مدیریت منابع انسانی

تحقیق انگیزش در مدیریت

  • Normal 0 false false false EN-US

    دانلود تحقیق با موضوع انگیزش
    در مدیریت
    ،

    در
    قالب
    word و در 78 صفحه،
    قابل ویرایش، شامل:

     



    هدف
    رفتاري

    مقدمه

    تعريف
    انگيزش

    قرار
    دادن هر كس در جايگاه خودش

    بسط
    ارزش هاي اخلاقي

    شركت
    افراد در فعاليت ها

    دادن
    مسئوليت به افراد

    كاهش
    هيجانات كاري

    ايجاد
    انگيزه، تشويق و تنبيه

    نقش
    تربيتي تشويق و تنبيه

    اصل مورد
    توجه بودن همه در تشويق و تنبيه

    يكسان
    بيني در تشويق و تنبيه

    پاداش به
    عنوان يك ابزار سازنده

    خلاصه

    رهبري در
    مديريت

    تعريف
    رهبري:

    نقش
    رهبري در زندگي انسان ها

    ويژگيهاي
    رهبري

    حقوق
    مردم بر زمامداران و زمامداران بر مردم

    حقوق
    مردم بر زمامداران

    حق رهبر
    بر مردم

    تجزیه و تحلیل ساختار و سیستم

    مقدمه

    بروکراسی: از نوع ایده آل

    مکتب کلاسیک

    نظریه های احتمالی

    شرکت های قابل انعطاف

    نقاط قوت و ضعف ساختار مجازی

    سازمانها مانند سیستم ها

    سیستم های فرعی سازمانی

    محیط ثابت یا آشفته

    سیستم های آموزشی اجتماعی

    حسن ها و معایب سیستم

    تجزيه و تحليل سازماني: فرهنگ، قدرت و کشمکش ( مغايرت)

    فرهنگ سازماني

    استفاده از فرضیه فرهنگ در تجزیه و تحلیل سازمان

    چاپ شناسی شین

    مطالعه تجزیه و تحلیل فرهنگی

    پایه های قدرت

    پایگاههای قدرت و تفاوت منافع

    انواع تعارض

    مدیریت تضاد

    نقش نارضایتی

    قدرت و مخالفت

    خلاصه

    فهرست
    منابع و مأخذ

     

  • دانلود فایل"تحقیق انگیزش در مدیریت"

    2019-08-31 00:37:47

  • مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (دامنه فعالیت و کاربردهای آن)

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت منابع انسانی (دامنه فعالیت و کاربردهای آن)،
    در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    دامنه فعالیت مدیریت منابع انسانی
    مدیریت منابع انسانی چیست؟
    چرا برای همه مدیران، مدیریت منابع انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟
    صف و ستاد در مدیریت منابع انسانی
    اختیارات صف وستاد
    مسئولیت های مدیر صفی (به عنوان مدیر منابع انسانی)
    دایره منابع انسانی و مسئولیت های مدیریت منابع انسانی
    وظایف مدیران متخصص در منابع انسانی
    محیط در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
    ناهمگونی نیروی کار
    جهانی شدن
    روند و ماهیت کار
    روند های سیاسی و حقوقی
    نقش در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
    افزایش شدید بهره وری و مدیریت منابع انسانی
    واکنش های مدیریت منابع انسانی
    مدیریت منابع انسانی و سازمان های خدماتی
    مدیریت منابع انسانی و تعهد کارکنان
    مدیریت منابع انسانی و راهبردهای شرکت
    برنامه ریزی راهبردی و مدیریت منابع انسانی
    ماهیت برنامه ریزی راهبردی
    کسب مزیت رقابتی
    مدیریت منابع انسانی در زمان کنونی
    مدیریت راهبردی منابع انسانی
    نقش مدیریت منابع انسانی به عنوان یک شریک راهبردی
    نقش مدیریت منابع انسانی در تدوین راهبردها
    نقش مدیریت منابع انسانی در اجرای راهبردها
    آینده دایره منابع انسانی از نظر راهبردی

