گردشگری و میراث فرهنگی

تحقيق عوامل جذب گردشگران خارجی به آثار تاریخی ایران

چکیده:
کشورایران از قدیم الایام همواره مورد توجه جهانگردان
بوده است و کسانی که در طی سالیان متمادی برای شناخت تمدن و فرهنگ کهن
سرزمین ما به ایران آمده اند به شدت تحت تاثیر هنر و اخلاق و خصوصیات مردم
این کشور قرار گرفته و بررسی های فراوانی در این خصوص به عمل آورده اند. در
واقع سفر و جهانگردی یکی از اموری است که اخیرا مورد توجه بسیار قرار
گرفته و توجه به آن روز به روز بیشتر می شود.
دردنیای امروز مسافرت و سیاحت بزرگترین منبع تجاری بین المللی است که از نظر اقتصادی بسیار مهم و پر ارزش می باشد.
به
این منظور هدف کلی از انجام این پروژه معرفی جاذبه های گردشگری ایران و
ارائه راهکارهایی برای افزایش ظرفیت کار و درآمد ملی ( هم به صورت ارز
خارجی و هم به صورت سرعت گردش پول ) است.
علاوه بر این سعی شده در این
پروژه به بررسی عوامل مؤثر در جذب گردشگران و اثر گذاری گردشگران خارجی بر
اقتصاد، امنیت اجتماعی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی در ایران پرداخته شود.

مقدمه:
اهمیتی
که جهانگردی در سرنوشت اقتصادی و اجتماعی کشورها دارد و زمانی که این
اهمیت به تدریج آشکار شده برای شناخت و تعیین هویت جهانگرد و تنظیم آمارهای
مختلف تعریف هایی به عمل آمده است. جهانگردی عبارت است از سیاحت در زمان و
مکانی گسترده تر.
عامل جهانگردی کسی است که عمل جهانگردی را انجام می دهد و به سه دسته تقسیم می شود:
– جهانگردانی که از خارج وارد کشور می شود                                                       
– جهانگردانی که اهل یا مقیم آن کشورند و در داخل کشور مسافرت می کنند
– جهانگردانی که اهل کشوری هستند وبه خارج از کشور خود مسافرت می کنند
مطالب
فوق راجع به شکل عام و معمول جهانگردی ، یعنی جهانگردی بین المللی است اما
نوع دیگر که دارای خصوصیت بومی وداخلی است جهانگردی داخلی نامیده می شود
که عبارت است از:
 سفرهایی که با همان انگیزه ها و شرایط جهانگردی بین
المللی اما در داخل محدوده ی یک کشور صورت می
گیرد.                                                          
در این پروژه به مفهوم گردشگری، جاذبه های تاریخی ایران و عوامل جذب گردشگران خارجی به آثار تاریخی ایران پرداخته ایم.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول: تاریخچه ی جهانگردی، گردشگری
1-1: تاریخچه
1-2: جاذبه های گردشگری در کل ایران
1-3: برگزیده ای از جاذبه های چند استان   
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان ایلام
جغرافیای تاریخی استان ایلام
بناها و یادمان های تاریخی استان ایلام
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان چهار محال و بختیاری
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان چهار محال و بختیاری
بناها و یادمان های تاریخی استان چهار محال و بختیاری
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان گیلان
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان گیلان
جغرافیای تاریخی استان گیلان
بناها و یادمان های تاریخی استان گیلان
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان یزد
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان یزد
جغرافیای تاریخی استان یزد
بناها و یادمان های تاریخی استان یزد
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان خراسان رضوی
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان خراسان رضوی
جغرافیای تاریخی استان خراسان رضوی
بناها و یادمان های تاریخی استان خراسان رضوی
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان اصفهان
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان اصفهان
بناها و یادمان های تاریخی استان اصفهان
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان کرمان
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان کرمان
جغرافیای تاریخی استان کرمان
بناها و یادمان های تاریخی استان کرمان
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان تهران
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان تهران
جغرافیای تاریخی استان تهران
بناها و یادمان های تاریخی استان تهران
موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان فارس
جغرافیای طبیعی و اقلیمی استان فارس
جغرافیای تاریخی استان فارس
بناها و یادمان های تاریخی استان فارس
فصل دوم: گردشگری
2-1 : انواع گردشگری
2-2 : اولین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری
2-3 : امتیازات سرمایه گذاری باید به دنیا معرفی شود
2-4 : گردشگران خارجی در ایران آری یا خیر؟
فصل سوم: عوامل موثر در جذب گردشگران در ایران
3-1 : نگاهی به وضعیت گردشگری بر مبنای طبیعت در ایران
3-2 : مهمترین علت های پیدایش و گسترش توریسم
3-3 : عوامل رشد گردشگری
3-4 : پیشنهادات و راهکارها
فصل چهارم: جهانگردی
4-1 : جهانگردی مجازی
4-2 : جهانگردی و امنیت اجتماعی
4-3 : جهانگردی و میراث فرهنگی
4-4 : مشکلات جهانگردی
فصل پنجم: جهانگردی، گردشگری و اقتصاد
5-1 : جهانگردی و اقتصاد در ایران
5-2 : جاذبه های توریستی بسیار، درآمد اندک
5-3 : ضریب تکاری جهانگردی در اقتصاد
5-4 : گردشگری و سرمایه گذاری
5-5: تاثیر گردشگری الکترونیکی بر صنعت توریسم
5-6 : پیامدهای بالقوه توسعه گردشگری بر اشتغال
5-7: ارزش و اهمیت صنعت گردشگری
5-8 : تنگناهای صنعت گردشگری در ایران
 5-9 : پیشنهاد ها و راهکارها
نتیجه گیری
منابع و ماخذ
پیوست

