رهبری

پاورپوینت غربالگري (Screening)

دانلود پاورپوینت با موضوع غربالگري (Screening)،
در قالب ppt و در 110 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

پديده كوه يخ
تعریف غربالگری
آزمون غربالگری و آزمون تشخیصی
مهلت تصمیم گیری (Lead Time)
مفهوم مهلت تصمیم گیری (Lead Time)
اهداف و مقاصد غربالگری
گوناگوني بيولوژيك
اعتبار (Validity یا درستی Accuracy)
مثبت ها و منفي هاي حقيقي در غربالگري
مثبت ها و منفي هاي كاذب در غربالگري
مشکلات ناشی از موارد منفي كاذب
حساسيت (Sensitivity)
Positive predictive value
سوگرايي در غربالگري
و …

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت غربالگري (Screening)”

2019-11-21 05:32:35

رهبری

پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری

دانلود پاورپوینت با موضوع رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اهميت و ضرورت رهبری
تعريف رهبري
تمايز مديريت و رهبري
نقش و وظيفه رهبري
نظريه‌ هاي رهبري
نظريه‌ هاي خصوصيات فردي
نظريه‌ هاي رفتار رهبري
نظريه‌ هاي موقعيتي و اقتضائي
زنجيره رفتار رهبري
مدل فيدلر
نظريه مسير- هدف
مدل تجويزي رهبري (مدل تصميم گيري)
نظريه چرخه زندگي
نظريه‌هاي جديد رهبري
تئوري خصوصيات فردي رهبري- رهبري ذاتي


قسمتی از متن پاورپوینت:
رهبري جزء جدايي‌ناپذير مديريت است و‌ در فعاليت‌ها و‌ و‌ظايف مديريت و‌ سازمان نقش اساسي را ايفاء مي‌نمايد. اكثر صاحب نظران و‌ انديشمندان مديريت اعتقاد دارند كه رمز مو‌فقيت مديران، تو‌ان رهبري آنها مي‌باشد. پيتر دراكر اشاره مي‌كند كه مديران (يعني رهبران سازمان‌ها) منبع اصلي و‌ نادر هر مؤسسه‌اي به شمار مي‌رو‌ند.

بنابراين مو‌فقيت هر سازماني در گرو‌ رهبري اثربخش آن است اگر رهبران بزرگ سازماني نبو‌دند، قرن بيستم شاهد ظهو‌ر سازمان‌هاي بزرگ، گاه فراتر از مليت‌ ها (سازمان‌هاي چند مليتي) نبو‌د. بعبارتي ديگر و‌جه تمايز سازمان‌هاي مو‌فق و‌ نامو‌فق رهبري پو‌يا و‌ مؤثر است …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری’ می باشد که در حجم 21 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس های مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته و تئوری های مدیریت پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت رهبری در سازمان و انواع نظریه های رهبری”