    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (دامنه فعالیت و کاربردهای آن)”

    2019-08-30 15:34:20

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني

    دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني،
    در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    ارزش ها و مفاهيم بنيادی مدل EFQM
    نگاهي كلي به مدل EFQM
    عملكرد و تعالي
    مديريت عملكرد
    مديريت عملكرد و ارزیابی تعالی
    ارزيابي عملكرد
    برگه امتیاز متوازن
    تاریخچه برگه امتیاز متوازن
    واژگان برگه امتیاز متوازن
    نمونه ای از برگه امتیاز متوازن
    مطالعه موردی: اداره حمل و نقل ایالت پنسیلوانیا
    برخی از مشخصه های کیفیت برگه امتیاز متوازن
    برخی از اهداف برگه امتیاز متوازن
    فواید برگه امتیاز متوازن
    سطوح استفاده از برگه امتیاز متوا زن (APQC – 2002)
    نیازمندی های ساختاری سطوح استفاده از برگه امتیاز متوا زن (APQC – 2002)
    استقرار برگه امتیاز متوا زن (APQC – 2000)
    عوامل کلیدی موفقیت برگه امتیاز متوازن (APQC – 2002)
    فرایند شش مرحله ای توسعه برگه امتیاز متوازن


    قسمتی از متن پاورپوینت:
    ارزش ها و مفاهيم بنيادی مدل EFQM
    1- نتيجه گرايی: تعالی دستيابی به نتايجی است که رضايت کليه ذينفعان سازمان را در بر داشته باشد.
    2 – مشتری مداری: تعالی خلق ارزش های مطلوب مشتری است.
    3 – رهبری و ثبات در مقاصد: تعالی رهبری دور انديش و الهام بخش، همراه با ثبات در مقاصد است.
    4 – مديريت مبتنی بر فرآيندها و واقعيت ها: تعالی مديريت سازمان از طريق مجموعه ای از سيستم ها، فرآيندها و واقعيت های مرتبط و به هم پيوسته است.
    5 – توسعه و مشارکت کارکنان: تعالی حداکثر نمودن مشارکت کارکنان از طريق توسعه و دخالت دادن آنها در امور است.
    6 – يادگيری، نوآوری و بهبود مستمر: تعالی به چالش طلبيدن وضع موجود و ايجاد تغيير به منظور نوآوری و خلق فرصت های بهبود با استفاده از يادگيری است …


    توضیحات:
    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني’ می باشد که در حجم 37 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت ارزیابی عملكرد و تعالي سازماني”

    2019-08-25 05:34:32

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

    دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش و توسعه نیروی انسانی،
    در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    توجیه کارکنان (آشنا کردن افراد با سازمان)
    فرآیند آموزش
    فرآیند پنج مرحله ای آموزش و توسعه
    پنج مرحله در فرآیند آموزش و توسعه
    روش های آموزش
    آموزش با هدف های ویژه
    آموزش و توسعه مدیریت
    آموزش مدیریت در حین انجام وظیفه
    الگوسازی رفتاری
    بهبود سازمانی
    تشکیل سازمان های یادگیرنده
    تغییر سازمانی
    فرآیند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان
    ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان 
    محاسبه اثرات آموزش
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی”

    2019-08-22 18:59:34

    مدیریت منابع انسانی

    تحقیق توان افزایی منابع انسانی

    دانلود تحقیق در مورد توان افزایی منابع انسانی،
    در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

    توان افزايی چيست؟
    صلاحيت چيست؟
    نفوذ چيست؟
    راهبردهای توان افزايی
    مبانی فکری توان افزايی

    دانلود فایل

    دانلود فایل”تحقیق توان افزایی منابع انسانی”

    2019-08-19 12:37:17

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مبانی انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان

    دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان،
    در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    مقدمه
    تعريف انضباط
    تغيير رفتار
    تقويت مثبت
    تقويت منفي
    خاموشی
    تنبیه
    فرآیند انضباط
    رفتار نامعقول كارمند در داخل سازمان
    تقلب و نادرستي
    رفتار نامعقول كارمند در خارج از سازمان
    بررسی و ارزیابی تخلفات
    اعمال مجازات
    اثر بخشی مجازات
    کوتاهی در مجازات
    انضباط مثبت (انضباط بی مجازات)
    مراحل فرآیند انضباط مثبت
    انواع اقدامات انضباطی
    مواقعی که معمولا از تقلیل گروه استفاده می شود
    مواردی که کارفرمایان اخراج کارمند را موجه می دانند


    قسمتی از متن پاورپوینت:
    تعريف انضباط:
    گروهي، انضباط را قدرتي دانسته اند كه بايد در سازمان وجود داشته باشد تا بتوان به وسيله آن كاركناني را كه قوانين و مقررات اداري را زير پا مي گذارند، تنبيه نمود. 

    گروهي ديگر انضباط را وجود جو و شرايط خاصي در سازمان تعريف كرده اند كه كاركنان را ملزم مي كند، رفتاري معقول و مقبول و در چهارچوب قوانين و مقررات سازمان در پيش گيرند.

    گروه سومي نيز وجود دارند كه معتقدند انضباط ابزاري است كه سرپرست از آن براي اصلاح رفتار نامطلوب استفاده مي نمايد …


    توضیحات:
    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘مبانی انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان’ می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت مبانی انضباط و اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان”

    2019-08-19 06:22:30

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی

    دانلود پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع سلامتی و ایمنی کارکنان،
    در قالب pptx و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    بهداشت و ایمنی کارکنان : کلیات
    اهمیت موضوع بهداشت و ایمنی کارکنان
    خلاصه ای از قانون ایمنی کار
    سازمان تامین بهداشت و ایمنی کار
    مسئولیت ها و حقوق کارفرمایان و کارکنان
    علل حوادث
    اعمال ناسالم
    شیوه جلوگیری از حوادث
    تاکید بر ایمنی
    اجرای سیاست مبتنی بر ایمنی
    تعیین هدف هایی جهت کاهش دادن زیان های خاص
    بررسی های مرتب در مورد بهداشت و ایمنی
    نظارت بر کار جهت کاهش دادن بار اضافی و تنش یا فشار روانی
    بهداشت کارکنان : مسایل و راه حل ها
    مسائلی در باره تنش های شغلی و فرو ماندن کارکنان:تنش
    کاهش دادن فشار های روانی ناشی از کار
    برای جلوگیری از این نوع تنش یا فشار روانی (فرو ماندن) چه باید کرد؟
    مساله های ناشی از کار با رایانه و شیوه های پرهیز از آنها
    بیماری ایدز در محل کار
    سیگار کشیدن در محل کار
    برخورد با خشونت در محل کار


    توضیحات:
    کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی، از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در مقطع کارشناسی و درس مدیریت منابع انسانی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با موضوع سلامتی و ایمنی کارکنان می باشد که در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار می گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت فصل نهم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی”

    2019-08-18 15:40:20

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی (ویژه ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي)

    دانلود پاورپوینت با موضوع سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی (ویژه ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي)،
    در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    مقدمه
    آغاز مطالعات اداري
    ديدگاه هاي دانشمندان در رابطه با فرآيند شكل گيري اداره
    ديدگاه جكوبي
    ديدگاه نش
    ديدگاه ويت فوگل
    ديدگاه آيزنشتات
    ديدگاه چاپمن
    نظام ارباب رعيتي اروپا
    ظهور حكومت هاي ملي
    اداره امور عمومي و مديريت شهري در دوران سومر قديم
    تفكر ايجاد فنون اندازه گيري و اداره امور اسناد و بايگاني
    مديرت عمومي در مصر قديم
    اداره امور عمومي در چين باستان
    فلسفه اداري و سيستم استخدام دولتي، در چين باستان
    اداره امور دولتي و مديريت عمومي در يونان باستان
    اداره امور عمومي در روم باستان