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق عوامل جذب گردشگران خارجی به آثار تاریخی ایران”

2019-11-19 01:09:59

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران

دانلود تحقیق با موضوع  نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران،
در قالب word و در 110 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
قرارگرفتن ايران در يكي از حساس ترين و مهم ترين مناطق جهان، منطقه اي كه هم چون پلي از سپيده دمان تاريخ بشري، كانون مهم فرهنگي، سياسي، اقتصادي و تمدن هاي مختلف جهان را به هم پيوند مي دهد، هم جواري با كشورهاي آسياي ميانه و قفقاز از يك سو و افغانستان و پاكستان و عراق از سوي ديگر و نزديكي با كشورهاي غربي خليج فارس و درياي عمان، به ايران موقعيتي راهبردي بخشيده است.
درتابستان به سبب گرمي و شرجي بودن هوا، براي سير و سياحت و تفريحات دريايي (شنا، اسكي روي آب، ماهيگيري) مناسب نيست. از طرفي در زمستان زماني كه شدت سرما در بخش هاي شمالي و غربي ايران به 10- تا 15- درجه سانتي گراد كاهش مي يابد، سواحل جنوبي جزاير قشم، كيش، سيري و …، بهترين فرصت را براي مسافران گريزان از سرماي زمستاني فراهم مي آورد، مسافراني كه خواستار گذران چند روز تعطيلي و فراغت در هوايي معتدل و ديدن چشم اندازهاي زيباي مناظر دريا هستند كه با جنگل هاي سرسبز و كم نظير حراء تزئين شده اند. وانگهي، واقع شدن مهم ترين مناطق آزاد تجاري ايران، قشم، كيش و چابهار در اين ناحيه امكان خريد و تجارت را براي مسافران و بازرگانان فراهم مي سازد …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق نگاهی به جایگاه جهانگردی در ایران”

2019-11-15 19:26:23

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقيق اصول تئوری جایگاه مرکزی و اثرات تفریحات جهانگردی

چکیده:
ابتکارات و مقدمات تفریحات جهانگردی می تواند کمک کند به
اساس صادرات اکثر جوامع که دارای احتمال مساوی از میزبانی می باشند. هدف
از این مطالعه استفاده تئوری مکان مرکزی بعنوان اساس و پایه برای درک بهتر
موقعیت های آینده که موثر است در واردات اقتصادی و مرتبط است با مسابقات
سرگرمی. اثرات اقتصادی توسط دو میزبان ( بصورت همکاری و مشارکت) مسابقات
ورزشی بوسیله دو استان مجاور در ایالات مختلف که آنالیز شده است. شهرستان
های کوچکتر بعنوان یک بازتاب گردشگری نادرست و وارونه بصورت عمده فعالیت ها
ی ورزشی را انجام می دهند. در حالیکه مکان های بزرگتر دو برابر اثر
اقتصادی از این رویداد نفع می برند. نواحی اقتصادی محلی و علامت همکاری نیز
مورد بحث قرار گرفته است.

