علوم آموزشی

پاورپوینت روش هاي برقراري ارتباط مؤثر

دانلود پاورپوینت با موضوع روش هاي برقراري ارتباط مؤثر،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

روش هاي برقراري ارتباط مؤثر
ارتباط چيست؟
اهميت ارتباط
عناصر اصلي ارتباط
اجزاي ارتباط
گوش دادن
اهداف گوش دادن
خصوصيات گوش دادن فعال
توصيه هایي براي كارآمدتر كردن ارتباط كلامي هنگام صحبت كردن
توصيه هایي براي كارآمدتر كردن
 ارتباط غيركلامي
روش هاي مؤثر براي گوش دادن فعال
توجه كردن به فرد مقابل
اهداف سؤال كردن
مديريت فرايند ارتباط
توصيه هايي براي افزايش كيفیت گوش دادن فعال
موانع موجود بر سر راه ارتباط مؤثر
سبك هاي سالم و ناسالم برقراري ارتباط

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘روش هاي برقراري ارتباط مؤثر’ می باشد که در حجم 42 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت روش هاي برقراري ارتباط مؤثر”

2019-10-27 12:18:59

علوم آموزشی

پاورپوینت خلاصه کتاب شيوه ارائه مطالب علمي فنی تألیف سيدمحمدتقي روحاني رانكوهي

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب شيوه ارائه مطالب علمي- فنی تألیف سيدمحمدتقي روحاني رانكوهي،
در قالب ppt و در 136 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

خصوصیات ارائه کتبی
امكانات ارائه كتبي
گونه های رایج تر ارائه کتبی دانشگاهی و غیردانشگاهی
ساختار اکثر گونه های علمی- فنی (غیر از گونه های خاص)
مراحل آماده سازی ارائه کتبی
تعیین موضوع
تعیین عنوان مناسب
خصوصیات عنوان موضوع
تهیه منابع 
ارزیابی منبع
تهیه  طرح اولیه متن اصلی
مزایای تعیین عناوین داخلی متن و توالی ارتباط منطقی بین آن ها
یادداشت برداری
تلخیص
نقل قول
نقل قول مستقیم
نکاتی که باید در نقل قول مستقیم رعایت گردد
سازماندهی اطلاعات 
روش کار در تولید متن اصلی
روش کار در تهیه پیش نویس
خصوصیات نوشتپار ( پاراگراف )
روش کار در کنترل کمی
کنترل کیفی
جنبه هایی که در کنترل کیفی در مورد متون علمی– فنی  باید به آنها توجه کرد
بند  یا متن پار ( clause) 
متن پار مرکب یا متن بخش 
قسمت یا فصل
شالوده ارسطویی
چند توصیه برای نگارش بهتر 
اجزای بخش آغازین در یک ارائه کتبی
اجزای بخش پایانی در یک ارائه کتبی
اجزاء درون بخش میانی در یک ارائه کتبی
پانوشت
انواع پانوشت
منظور از نوشتن پانوشت
نحوه نوشتن پانوشت استنادی و ارجاعی
روش استناد یا ارجاع در متون علمی – فنی
شکل
گونه های مختلف شکل 
ویژگیهای شکل
جدول
ویژگیهای جدول
نتیجه و خلاصه
نحوه تنظیم نتیجه
روش تنظیم خلاصه
جلد
صفحه عنوان
پیشگفتار
فهرست شکلها و جدولها
چکیده مولف
نکاتی که در نوشتن چکیده مولف باید رعایت گردد
پیشنهادات و نظرات
پیوستها
فهرست منابع
ویژگیهای نوشتار علمی
ویژگیهای کیفی نوشتار علمی
انواع نوشتار علمی – فنی
گونه های رایج  نوشتار دانشگاهی ( تحصیلی )
اجزاء  و ساختار گزارش
گزارش کارآموزی  و هدف از  کارآموزی
اجزاء  و ساختار گزارش کارآموزی
اجزاء و ساختار گزارش پروژه دوره کارشناسی و رساله کارشناسی ارشد و دانشنامه دوره دکترا
طرح صفحه پروژه دوره كارشناسي  
طرح صفحه عنوان  پروژه دوره كارشناسي (به انگليسي)
گزارش کار آزمایشگاه 
اجزاء گزارش آزمایشگاه
فرم گزارش آزمايشگاه
مقاله
انواع مقاله از نظر کیفیت و میزان اعتبار علمی 
اجزاء مقاله 
نکاتی در مورد مقاله
مهارت های لازم برای گزارش نویسی
اجزاء و ساختار گزارش – نامه 
اجزاء و ساختار گزارش – یادداشت
اجزاء و ساختار گزارش کوتاه
اطلاعاتی که در صفحه عنوان گزارش کوتاه باید درج گردد
گزارش بلند
رده های گزارش بلند
ارائه شفاهي
خصوصیات ارائه شفاهی
انواع ارائه شفاهی
خصوصیات سخنرانی عمومی
خصوصیات کلی تدریس (ارائه تعلیمی)
خصوصیات سخنرانی علمی- فنی
مقدمه در یک سخنرانی علمی- فنی 
خصوصیات سخنران علمی- فنی
آماده سازی سخنرانی علمی- فنی