    قسمتی از متن پاورپوینت:
    سازمان اداري پديده نوظهور نيست و تجارب گذشته و حال ثابت كرده است كه زندگي اجتماعي انسان وجود نوعي سازمان اداري را غيرقابل اجتناب كرده است. تصور اين كه عده اي از افراد بشر به دور هم جمع شوند و جامعه اي را بنيان گذاري نمايند، بدون اين كه به دنبال آن با تمهيد مقدمه قبلي و يا بدون سابقه تصميم نظام اداري به خصوصي ايجاد گردد، تصوري بعيد و دور از ذهن است …


    توضیحات:
    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی می باشد که در حجم 20 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت سوابق تاريخي نظام هاي اداري ملی (ویژه ارائه کلاسی درس اداره امور عمومي تطبيقي)”

    2019-08-18 00:01:49

    مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت عوامل مؤثر بر بهره وری در سطح خرد

    دانلود پاورپوینت با موضوع عوامل مؤثر بر بهره وری در سطح خرد،
    در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    عوامل موثر بر بهره وری در سطح خرد
    عوامل مربوط به نهاده ها
    سرمایه، کارخانه، تجهیزات
    فن آوری و دانش فنی
    مواد و انرژی
    طراحی محصول
    انتخاب و استخدام کارکنان
    فنون مدیریتی برای افزایش بهره وری انتصاب های شغلی
    عوامل مربوط به ستاده ها
    حجم و کیفیت محصول یا خدمات
    قیمت قابل رقابت محصول یا خدمات     
    مشتریان
    نوآورانه بودن طراحی محصول
    تحویل به موقع و قابلیت دستیابی به محصول و خدمت در زمان و مکان مناسب
    بسته بندی خوب
    سیستم های ضمانت و گارانتی
    تاثیر محصول در سهم و نفوذ بازار
    عوامل مربوط به فرایند
    فن آوری
    روش های کار
    توسعه کارخانه و نگهداری و تعمیر تجهیزات
    کارکنان
    شیوه مدیریت سازمان (سنجش، ارزشیابی، برنامه ریزی، بهبود بهره وری)
    خلاصه و نتيجه گيري

    توضیحات:
    این
    فایل شامل پاورپوینتی با عنوان عوامل مؤثر بر بهره وری در سطح خرد در حجم
    44 اسلاید،  همراه توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به
    عنوان سمینار یا کنفرانس) درس های مدیریت بهره وری نیروی انسانی- مدیریت
    منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد
    استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش
    بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه
    آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

    دانلود فایل

    دانلود فایل”پاورپوینت عوامل مؤثر بر بهره وری در سطح خرد”

    2019-08-12 15:36:35

    مدیریت منابع انسانی

    مقاله ترجمه شده با عنوان فرهنگ نوآوری و مدیریت منابع انسانی استراتژیک در بخش دولتی و خصوصی

    دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرهنگ نوآوری و مدیریت منابع انسانی استراتژیک در بخش دولتی و خصوصی در چارچوب مالکیت کارمندان، به همراه اصل مقاله،

    جزئیات بیشتر این محصول:
    عنوان انگلیسی مقاله:

    Innovation
    Culture and Strategic Human Resource Management in Public and Private
    Sector within the Framework of Employee Ownership 

    عنوان فارسی مقاله:
    فرهنگ نوآوری و مدیریت منابع انسانی استراتژیک در بخش دولتی و خصوصی در چارچوب مالکیت کارمندان



    فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
    تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
    تعداد صفحات فایل اصلی: 8
    دانلود فایل

    دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان فرهنگ نوآوری و مدیریت منابع انسانی استراتژیک در بخش دولتی و خصوصی”

    2019-08-11 13:42:41