مقدمه:
در حالی که گردشگری
بعنوان یک پدیده جدید محسوب نمی شود ولی در سالهای اخیر بعنوان یک استراتژی
توسعه اقتصادی در حال افزایش توجهات می باشد ( Crompton 1999; Daniels,
Norman and Henry 2004;Delpy 1998; Gelan 2003; Higham and Hinch 2002; Lee
and Taylor 2005). سرمایه گذاری خصوصی و دولتی از مناطق بزرگتر وابسته به
پایتخت گرفته تا مناطق داخلی دورافتاده کشور مورد توجه می باشد. علاوه بر
این نشان و علامت سرگرمی و ورزشی به منظور بازاریابی و بعنوان اینکه آن
وسیله ای باشد در جهت تسهیلات اقتصادی محلی مشاهده می شود ( Kim and Chalip
2004). مسابقات ورزشی در جوامع میزبان به منظور مهمانی، پذیرایی و برای
بالا بردن مباهات و تفاخر جامعه می باشد و همچنین در جهت تحریک و تهییج
مخارج می باشد. انگیزه ابتدایی بدلیل اثرات اقتصادی استفاده شده برای
رویدادهای قانونی و معتبر و تعیین دوام و ادامه آنها می باشد. در حالی که
عامل اصلی بعنوان یک نکته مورد توجه  در زمانی که قدرت فعالیت های گردشگری
بعنوان یک کلیت مورد بررسی قرار می گیرد، توضیح داده شده است ( Yuan,
2001). اگرچه گردشگری ورزشی – تفریحی در یک ناحیه معین می تواند منجر به
پیشرفت صادرات گردد، هیچکدام از جوامع احتمال مساوی بعنوان میزبانی در یک
مسابقه ورزشی ندارند.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق اصول تئوری جایگاه مرکزی و اثرات تفریحات جهانگردی”

2019-11-15 02:45:36

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق آداب و رسوم مردم خراسان

دانلود تحقیق با موضوع آداب و رسوم مردم خراسان،
در قالب word و در 61 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چهارشنبه سوری
نوروز
آبستنی و زایمان
ختنه‌سوران
عروسی
مرگ و عزا
شب چله


بخشی از متن تحقیق:
چهارشنبه سورى:
شب چهارشنبه آخر سال، يکى از شب‌هاى بسيار دلپذير و شيرين ايرانى است. در اين شب مردم شادى‌ها مى‌کنند و مجالس سور و سرور برپا مى‌سازند و آداب و مراسم مخصوصى انجام مى‌دهند که از هر جهت دل‌انگيز و زيبا است. اين آداب و مراسم در هر نقطه و در هر شهرى رنگى مخصوص به خود مى‌گيرد و مطابق ذوق و سليقه اهالى هر محل به‌طرز خاصى اجراء مى‌گردد. در اين شب در تمام شهرها و دهات، ايرانيان آتش مى‌افروزند و با خواندن اشعار شيرين و گرفتن فال و انجام مراسم ديگر نحوست و بدبختى و پليدى را از خود دور مى‌سازند و در عوض خوشبختى و تندرستى و طالع نيک براى خود آرزو مى‌کنند. از آنجا که آتش از قديم‌الايام در نزد ايرانيان مقدس و مظهر فروغ يزدان بوده، ايرانيان معتقد هستند که قبل از تحويل سال بايد آتش افروخت و زشتى و پليدى‌هاى سال کهنه را سوزانيد و مسکن خود را از نحوست پاک نمود.

