهارت‌هاي اساسي ابقاء شده‌اند. افزايش معلومات و تجربيات و استفاده از روش‌هاي مديريت زمان باعث افزايش كارآيي و پيشرفت سريع و مستمر در محل كار مي‌شود.

2- تعيين اهداف
قبل از اين كه بخواهيد جزئيات مديريت زمان را مشخص نماييد، مي‌بايست به يك چشم‌انداز گسترده نگاه كنيد. پايه و اساس كار داشتن يك شناخت صحيح از اهداف و اولويت‌هاست. سپس به جاي آشفتگي و تغيير مسيرهايي كه باعث مي‌گردد از موضوع اصلي منحرف و در نتيجه نااميد شويد مي‌توانيد فعاليت‌هاي روزانه را براي پيشبرد اهداف تنظيم كنيد …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق چگونه جلوتر از زمان حركت كنيد؟”

مدیریت زمان

پاورپوینت دوره آموزش ارزیابی کار و زمان

دانلود پاورپوینت با موضوع دوره آموزش ارزیابی کار و زمان،
در قالب ppt و در 202 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بهره وري و نقش زمان سنجي در ارتقای بهره وري
بهره وري در صنعت
نقش مديريت در هماهنگ كردن منابع مؤسسه
مقدمه اي به روش سنجي عمليات (Work Study)
مراحل مطالعه و بهبود روش
نحوه رسيدن به روش هاي استاندارد عمليات
روش هاي تهيه نمودار فرآيند عمليات OPC
نحوه كد گذاري فرآيند عمليات در درخت محصول
تعريف كارسنجي يا زمان سنجي
اصول اوليه زمان سنجي با كرنومتر
نحوه استفاده از فرم هاي مورد نياز در زمان سنجي و محاسبات مربوطه
نحوه محاسبه ضريب عملكرد
نحوه محاسبه الونس ها (ضرايب استراحت مجاز)
نحوه محاسبه زمان استاندارد
ذكر موارد عملي و كاربردي در صنايع مختلف
بررسي مثال عيني و كاربردي جهت مرور كلي مطالب تدريس شده
روش هاي برآورد نيروي انساني مورد نياز خطوط توليد و پشتيباني توليد

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت دوره آموزش ارزیابی کار و زمان”