تجارت الکترونیک

پاورپوینت معماری سرویس گرا و مدیریت فرآیندهای کسب و کار

دانلود پاورپوینت با موضوع معماری سرویس گرا و مدیریت فرآیندهای کسب و کار،
در قالب pptx و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تاريخچه اکوسیستم‌هاي کسب و کار
مدیریت فرآیندهای کسب و کار
معرفی معماری سرویس‌گرا
ضرورت و کاربرد معماری سرویس‌گرا
وضعیت تجاری بازار معماری سرویس‌گرا
و …


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
مدیریت فرآیند کسب و کار(BPM) و معماری سرویس گرا (SOA) می‌توانند با هدف نهایی بهبود فرآیندهای کسب کار و عرضه محصولات و خدمات به مشتریان نهایی، مکمل یکدیگر باشند. BPM  یا مدیریت فرآیند کسب و کار، ابزاری است که می‌تواند محصولات و سرویس‌های مورد نظر را خلق نماید، در حالی که SOA یا معماری سرویس گرا به عنوان موتوری عمل می‌کند که BPM را به کار می‌اندازد و کار مورد نظر را به کاربر مشخص می‌رساند. این رابطه رابطه‌ای نمادین است که می تواند به طور کلی تمام عملیات شرکت را بهینه سازی‌کند.

معماری سرویس گرا ساخته شد تا به شرکت‌ها برای نیازمحاسباتی شان انعطاف بخشد. به دلیل اینکه خصوصیت اساسی SOA توزیع معماری محاسبه است، این شانس را برای شرکت‌ها به وجود می‌آورد تا …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت معماری سرویس گرا و مدیریت فرآیندهای کسب و کار”

تجارت الکترونیک

پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی تجارت الکترونیکی،
در قالب pptx  و در 68 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تجارت الکترونیک
تاریخچه اینترنت
تاریخچه تجارت الکترونیکى
چارچوب تجارت الکترونیک
مراحل تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیکى پاره اى
مدل‌هاى تجارت الکترونیک
اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیکى
موانع تجارت الکترونیکى
مزایای تجارت الکترونیکى
و …


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
تجارت الکترونیکى (E-Commerce) مفهوم و جریان قدرتمندى است که زندگى بشر کنونى را دستخوش تغییرات اساسى کرده است. تجارت الکترونیکى از نمودهاى عینى انقلاب فناورى اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصاد است. این سبک از تجارت به دلیل مزایا و منافع سرشارى که براى انسان داشته، به سرعت در حال گسترش است. مى توان به قطعیت ادعا کرد که تجارت الکترونیکى بسیارى از محدودیت هاى تجارت سنتى را از پیش روبرداشته است و نه تنها فرم و شکل ظاهرى تجارت سنتى را بلکه محتواى امر تجارت را نیز دستخوش تغییرات خود کرده است، تغییرى که مبناى هرگونه اقدام و نظر در عرصه اقتصاد واقع شده است.

وجود بازارها، پاساژها و مغازه هاى مجازى که هیچ مکان فیزیکى را اشغال نکرده اند و در عین حال امکان بازدید و گردش در این بازارها به صورت لحظه اى و در هر نقطه از جهان بدون ترک منزل میسر است و نیز انتخاب و سفارش خرید کالاهایى که در نقاط نامعلومى از جهان در ویترین هاى مغازه هاى مجازى قرار دارند و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مبانی تجارت الکترونیکی”

تجارت الکترونیک

تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت فرآیند کسب و کار،
در قالب word و در 63 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
اصول
توصیه‌های اجرایی
مدیریت فرآیند کسب و کار BPMS   
انواع فرآيندها
سه نوع فرآيند کسب و کار وجود دارد
رفع کندی و  ابهام در گردش اسناد اطلاعات در فرآیندهای کسب و کار
توسعه ارتباط کاری موثر در فرآیندهای کسب و کار
امکان طرح‌ریزی فرآیندهای کسب و کار سیستم ارزیابی عملکرد مناسب
طراحی و آنالیز 
پیکربندی  
اجرایی کردن
ارزیابی   
کاوش فرآیند   
نظارت بر فعالیت تجاری   
مزایای مدیریت فرآیندهای تجاری   
استانداردهای مدیریت فرآیند کسب و کار   
مدیریت فرآیند کسب و کار BPM چیست؟
تعریف فرآیند کسب و کار   
انواع فرآیندهای کسب و کار   
بهبود فرآیند   
خودکار کردن فرآیند   
سرویس چیست؟   
واسط مستقل از نرم افزار   
معماری اطلاعات Information Architecture   
مدیریت محتوا   
مدیریت دانش   
آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم؟   
فرهنگ جامع طراح   
قابلیت ترکیب سرویس   
مروری بر تحقیقات   
معماری سرویس گرا چیست؟ SOA چیست؟   
سرویس‌ها چیستند؟   
فواید SOA  برای مشتریان بانکها   
SOA  و اوراق بهادار   
تغییر معماری نرم افزاری بانک‌ها کافی است؟   
SOA  در بانکداری اسلامی   
تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا   
معماری سرویس گرا چیست   
زیربنای SOA   
نقل و انتقال (Tranport)   
رابطه بین BPM ، SOA و EA   
منابع   