اما در باب اين که چرا ايرانيان شب چهارشنبه را براى اين‌کار انتخاب کرده‌اند، روايات مختلفى هست، ولى آنچه در خراسان بيشتر مشهور مى‌باشد و تقريباً اکثر خراسانى‌ها به آن معتقد هستند، اين است که مختار سردار معروف عرب وقتى از زندان خلاصى يافت و به خون‌خواهى شهداى کربلا قيام کرد براى اينکه موافق و مخالف را از هم تميز دهد و برکفار بتازد، دستور داد که شيعيان بر بالاى بام خانه خود آتش روشن کنند و اين شب مصادف بود با شب چهارشنبه آخر سال و از آن به بعد مرسوم شد که …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق آداب و رسوم مردم خراسان”

2019-11-12 05:15:52

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق آشنایي با طبيعت و آثار باستاني کرمانشاه

دانلود تحقیق با موضوع آشنایي با طبيعت و آثار باستاني کرمانشاه،
در قالب word و در 60 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

غار شکارچیان
غار مرتاریک
غار مردودر
غار مرخر
غار مرآفتاو
تپه نادری
صفه مادی
دیوار قدیمی
کتیبه داریوش
مشخصات ظاهری کتیبه بیستون
متن کتیبه داریوش بزرگ شاهنشاه هخامنشی
نقش برجسته میتریدات دوم اشکانی
و …


بخشی از متن تحقیق:
غار شکارچیان:
بر
دامنه کوه بیستون و برفراز سرتندیس هرکول، غاری دیده می‌شود که به « غار
شکارچیان» معروف است. این را در سال 1949 م. پروفسور کارلتون کون باستان‌شناس امریکایی و متخصص رشته پیش از تاریخ در دانشگاه فیلادلفیا بررسی کرد.
به عقیده وی این غار در دوره‌های مختلف از جمله دوره جمع‌آوری غذا، دوره
کشاورزی، دوره تئولیتیک و دوره‌های تاریخی دیگر مورد استفاده قرار گرفته
است. غار شکارچیان بیستون، غار کوچکی است که بیش از شش نفر نمی‌تواند به
راحتی در آن جای گیرد. بدون تردید شکارچیان می‌توانستند برای مدتی طولانی
به راحتی در این غار زندگی کنند. این‌گونه به نظر می‌رسد که …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق آشنایي با طبيعت و آثار باستاني کرمانشاه”

2019-11-10 00:17:36

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق جهانگردی در ایران

قسمتی از متن:
شرايط اقليمي و آب و هواي متنوع در ايران و وجود مواهب
فراوان طبيعي در پهنة گستردة كشور و نيز ميراثهاي عظيم تاريخي و تمدن چندين
هزار ساله و آثار گرانبهاي فرهنگي، هنري، معماري، صنايع دستي، اماكن
زيارتي و متبركه و آداب و سنن و گروه هاي مختلف قومي و جاذبه هاي مختلف
زيباي طبيعي و وجود چشمه هاي معدني شفابخش و نيز روحيه ميهمان دوستي و ميهمان نوازي ايرانيان همگي از عواملي هستند كه اگر به درستي به جهانيان معرفي شوند، مي توانند ايران را به يكي از قطبهاي بزرگ جهانگردي تبديل نمايند.