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت ‘خلاصه کتاب شيوه ارائه مطالب علمي- فنی تألیف سيدمحمدتقي روحاني رانكوهي’ می باشد که در حجم 136 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خلاصه کتاب شيوه ارائه مطالب علمي فنی تألیف سيدمحمدتقي روحاني رانكوهي”

2019-10-21 19:31:02

علوم آموزشی

تحقیق آموزش املای فارسی

دانلود تحقیق با موضوع آموزش املای فارسی،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
هدف‌هاي آموزش املا
شيوه‌هاي آموزش املا
اشكال املاي تقريري
مشكلات آموزش املا و راه حل‌ها
نقد و بررسي روش‌هاي ارزشيابي املا
نتیجه‌گیری


بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
از ابتداي آموزش رسمي خواندن و نوشتن به كودكانمان مي‌آموزيم كه چگونه بنويسند تا بتوانند آموخته‌هاي خويش را در هر دقيقه به كار بندند. اما با كاستي‌ها و ضعف‌هايي كه درآموزش نادرست اين درس وجود دارد بسياري از دانش آموزان درنوشتن كلمات آموخته شده در متن‌هايي به جز متن درسي مشكل ندارند. معمولاً آموزش املا به شيوه‌هاي زير انجام مي‌شود:
1- املاي كامل كردني
2- املاي تقريري
3- املاي گروهي
4- املاي پاي تخته‌اي
5- املاي گروه كلمه
 كه هريك ازاين 5 روش فوايد و معايبي رابه دنبال دارد و بهتر است از اين روش‌ها به صورت تلفيقي استفاده شود و مشخص كردن اشتباهات املايي به تنهايي كافي نيست، بلكه بايد به بررسي دقيق نقاط ضعف فراگيران پرداخت و با رفع نارسانويسي وارونه نويسي و قرينه نويسي و ضعف حافظه ديداري و تميز حافظه ديداري و حساسيت شنيداري و…  به تقويت اين مهارت‌ها پرداخت. متن‌هاي املا تا حد امكان بايد هم به تربيت غيرمستقيم اجتماعي آن‌ها كمك كند و هم موجب وسيع كردن اطلاعات لغوي و عمومي آن‌ها شود و
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق آموزش املای فارسی”

2019-10-18 00:57:50

علوم آموزشی

پاورپوینت نظریه های برنامه ریزی درسی (دیدگاه اجتماعی)

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه های برنامه ریزی درسی (دیدگاه اجتماعی)،
در قالب pptx و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سه حوزه در دیدگاه اجتماعی
انتقال فرهنگی
دونقش مدارس از دید تالگوت پارسونز
مشخصات مدارس
شهروندی دمکراتیک
تغییر اجتماعی
باز سازی اجتماعی
آموزش سواد اجتماعی
کنش اجتماعی
تدوین سیاست های هدف
تلقی نسبت به فرایند یادگیری
تلقی نسبت به یاد گیرنده
تلقی نسبت به فرآیند آموزش
تلقی نسبت به محیط یادگیری
تلقی نسبت به ارزشیابی آموخته ها
آرمان های تربیتی


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘نظریه های برنامه ریزی درسی (دیدگاه اجتماعی)’ می باشد که در حجم 39  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نظریه های برنامه ریزی درسی (دیدگاه اجتماعی)”