2019-11-19 14:28:43

رهبری

تحقیق مدیریت، برنامه ریزی، استراتژی، تصمیم گیری

دانلود تحقیق در مورد مدیریت، برنامه ریزی، استراتژی، تصمیم گیری،
در قالب word و در 109 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
بخش اول: آشنایی با مبانی مدیریت در اسلام
درس اول: کلیات
درس دوم: آموزه ­های اسلامی برنامه­ ریزی
درس سوم: عوامل معنوی و برنامه ­ریزی
درس چهارم: تصمیم ­گیری
درس پنجم: آموزه­ های اسلامی در تصمیم ­گیری
درس ششم: سازماندهی
درس هفتم: تفویض اختیار و تمرکز سازماندهی
درس هشتم: کلیات رهبری
درس نهم: رهبری کریمانه اسلامی و نقش اطرافیان در موفقیت رهبر
درس دهم: کلیات ارتباطات
درس یازدهم: ارتباطات مؤثر اسلامی
درس دوازدهم: کلیات انگیزش و نظر اسلام درباره آن
درس سیزدهم: کنترل و نظارت
درس چهاردهم: خودکنترلی
بخشی از متن تحقیق:
مدیریت اسلامی:
درس اول:
1- سازمان­ ها رکن اصلی جوامع ­اند.
موفقیت سازمان­ ها در اجرای مأموریت­ ها و رسیدن به اهداف، در گرو بهره ­مندی از مدیریتی توانمند و کارآمد است. مدیریت، مهم ترین عامل تداوم حیات و استمرار موفقیت سازمان بوده، در حیات، رشد، بالندگی و پیشرفت آن حائز اهمیت است.
2- مدیریت، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها شامل برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری، سازماندهی، رهبری و کنترل منابع سازمان (انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعات) با هدف دستیابی به مقاصد سازمان (اهداف عملکردی) که به شیوه‌ای کار را و اثربخش است. مدیریت، هنر انجام دادن کارها به وسیله دیگران است.
3- امام علی (ع) در باب ضرورت مدیریت در سطح کلان جامعه می‌فرمایند: چاره‌ای نیست برای مردمی که امیر (مدیر) داشته باشند، خواه نیکوکار باشد خواه تباهکار.
پیامبر اکرم (ص) در سطح خرد در این باره می‌فرمایند: هنگامی که سه نفر در سفر بودند، باید از یک نفرشان، فرمان ببرند.
امام علی (ع) به مالک اشتر می‌فرمایند: باید برای رأس هر کاری یک رئیس انتخاب کنی، رئیسی که کارهای مهم، وی را مغلوب و درمانده نسازد و کثرت کارها او را پریشان و خسته نکند…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت، برنامه ریزی، استراتژی، تصمیم گیری”

2019-11-19 05:54:38

رهبری

پاورپوینت مفهوم رهبری سازمان و تئوری های رهبری

دانلود پاورپوینت با موضوع مفهوم رهبری سازمان و تئوری های رهبری،
در قالب pptx و در 123 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
رهبری چیست؟
شبكه مديريت
جايگاه رهبري
رهبری و تحول
وظايف رهبري
مدل فرآيند رهبري
و …


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
– رهبران موثرترین افراد این عالم هستند. بنابراین وقتی برای بهبود مهارت‌های رهبری خود تلاش می‌کنیم یعنی برای افزایش حیطه اثرگذاری و موفقیت بیشتر خود تلاش می‌کنیم.
– همه ما برای موفقیت نیاز به کمک و حمایت دیگران داریم. رهبران آن چنددرصد محدود جامعه هستند که به دلیل قابلیت‌های بالای خود این توان را دارند که در راه کسب اهداف ارزشمند، الهام بخش و هدایت‌گر دیگران شوند و آنها را با خود همراه سازند و البته در این مسیر آن‌ها موجب موفقیت پیروان خود نیز می‌شوند.
– آقای جان سی ماکسول از صاحب نظران حوزه رهبری در کتاب خود «۲۱ قانون کلیدی رهبری» بیان می‌کند تسلط بر مهارت‌های فنی می‌تواند باعث موفقیت محدود شما شود ولی آنچه دامنه موفقیت شما را گسترده می‌کند و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مفهوم رهبری سازمان و تئوری های رهبری”

2019-11-17 14:11:10

رهبری

تحقیق ابزاری برای هدایت بهتر کارکنان

دانلود تحقیق با موضوع ابزاری برای هدایت
بهتر کارکنان
،


در
قالب
word و در 3 صفحه، قابل
ویرایش.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق ابزاری برای هدایت بهتر کارکنان”

2019-11-14 18:55:20

رهبری

پاورپوینت اصول سرپرستي

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول سرپرستي،
در قالب ppt و در 102 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعريف پروژه و چگونگي شكل‌گيري آن
انواع روش‌هاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا
بررسي فعاليت‌هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار
بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آن‌ها
نظام ارتباطي عوامل كارگاه
انواع پيمان‌ها
برنامه‌ريزي و كنترل پروژه
معرفي ابزارهاي برنامه‌ريزي و كنترل پروژه
كار با گانت چارت و روش مسير بحراني


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف مدیریت:
– استعداد دست‌يابي به حداكثر كيفيت در كم‌ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه
 – مجموعه اقداماتي كه با بهترين كيفيت و كمترين هزينه و در كمترين زمان، اهداف از پيش تعيين شده‌اي را محقق كنند.