اما عليرغم وجود اين همه مواهب و با وجود آنكه از لحاظ جاذبه هاي توريستي
كشورمان جزء ده كشور اول توريستي جهان قلمداد مي گردد اما با كمال تأسف
ملاحظه مي گردد از مجموع 560 ميليون نفر جهانگردي كه در سال 1995 از
كشورهاي جهان بازديد كرده اند بنابر قول مسئولين وزارت فرهنگ و ارشاد
اسلامي در سال 74 تنها بين 420 تا 450 هزار جهانگرد از ايران بازديد كرده
اند. اگر اين رقم عليرغم افزايش نسبيش با سال 1373 با ارقام جهاني توريست مقايسه
گردد ملاحظه مي گردد كه سهم بسيار ناچيزي از توريستهاي جهاني به كشور
ايران مسافرت نموده اند. تعداد توريستهايي كه در سال 1373 از ايران بازديد
كردند 360658 نفر بوده اند درآمد حاصل از توريسم در ايران در سال 1374
مبلغي در حدود 250 ميليون دلار بوده است كه اين رقم نسبت به درآمد متجاوز
از چهارصد ميلياردي آن سال رقم بسيار ناچيزي را تشكيل مي داده است. يعني
1600 بار كمتر از سهم جهاني حاصل از توريسم صنعت جهانگردي كه در حال حاضر
مقام سوم جهاني را به خود اختصاص داده است، و بعد از سال 2000 مقام اول
صنايع جهاني را به خود اختصاص خواهد داد، متاسفانه در ايران جايگاه واقعي
خود را پيدا ننموده است.
درآمد توريستي، ارزي است كه با
پاي خود وارد كشور مي گردد و متأسفانه كشورمان از اين منبع عظيم ارزي تا
حدود زيادي بي بهره مانده است. صنعت توريسم علاوه بر جنبه هاي درآمد و
اشتغال زايي فوايد فراوان ديگري را در بر دارد كه از آن جمله مي تواند
تبليغات غير واقعي را خنثي نمايد. توريست ها علاوه بر اينكه مي توانند به
رونق اقتصادي كشورمان كمك نمايند مي توانند واقعيتهاي موجود در كشور را به
رأي العين ملاحظه نموده و تبليغات نادرست را كم رنگ تر نموده و در خارج از
ايران به عنوان مدافعين اين مرز و بوم به تبليغ بپردازند. توريست به كشور
مي آيد تا ارزهاي به همراه آورده را خرج نمايد و از طرف ديگر چيزهايي را
فراگيرد كه براي آموختن آن به مردم ديگر ممالك مبالغ هنگفتي بايستي هزينه
گردد و اين در حاليست كه تاثير نقل مستقيم شخصي كه نكات مثبتي را در يك
كشور ديده به مراتب بيشتر از تبليغات خارجي يك كشور مي باشد.

فهرست مطالب:
جهانگردي و جايگاه آن در ايران
سابقة جهانگردي در ايران
پيدايش و روند توسعة توريسم در ايران
اقتصاد گردشگري حلقه مفقوده
بازتابهاي مثبت و منفي صنعت توريسم
صنعت توريسم و اثرات نامطلوب فرهنگي و اجتماعي
منافع و عوارض
منافع صنعت جهانگردي
صدمات صنعت توريسم
توريسم و اقتصاد منطقه اي
واژه هتل و تاريخچة آن
تاريخچة هتل در ايران

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق جهانگردی در ایران”

2019-11-02 18:19:22

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق مساجد قدیمی ایران

دانلود تحقیق با موضوع مساجد قدیمی ایران،
در قالب word و در 50 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مسجد جامع تبريز
مسجد كبود (تبريز)
مسجد جامع علي شاه (تبريز)
مسجد جامع مير چخماق (يزد)
مسجد جامع كبير يزد
مسجد جامع گوهرشاد (مشهد)
مسجد جامع نيشابور
مسجد جامع ورامين


بخشی از متن تحقیق:
مسجد جامع تبريز:
اين
بنا در آخر بازار تبريز و ضلع جنوبي صحن مدرسه طالبيه و بين مسجد حجت
الاسلام و مسجد ميرزا اسماعيل خاله اوغلي و الچاق مسجد واقع گرديده است و يكي
از قديمي‌ترين ابنيه تاريخي شهر به شمار مي‌رود. متاسفانه امروزه از بناي
اوليه مسجد و شواهد و مدارك مربوط به آن چيزي زيادي بر جاي نمانده است و بدين
لحاظ نمي‌توان تاريخ ساخت و نام باني بناي اوليه مسجد را مشخص ساخت. سيدمحمدرضا طباطبايي تبريزي، دركتاب ‘ تاريخ اولاد اطهار’ بدون ارائه مدركي،
بناي مسجد را مربوط به صدر اسلام و باني آن را عبدالله بن عامري ذكر مي‌كند.
پاره‌اي ديگر، بناي اوليه را مربوط به دوره سلجوقي مي‌دانند. در كتاب ‘مرزبان نامه’، به جامع تبريز اشاراتي شده كه مويد آباداني و شكوه آن در بين
سال‌هاي 622-607 ه.ق-عصر اتابك ازبك بن محمد بن ايلديگز- است. حاج طالب خان
تبريزي- باني مدرسه طالبيه تبريز درسال 1087ه.ق- در وقف‌نامه مدرسه خود
از اين مسجد به نام جامع كبير تبريز نام مي‌برد. با توجه به مطالب فوق به
نظر مي‌رسد كه بناي اوليه مسجد حداقل مربوط به دوره سلجوقي بوده و …