2019-10-04 20:09:33

علوم آموزشی

تحقیق عوامل موثر بر يادگيري

دانلود تحقیق با موضوع عوامل موثر بر يادگيري،
در قالب word و در 46 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ويژگي‌هاي ورودي عاطفي
راه‌هاي مقابله با مشكل كمبود انگيزش يادگيري
نظريه يادگيري معني‌دار كلامي
يادگيري مطالب معني‌دار
انگيزش و يادگيري معني‌دار
يادگيري از راه مشاهده
مراحل يادگيري از راه مشاهده
مرحله به ياد سپاري يا يادداري
و …


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
گفتيم كه هدف آموزش، آسان‌كردن يادگيري است. يادگيري را مي‌توان به راه‌هاي گوناگون تعريف كرد. كسب اطلاعات و انديشه‌هاي تازه، عادت‌هاي مختلف، مهارت‌هاي متنوع و راه‌هاي گوناگون حل كردن مسائل همچنين يادگيري‌ها، مي‌توان بصورت كسب رفتار و اعمال پسنديده يا حتي كسب رفتار و اعمال پسنديده يا حتي كسب رفتار و اعمال ناپسند نيز تعريف كرد، پس يادگيري حوزه بسيار گسترده‌اي شامل مي‌شود.

با اين حال معروفترين براي يادگيري اين است: يادگيري به فرآيند ايجاد نسبتاً پايدار در رفتار يا توان رفتاري كه حاصل تجربه است، گفته مي‌شود و نمي‌توان آن‌ را به حالت‌هاي موقتي بدن مانند آنچه بر اثر بيماري، خستگي، يا داروها پديد مي‌آيد نسبت داد.

ويژگي‌هاي مهم يادگيري عبارتند از:
1- تغيير
2- تغيير نسبتاً پايدار
3- تغيير نسبتاً پايدار در توان رفتاري
4- تغيير نسبتاً پايدار در توان رفتاري بر اثر تجربه 
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق عوامل موثر بر يادگيري”

2019-09-24 14:06:07

علوم آموزشی

مجموعه سوال های تست چهارگزینه ای روش ها و فنون تدریس به همراه پاسخ نامه

دانلود مجموعه سوال های تست چهارگزینه ای روش ها و فنون تدریس به همراه پاسخ نامه،
در قالب pdf و در 18 صفحه.


توضیحات:
این فایل شامل90 سوال تست چهارگزینه ای بوده که به همراه پاسخ نامه تهیه و ارائه گردیده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”مجموعه سوال های تست چهارگزینه ای روش ها و فنون تدریس به همراه پاسخ نامه”

2019-09-21 06:04:01

علوم آموزشی

پاورپوینت هوش عاطفی

دانلود پاورپوینت با موضوع هوش عاطفی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف هوش
تعریف عاطفه
تعریف هوش عاطفی
ظهور و پیدایش هوش عاطفی
هوش عاطفی در تعلیم و تربیت
هوش عاطفی و استانداردهای آموزشی
کاربرد هوش عاطفی در حیطه های آموزشی
روش های صحیح آموزش هوش عاطفی
کاربرد هوش عاطفی در مدیریت آموزشی


قسمتی از متن پاورپوینت:
تعریف هوش عاطفی:
توانایی تنظیم و تمایز قائل شدن عواطف و احساسات خود و دیگران و استفاده از اطلاعات حاصل برای کنترل اعمال و افکار خود.
دکتر دانیل گلمن هوش عاطفی را اینگونه تعریف کرده است:
آگاهی نسبت به عواطف
مدیریت عواطف
برانگیختن خود
شناسایی عواطف دیگران
تنظیم روابط با دیگران
و …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘هوش عاطفی’ می باشد که در حجم 24 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت هوش عاطفی”

2019-07-13 12:42:48

علوم آموزشی

جدیدترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال ۹۸-۹۹ براساس طرح تدبیر پک کامل

دانلود جدیدترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال ۹۸-۹۹ براساس طرح تدبیر پک کامل،
شامل فهرست مطالب زیر:

فهرست

مقدمه
اهداف دوره ابتدایی
چشم انداز -رویکردهای مدرسه
مدرسه در افق چشم انداز ۱۴۰۴- بیانیه مأموریت
چشم انداز آموزشگاه- مأموریت آموزشگاه
چرخش های تحول آفرین
صورت جلسه تأیید شورای مدرسه
اطلاعات شناسنامه ای آموزشگاه- جدول اطلاعات تعداد کلاس و دانش آموزان دبستان
جدول اطلاعات فیزیکی- وضعیت تجهیزات اداری هوشمند دبستان
جدول مشخصات کارکنان آموزشگاه
بررسی وضعیت مدرک تحصیلی اولیاء- برررسی وضعیت مشاغل اولیاء
بررسی وضعیت شاخص های اساسی آموزشگاه
وضعیت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی وضعیت موجود نیروی انسانی آموزشگاه
تحلیل محیطی محور آموزش و یادگیری
برنامه عملیاتی محور آموزش و یادگیری
تحلیل محیطی محور فعالیت های پرورشی و فوق برنامه
برنامه عملیاتی محور فعالیت های پرورشی و فوق برنامه
تحلیل محیطی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
برنامه عملیاتی محور توانمندسازی و مشارکت نیروی انسانی
تحلیل محیطی محور سلامت و تربیت بدنی
برنامه عملیاتی محور سلامت و تربیت بدنی
تحلیل محیطی محور اداری و مالی
برنامه عملیاتی محور اداری و مالی
تقویم اجرایی بهبود فرآیند مدیریت مدرسه
جدول کنترل نظارت و ارزیابی میزان تحقق اهداف برنامه سالانه دبستان
نحوه محاسبه سرانه
اطلاعات و مشخصات آموزشگاه
اطلاعات شناسنامه ای و عمومی آموزشگاه
اطلاعات عمومی و ساختمانی آموزشگاه
تعداد کلاس و دانش آموزان آموزشگاه
میثاق نامه دانش آموزی
مشخصات و سمت کارکنان واحد آموزشی
منشور اخلاقی کارکنان
درصد ارتقا و عدم ارتقاؤ مدرسه در سال قبل
نمودار درصد ارتقا و عدم ارتقا در سال قبل
تاییدیه برنامه
شناسایی قوت ها و ضعف ها و فرصت ها و تهدیدها بر اساس جدول ماتریس swot
اهداف کلان آموزشی و پرورشی
جدول پیشرفت اجرایی برنامه طرح تدبیر به صورت ماهانه
تقویم اجرایی بهبود فرآیند مدیریت مدرسه
فرم ارزیابی بهبود فرآیند
فرم ارزیابی بیرونی فرآیندی
تقویم اجرایی آموزشی و پرورشی
فرم بازدید معلمان
صورتجلسات طرح تدبیر
فرم های برنامه محوری و نظارت
فرم های پرورشی
جدول گام های تدبیر


توضیحات:
برنامه تدبیر سال تحصیلی ۹۸-۹۹ براساس نگارش جدید
جدیدترین برنامه سالانه
برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال ۹۸-۹۹ براساس طرح تدبیر
فرمت: فایل ورد

 
تعداد صفحات پوشه اول: ۷۰
تعداد صفحات پوشه دوم: ۱۰۰

فرم ۲ برنامه سالانه
فرم۳ برنامه سالانه
فرم6  برنامه سالانه
دانلود فایل

دانلود فایل”جدیدترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال ۹۸-۹۹ براساس طرح تدبیر پک کامل”

2019-07-07 01:14:41

علوم آموزشی

تحقيق اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي

دانلود تحقيق با موضوع اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي،
در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
هدف هاي ارزشيابي و امتحان
تهيه بانك سوالات استاندارد
ارزشيابي در سه مرحله انجام گيرد
ارزشيابي از آموخته هاي قبلي دانش آموزان
ارزشيابي مرحله اي از آموخته هاي دانش آموزان
ارزشیابی پایانی
بارم بندي سوال ها
تجزيه و تحليل نتايج امتحان
روش تجزيه و تحليل نتايج امتحان
روش هاي مختلف ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
منابع و ماخذ


بخشی از متن تحقیق:
پيشرفت تحصيلي يكي از متغيرهاي اصلي آموزش و پروش، ولي مي‌توان از آن به
عنوان شاخص عمده سنجش كيفيت آموزش و پرورش ياد كرد. معمولاً پيشرفت
تحصيلي بر اساس نتايج آزمون ها مورد سنجش قرار مي گيرد و نمراتي كه دانش
آموزان در دروس مختلف كسب مي نمايند نشاني از ميزان پيشرفت تحصيلي آنان
تلقي مي كنند.

يك مرحله از طراحي آموزش، تعيين نظام ارزشيابي است.
ارزشيابي صحيح اطلاعاتي از قبيل نقاط قوت و ضعف موجود در طرح، صحت و دقت
نحوه ارزشيابي و ميزان آمادگي شاگردان براي قبول آموزش هاي بعدي را در
اختيار معلم قرار مي دهد.