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
در مدیریت فرآیند کسب‌وکار، تحول فرآیندی در سازمان تاثیر به سزایی بر اثرگذاری رویکرد فرآیندی دارد. تحول فرآیند، سیر تکاملی برنامه‌ریزی شده فرآیندهای کسب‌ وکار است که با استفاده از یک روش نظام‌مند و متدولوژی معین برای حصول اطمینان از اینکه فرآیندهای کسب‌ وکار اهداف سازمان را دنبال می‌کند، به کار می‌رود. طراحی مجدد فرآیندها تفکر مجدد بر روی چگونگی انجام کلیه فرآیندها از ابتدای شروع تا انتهای تحویل محصول و خدمات فرآیند، در وضعیت موجود است. این امر با بهبود فرآیندها تفاوت دارد چراکه از یک روش جامع و کلی‌نگر جهت فرآیندهای سازمان، با جای تشخیص و پیاده‌سازی تغییرات جزئی استفاده می‌کنند.مدیریت فرایندهای کسب‌وکار یا BPM، ریشه در …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار”

تجارت الکترونیک

پاورپوینت شهر الکترونیک

دانلود پاورپوینت با موضوع شهر الکترونیک،
در قالب pptx و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
شهر الکترونیک
شهروند الكترونيكي
ضرورت ایجاد شهر الکترونیکی
ویژگی های شهر کنونی و شهر الکترونیک
اولین شهرهای الکترونیکی
مدل شهر الکترونیک
زندگی الکترونیکی
سازمان الکترونیکی
دولت الکترونیکی
زیرساختار شهر الکترونیکی
فعالیت های شهر الکترونیک
چشم اندازهای شهر الکترونیک
بخش خدمات شهر الکترونیکی
مزایای شهر الکترونیک
چالش های شهر الکترونیک
راهکارهای چگونگی ایجاد شهر الکترونیکی
طراحی شهر الکترونیک
شهر الکترونیکی در ایران
شهر الکترونیکی کیش
شهر الکترونیکی مشهد
ایران و ضرورت رویکرد به شهر الکترونیک
فهرست منابع

قسمتی از متن پاورپونت:
ضرورت ایجاد شهر الکترونیکی: عوامل متعددی زمینه ایجاد شهر الکترونیکی را فراهم می سازد که همه این عوامل ناشی از رشد فناوری و پیچیده تر شدن زندگی بشر است. ایجاد شهر الکترونیک پاسخ به ضرورت بهره وری در زمان و هزینه و سادگی ارائه خدمات و اطلاعات بخش دولتی و سازمانها به جامعه است. دولت ها برای پاسخ به این پیچیدگی ناگزیر هستند که به ایجاد شهرهای الکترونیک روی آورند. استفاده روز افزون از این تکنولوژیها باعث سادگی و راحتی بیش تر برای دسترسی آسان به اطلاعت موردنیاز درباره خدمات شهری و سادگی تجارت و مبادلات شخصی در شهر خواهد شد …

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘شهر الکترونیک’ می باشد که در حجم 34 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت شهر الکترونیک”

تجارت الکترونیک

پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت در مورد کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

نگاه كلي به كسب و كار الكترونيك و تجارت الكترونيك
تجارت الكترونيك بنگاه به مصرف كننده
تجارت الكترونيك بنگاه به بنگاه
پرداخت هاي الكترونيكي
پيامدهاي قانوني و اخلاقي در كسب و كار الكترونيك
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک”

تجارت الکترونیک

مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله،

جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:

Ten Benefites of the WTO Trading System

عنوان فارسی مقاله:
ده فایده سازمان تجارت جهانی



فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
تعداد صفحات فایل اصلی: 18
دانلود فایل

دانلود فایل”مقاله ترجمه شده با عنوان ده فایده سازمان تجارت جهانی، به همراه اصل مقاله”

تجارت الکترونیک

پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی

دانلود پاورپوینت با موضوع تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی،
در قالب ppt و در 85 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

برخی از الزامات تجارت
تعريف تجارت الکترونيکي
مفاهيم اوليه تجارت
تعريف کسب و کار الکترونيکي
رویکردهای تجارت الکترونيک
مزاياي تجارت الکترونيک
مزایای عمومی
مزاياي براي جامعه
مزاياي براي مصرف‌ کننده
معايب تجارت الکترونيک
چالش‌ هاي فني تجارت الکترونيک
تبادل الکترونيکي داده (EDI)
مزاياي مستقيم و غيرمستقيم EDI
مزاياي EDI
و …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تجارت و فروشگاه الکترونيکي و بازارسازهای اینترنتی”

تجارت الکترونیک

تحقیق و پاورپوینت بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار

دانلود تحقیق و پاورپوینت با موضوع بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار،
در قالب word و در 42 صفحه و در قالب ppt و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه

فصل اول: معرفی معماری سرویس‌ گرا
مقدمه
معماری سرویس‌ گرا چیست؟
آشنایی با معماری سرویس گرا (SOA)
اجزای معماری سرویس گرا
عناصر تشکيل دهنده معماري سرويس گرا
ویژگی های سیستمهای مبتنی بر معماری سرویس گرا
مزاياي معماري سرويس گرا
معایب معماری سرویس‌ گرا
نكاتي در خصوص معماري سرويس گرا
اتصال سست
تعریف سرویس
دسته بندی سرویس در معماری سرویس گرا
نقش وب سرویس‌ها در معماری سرویس‌گرا
متدولوژی تحلیل و طراحی سرویس گرا  (Service Oriented Analysis and Design Method)
مراحل متدولوژی
متدولوژی های موجود
پروتکل‌ها و استانداردهای معماری سرویس‌گرا
تفاوت معماری سرویس گرا با معماری سنتی
معماری سازمانی سرویس‌گرا (SOEA)
تفاوت معماري سازماني با معماري سرويس گرا
شباهت‌ های معماری سازمانی با معماری سرویس‌ گر
مزایای معماری سرویس‌ گرا از دیدگاه فن آوری اطلاعات
مزایاي معماري سرویس گرا از دیدگاه کسب‌‌ و‌ کار

فصل دوم: مدیریت فرآیندهای کسب‌ و‌ کار (Business Process Management)
منظور از فرایند کسب‌ و کار چیست؟
تعریف مدیریت فرایند کسب‌ و‌ کار (BPM) 
چرخه حیات مدیریت فرایند کسب و کار
ویژگی‌های مدیریت فرایندهای کسب‌ و‌ کار
مزایای مدیریت فرایندهای کسب‌ و‌ کار
هفت گام موفقیت در BPM
دست آوردهای مدیریت فرآیندهای کسب‌ و‌ کار
ریسک های موجود در یک پروژه BPM
رویکردهای مختلف BPM یا مدیریت فرآیند
تأثیر مدیریت فرآیندهای کسب و کار بر رضایت مشتریان سازمان
تفاوت مدیریت فرآیندهای کسب‌ و‌ کار و مهندسی مجدد فرآیندها
BPMN استانداردی برای مدل سازی فرآیندهای کسب‌ و‌ کار
سیستم مدیریت فرآیند کسب‌ و‌ کار (BPMS) 
تفاوت BPM و BPMS و BPMN
تجربه موفق پیاده‌سازی BPMS در شرکت Adidas
لزوم پیاده سازی سیستم BPMS در شرکت Adidas
اهداف پیاده سازی سیستم BPMS در شرکت Adidas
دست آوردها پس از استقرار سیستم BPMS   

فصل سوم: بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار
مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا
الگوهاي مختلف پیرامون مدل وابستگی مدیریت فرآیندهاي کسب و کار و معماري سرویس گرا
الگوی SOA Contain BPM  
الگوی BPM With SOA  
مقایسه دو الگوی SOA Contain BPM و BPM With SOA
نتیجه گیری
منابع
Abstract

توضیحات:
این تحقیق در قالب سه فصل، به بررسی تأثیر و عملکرد معماری سرویس گرا (SOA) بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا همان BPM می پردازد. در این پروژه به صورت موردی دو الگو مورد بررسی قرار گرفته است.

این پروژه به طور صحیح صفحه بندی شده و شامل فهرست عناوین، چکیده، مقدمه و همچنین شامل منابع و نتیجه گیری می باشد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق و پاورپوینت بررسی تأثیر معماری سرویس گرا بر مدیریت فرآیندهای کسب و کار”

تجارت الکترونیک

تحقیق تاریخچه تجارت

دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه تجارت،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در طول دهه 40 و 50، مورخان تجاري پيشگامان پژوهش كارآفريني به شمار مي‌آمدند. مركز چندرشته‌اي تحقيقات در زمينه تاريخچه كارآفريني در دانشكده تجاري هاروارد تاسيس شد كه افرادي چون جوزف اسكامپيتر (Joseph Schumpeter) و آلفرد چندلر (Chandler Alfred) در آن شركت داشتند. 

نشريه اين مركز به نام «تحقيقات در مورد تاريخچه كارآفريني» محرك‌ هاي اصلي سازماني جهت برنامه كار اين تحقيق به شمار مي‌رفت. به هر حال پژوهش كارآفريني با ايست‌هاي بازرسي صعب العبور اسلوب شناسانه‌اي مواجه شد و در حالي كه پژوهش كارآفريني ناقص و بي اهميت رها شده و توجهات در اين زمينه به مقوله شركت ها معطوف گرديد. با اين وجود مورخان تجاري، از طريق ارائه رويدادهاي گوناگون كشورها، مناطق و صنايع، هم چنين (در مقايسه با بيشترين ميزان مديريت تحقيقات نسبت به دو دهه گذشته) با بررسي ميزان اهميت موقعيت‌ هاي اقتصادي، اجتماعي، سازماني و بنيادي در ارزيابي كارآفريني، نقش عمده‌اي در پژوهش كارآفريني ايفا نمودند …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق تاریخچه تجارت”