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مساجد قدیمی ایران”

2019-10-21 22:42:03

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق نگاهی کامل و همه جانبه به تاریخ و هنر اصفهان

دانلود تحقیق با موضوع نگاهی کامل و همه جانبه به تاریخ و هنر اصفهان،
در قالب pdf و در 55 صفحه، شامل:

1-1 اصفهان وجه تسمیه و نام های آن
2-1- جغرافیای طبیعی اصفهان
1-2-1- موقع جغرافیایی
2-2-1- آب و هوا
3-2-1- خاک و زمین های زراعی
4-2-1- کوه های نزدیک اصفهان
5-2-1- محصولات اصفهان
6-2-1- میوه های اصفهان
3-1- جغرافیای تاریخی اصفهان
1-3-1- علل وجودی شهر اصفهان
2-3-1- قدمت شهر اصفهان
3-3-1- سابقه مدنیت در استان اصفهان
4-1- تاریخچه جمعیت اصفهان
1-4-1- جمعیت استان اصفهان
5-1- بناهای اصفهان
1-5-1- قصرها و عمارات
2-5-1- بناهای آرامگاهی و زیارت گاه ها
3-5-1- پل ها
4-5-1- مساجد
5-5-1- کلیساها
6-5-1- مناره ها
6-1- صنعت گردشگری اصفهان
1-6-1- وضعیت گردشگری اصفهان
2-6-1- اهمیت گردشگری اصفهان
3-6-1- جاذبه های گردشگری اصفهان
4-6-1- خواهر خواندگی اصفهان با شهرهای جهان
5-6-1- خواهر خواندگی فلورانس و اصفهان
7-1- ساختار اجتماعی اصفهان
1-7-1- عناصر موجود در خانه های قدیمی اصفهان
8-1- آداب و رسوم مردم اصفهان
1-8-1- مراسم عروسی
2-8-1- مراسم سوگواری و عزا
3-8-1- عید نوروز
4-8-1- مراسم نخل بندان (نخل گردانی)
5-8-1- مراسم چاووشی
9-1- زبان
10-1- اقلیت های مذهبی اصفهان
11-1- پوشاک سنتی اصفهان
1-11-1- پوشاک سنتی زنان اصفهان
2-11-1- پوشاک سنتی مردان اصفهان
12-1- صنایع دستی اصفهان
1-12-1- خاتم سازی
2-12-1- زری بافی
3-12-1- سوزن دوزی
4-12-1- قالی بافی
5-12-1- قلمکارسازی
6-12-1- قلمزنی
7-12-1- کاشی کاری
8-12-1- گیوه بافی
9-12-1- مینا کاری
10-12-1- منبت کاری

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق نگاهی کامل و همه جانبه به تاریخ و هنر اصفهان”

2019-10-05 14:49:05

گردشگری و میراث فرهنگی

تحقیق درياچه زیبای ولشت

دانلود تحقیق با موضوع دریاچه زیبای ولشت،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
زمين شناسي
ارزيابي کمي
تصاویر
گردشگري


بخشی از متن تحقیق:
درياچه ولشت، در ٢٦ کيلومتري شهر چالوس و ارتفاع ٩٢٠ متري از سطح دريا در مختصات جغرافيايي ٥١,٢٨ شرقی و ٣٦,٥٥ شمالی واقع شده است. اين درياچه در بالادست دره ولشت در ميان کوه هاي به بلنداي ١٦٥٠ متر به امتداد شمال باختر- جنوب خاور تشکيل شده است. 

طول متوسط آن ٥٠٠ متر و عرض متوسط آن ٣٠٠ متر است و مساحتي بيش از ٢١٠٠٠٠ متر مربع دارد…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق درياچه زیبای ولشت”

2019-10-03 21:44:31