نتايج ارزشيابي تشخيص و مقايسه آن با
ارزشيابي پايان تدريس مي تواند معيار موثري باشد. زيرا تا اطلاعات به دست آمده، از ارزش و اعتبار بيشتري برخوردار شود. نتيجه ارزشيابي و سنجش ميزان
يادگيري شاگردان مي تواند نمايانگر موفقيت يا عدم موفقيت برنامه آموزشي
باشد. اگر نتايج ارزشيابي چندان رضايت بخش نباشد، مي تواند دلايل زير را
براي توجيه آن بكار برد.

1- بيان نشدن هدف آموزش به طور صريح و روشن .
2- خوب نبودن كيفيت محتوا
3- عدم تناسب روش تدريس با هدف تدريس
4- فراهم نشدن شرايط لازم براي يادگيري
5- ناتواني دانش آموزان به دلايل مختلف (وجود مشكلات شخصي)
6- عدم
تناسب نحوه ارزشيابي با هدف به اين صورت كه سئوالها گنگ بيان شده باشند يا
آنقدر طولاني باشند كه تمام وقت شاگرد براي خواندن متن صرف شود يا سوالات
متناسب با زمان پاسخگويي نباشند.

به هرحال معلم بايد از تجارب حاصل از
طرح و برنامه براي طراحي بعدي و پيشبرد هدفهاي آموزشي استفاده كند . در
واقع ارزشيابي جهت اصلاح مستمر برنامه است كه مي‌تواند معلم را نسبت به
فعاليت هاي رو به رشد خود اميدوار سازد . ..
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق اندازه گيري و ارزشيابي آموزشي”

علوم آموزشی

پاورپوینت برنامه درسي ملي

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه درسي ملي،
در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دلایل و ضرورت ایجاد تحول
نمايه جايگاه سند برنامه درسي ملي در اسناد تحول بنيادين آموزش و پرورش
تعريف برنامه درسي ملي
رویکرد برنامه درسی ملی
اهداف توليد برنامه درسي ملي
اصول حاكم بر فآايند توليد برنامه درسي ملي
چشم‌ انداز برنامه هاي درسي و تربيتي آموزش و پرورش جمهوري اسلامي ايران 
مدرسه‌ي زندگي
8 محور اساسی برنامه درسی ملی 
اصول حاكم بر برنامه‌‌هاي درسي و تربيتي
الگوی هدف گذاری و اهداف كلي
برخي محورهاي اهداف تفصيلي عناصر پنج‌ گانه در عرصه‌ ارتباطات 4گانه‌ انسان كامل
حوزههاي يادگيري
زمان تربيت
زمان رسمي كلاسي
زمان رسمي غيركلاسي
اجراي زمان تربيت
تعريف يادگيري‌ هاي مشترك
صلاحيت ها و يادگيري هاي مشترك
حوزه‌ هاي يادگيري
عناوين حوزه‌هاي يادگيري
حوزه‌ يادگيري تفكر و حكمت
حوزه‌ يادگيري كار و فن‌آوري
حوزه يادگيري آداب و مهارت‌هاي زندگي
راهبردهاي ياددهي- يادگيري
پيش‌ فرض‌ هاي راهبردهاي ياددهي- ‌يادگيري
تلقي نسبت به معلم و مربي
تلقي نسبت به محيط يادگيري
تلقي نسبت به متربي
تلقي از مدير مدرسه
اصول حاكم بر انتخاب راهبردهاي ياددهي- يادگيري
اصول حاكم بر ارزشيابي پيشرفت تحصيلي


قسمتی از متن پاورپوینت:
8 محور اساسی برنامه درسی ملی: 
1- مبانی و اصول (هستی شناختی، انسان شناختی، معرفت شناختی، ارزش شناختی، دین شناختی، روان شناختی، جامعه شناختی)
2- رویکرد و اهداف (مهم ترین محور برنامه درسی ملی )
3- زمان (6 سالگی تا پایان متوسطه)، محتوا (متناسب با پایه ها) و ساختار
4- راهبردهای یاددهی و یادگیری
5- ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
6- تولید برنامه، محتوا و رسانه ( CD، برنامه تلویزیونی و …)
7- اجرای برنامه درسی
8- ارزشیابی و اصلاح برنامه …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘برنامه درسي ملي’ می باشد که در حجم 44 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت برنامه درسي ملي”