انواع مدیریت:
1) مديريت استبدادي
2)  مديريت پدرانه
3)  مديريت مشاركتي
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اصول سرپرستي”

2019-11-11 17:39:19

رهبری

تحقیق بررسی عملكرد مدیران بر رفتار کارکنان‎

دانلود تحقيق در مورد بررسی عملكرد مدیران بر رفتار کارکنان‎،
در قالب doc و در 66 صفحه، قابل ويرايش، شامل:

تاريخچه
تدوين و توزيع استانداردهاي ملي
مقدمه
چکیده

فصل اول:
طرح تحقيق
موضوع
تأثيرات مديريت موفق بر عملكرد كاركنان در اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي
اهميت و فايده تحقيق
علت و هدف تحقيق
هدف كلي
اهداف جزئي
طرح مسئله
فرضيه ها
تعريف واژه ها
خودآگاهی
تعیین چارچوب مأموریت سازمان
از چیزی هراس به دل راه ندهد
ارتباط مؤثر با کارکنان
استفاده مؤثر از قدرت
حل مشکل با خلاقیت
رفتار مطلوب و كردار درست رهبران و مديران
دوره هاي آموزش ضمن خدمت و آموزش كاركنان
كيفيت بالاي زندگي كاري
عوامل مؤثر بر رضايت شغلي
ميزان درآمد و يا دستمزد
ايمني شغلي
ارتقاي شغلي
بهره وري
رضايت شغلي و بهره وري
روش تحقيق
موانع و محدوديت هاي تحقيق

فصل دوم:
مروري بر ادبيات موضوع (پيشينه تحقيق)
تئوري پيداكردن نيازها
پاداش ها و برانگيختن ميل به موفقيت مردم
مدیریت در هزاره سوم
تسهیل دست آوردهای یک مدیریت
ویژگی های حرفه‌ ای مدیران موفق
ویژگی های حرفه‌ ای بودن مدیران موفق
شایستگی انسجام پایداری انسان گرایی
OD و موفقیت مدیر
مروري بر پژوهش هاي انجام شده

فصل سوم:
اطلاعات پرسش نامه

فصل چهارم:
تجزيه و تحليل اطلاعات

فصل پنجم:
 خلاصه و نتيجه گيري
پيشنهادات تحقيق
پیوست ها
انگيزش و عملکرد
سه هدف کليدي افراد در کار
آن چه مديران به تنهايي مي توانند انجام دهند
موفقيت
برابري
همراهي و رفاقت
توجه به هر سه عامل
منابع و مأخذ


چکیده تحقيق:
امروزه اصلي ترين مباحثي كه در رابطه با مديريت يك مجموعه مطرح مي باشد، برنامه ريزي صحيح، نگرش به توسعه، تصميم درست در شرايط متغير، بهبود مستمر، رضايت و حفظ كرامت كليه ذي نفعان، تعالي ورسيدن به سطح ناب است. تمركز بر جريان ارزش، تكوين ساختار ناب، رفتار سازماني و كاربرد مقدمات ناب، مي تواند زمينه ساز يك مديريت عملكرد ناب باشد. در اين تحقيق، هم چنين الزامات ايجاد مديريت ناب، شرايط لازم و نحوه اداره كردن، ارزيابي، رسيدن به اهداف آرماني و چگونگي توسعه آن نيز بيان گرديده. آنگاه ميزان افزايش بازدهي و درصدرضايت ذي نفعان تحليل شده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسی عملكرد مدیران بر رفتار کارکنان‎”

2019-11-09 08:32:05

رهبری

پاورپوینت نقش های نوین رهبری

دانلود پاورپوینت با موضوع نقش های نوین رهبری،
در قالب ppt و در 71 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تعاريف رهبري
مهم ترين تفاوت‌هاي رهبر و مدير
قدرت و نفوذ
منابع قدرت
نظريه‌هاي رهبري
نظريه‌هاي شخصيتي
نظريه‌هاي رفتاري
مطالعات رهبري در دانشگاه اوهایو
مطالعات رهبري در دانشگاه میشیگان
شبکه مدیریت
نظريه‌هاي رفتاري رهبري
تحقیقات اسکاندیناوی
نظريه‌هاي موقيعتي و اقتضايي
برخی از متغیرهای تعدیل کننده در تئوری های اقتضایی
الگوی فیدلر
تئوري رهبري مبتني بر موقعيت (هرسي و بلانچارد)
تئوري مسير- هدف: (Path – Goal Theory)
الگوی رهبری مشارکتی (Leader- Participation Model)
جانشين‌هاي رهبري
آخرین دیدگاه ها درباره رهبری
تئوری اسنادی رهبری
تئوری رهبری فره مند
رهبری عملگرا و ايجادكننده تحول
وظايف وخصوصيات يك رهبر موفق
خصوصیات رهبران نا موفق
مسائل نوین در رهبری
تفاوت رهبری زنان با مردان
تفویض مسئولیت ها و اختیارات
آیا رهبری ارثی است؟
منابع و مآخذ

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان نقش های نوین رهبری در حجم 71 اسلاید، 
همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در
کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس های مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت
رفتار سازمانی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت
تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به
مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و
جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نقش های نوین رهبری”

2019-11-04 10:18:20

رهبری

تحقیق ارائه راه کارهایی برای ارتقای هوش فرهنگی مديران دولتی

دانلود تحقيق در مورد ارائه راه کارهایی برای ارتقای هوش فرهنگی مديران دولتی،
در قالب doc و در 61 صفحه، قابل ويرايش، شامل:
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه
1-3) تشريح و بيان موضوع
1-4) ضرورت و اهميت انجام تحقيق
1-6) سؤالات تحقيق
1-7) اهداف انجام تحقيق
1-13) تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي تحقيق
2-1) مقدمه
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-2) تعریف هوش و انواع آن
2-2-1) هوش چندگانه
2-2-2) هوش عاطفي
2-2-2-1) هوش عاطفي و بهره هوشي
2-2-2-2) هوش عاطفي در محيط كار
2-3) هوش فرهنگي
2-3-1) تئوری هوش فرهنگی
2-3-2) عناصر هوش فرهنگي
2-3-4) مدل موفقیت جهانی مدیران و نقش هوش فرهنگی در آن
2-3-5) ارتباط هوش فرهنگي و تجارب و مأموریتهای برون مرزی
2-3-8) رويكرد هوش فرهنگي در آموزش میان فرهنگی
2-3-8-4) یکپارچه کردن ابعاد هوش فرهنگی
3-1) روش تحقيق
فصل سوم: روش تحقیق
3-3) روش هاي جمع آوري اطلاعات
3-4) مصاحبه
3-5)پرسش نامه
3-6) روایی و پایایی ابزار پژوهش
3-6-1) پايايي (قابليت اعتماد) مصاحبه
3-6-2) پایایی در تحلیل محتوا
3-6-5-1) بررسي ميزان حجم نمونه در تحليل عاملي
3-7) جامعة آماري
3-10) نمونه آماري و روش نمونه گيري
3-10-1) حجم نمونه مصاحبه
3-10-2) روش نمونه گيري برای مصاحبه
3-10-3) حجم نمونه پرسش نامه
3-10-4) روش نمونه گیری پرسشنامه
3-11) روش هاي تجزيه و تحليل اطلاعات
3-11-1) روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات مصاحبه
3-11-2) روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه
3-11-2-3) ضريب هم بستگي
فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات
4-1) مقدمه
4-2) تحلیل محتوای کیفی مصاحبه ها
4-4) تجزیه و تحلیل داده های پرسش نامه
4-4-1) آمار توصیفی پرسش نامه
4-4-2) آمار استنباطي
5-1) مقدمه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-3) بررسی یافته‌ های پژوهش با توجه به آزمون هاي هم بستگی و مدل معادلات ساختاری
5-6) ارائه پیشنهادات
5-6-1) پیشنهادات بر مبنای یافته‌ های تحقیق
فهرست منابع و مأخذ
مقدمه تحقيق:
بسياري از سازمان هاي قرن بيست و يكم، چند فرهنگي هستند. با بيشتر شدن گوناگوني در جمعيت نيروي كار و سازمان هايی كه به سمت ادغام در اقتصاد جهاني روي آورده‌اند، افراد نياز دارند تا به صورت منظم و قاعده‌ مند، با افرادي كه داراي فرهنگ‌ هاي متفاوت و پيش زمينه‌ هاي قومي و نژادي ديگري هستند، كار و تعامل كنند. اين چالش، يك مسئله جدي را پيش آورده كه چگونه مي توان مديران را براي چنين تعاملات و مأموريت هاي چالشي آماده ساخت؟ 
برای مواجهه با محیط های چندفرهنگی، افراد نياز به هوش فرهنگي دارند. هوش فرهنگي توانايي فرد براي تعامل مؤثر با فرهنگ هاي جديد است. در هر حال در دنيايي که عبور از مرزها کاري عادي شده است، پرورش هوش فرهنگي يک نياز حياتي براي همه مديران و کارکنان است. مديران موفق، رمز برخورد با فرهنگ هاي گوناگون ملي، فراملي و سازماني را به خوبي مي آموزند و از آموزه هاي خود نهايت استفاده را مي برند (Tan, 2004). در محيط و بازار جهاني، پرورش هوش فرهنگي، اهرم مورد نياز رهبران و مديران تلقي مي شود. سازمان ها و مديراني که ارزش استراتژيک هوش فرهنگي را درک کنند، مي توانند از تفاوت ها و تنوع فرهنگي در جهت بهره وری بیشتر و ايجاد مزيت رقابتي در بازار جهاني استفاده کنند. بدین جهت ارائه راه کارهایی جهت ارتقاء هوش فرهنگی به سازمانها و مديران کمک می کند تا بتوانند از تفاوت ها و تنوع فرهنگي در جهت بهره وری بیشتر، ايجاد مزيت رقابتي و برتري در بازار جهاني استفاده کنند. 
در اين فصل ازتحقيق، محقق به طور خلاصه و با توجه به موضوع تحقيق، به بيان مساله اصلي پژوهش و تشريح و بيان موضوع، ضرورت انجام تحقيق، سؤالات تحقيق، اهداف اساسي از انجام تحقيق، روش تحقيق، روش هاي گردآوري اطلاعات، نمونه و جامعه آماري، روش نمونه گيري و روش هاي تجزيه و تحليل اطلاعات پرداخته، و در پايان اصطلاحات و واژه هاي تخصصي مطرح مي گردند.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق ارائه راه کارهایی برای ارتقای هوش فرهنگی مديران دولتی”

2019-10-29 13:51:27

رهبری

پاورپوینت رهبری

دانلود پاورپوینت با موضوع رهبری،
در قالب ppt و در 75 اسلاید، شامل:

اهداف فصل
رهبری چیست؟
نظریه ها
نظریه های رهبری
نظریه های شخصیتی
نظریه های رفتاری
نظریه های اقتضایی
آخرین دیدگاه ها در مورد رهبری


بخشی از متن پاورپوینت:
رهبری فراگرد نفوذ اجتماعی است که در آن رهبر مشارکت داوطلبانه کارکنان را در تلاش برای کسب هدف های سازمانی طلب می کند.
تشکیلاتی که اختیارات و روابط بین اجزاء و کارکنان بر حسب قواعد مشخص و مقررات وضع شده است، صاحب نظران گفته اند که سازمان های رسمی بدون توجه به روابط، قادر به تحقق اهداف سازمان ها بوده و هدف های انسانی را نمی توانند برآورده نمایند…
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت رهبری”

2019-10-18 15:25:35